... אחרים. או במילים אחרות, הוא צריך לחשוב שלקנות את המוצר שלך, יש בזה עבורו, יותר יתרונות מאשר חסרונות, גם ביחס לכל שאר האלטרנטיבות שלו. כאשר
האלטרנטיבות של הלקוח, הן, 1 - לא להשתמש בכלל במוצר שלך. 2 - לקנות מוצרים מתחרים למוצר שלך. והלקוח צריך לחשוב, שהאפשרות הטובה ביותר עבורו, היא להשתמש ... ממך ולא מהמתחרים שלך. ולכן ממילא השאלות הנשאלות הן: 1 - איזה טוב יכול לעשות המוצר שלך ללקוח. 2 - איזה רע יכול לעשות המוצר שלך ללקוח. 3 - מהן
האלטרנטיבות של הלקוח שלך, להשיג את הטוב שהמוצר שלך יכול לעשות עבורו, בצורה שתעשה לו פחות רע. לדוגמא, מחיר יותר נמוך אצל המוצרים המתחרים שלך. ואחרי ... הטוב הזה. ולכן השאלות שעליך לשאול את עצמך הן: מה אני חושב שחשוב יותר ללקוח, מתוך כל היתרונות והפתרונות שהמוצר יכול לספק ללקוח שלי? מה לדעתי סדר
העדיפויות של הלקוח שלי, ביתרונות שיש במוצר שלי? איזה יתרונות חשובים לו יותר ואיזה יתרונות חשובים לו פחות? ולמה יתרונות מסוימים חשובים לו יותר או ... שלך עושה ללקוחות שלך. ולחשוב שאתה הולך לעשות טוב ללקוח שלך. ואעפ"כ צריך לדעת מראש את האמת, גם מה הם החסרונות שיש במוצר שלך. ואיך לטפל בהתנגדויות
מכירה של לקוחות וכולי. ואציג כאן, רשימה מצומצמת יותר של שאלות, שמטרתן היא, איך למצוא את הרע שיש במוצר שלך עבור הלקוח. אבל בעיקרון, הרשימה די ... בכלל יתרון, ממילא יהיה לך הרבה יותר קל למכור ללקוח. דווקא בגלל שעבדת מסודר, ומצאת את החסרונות של המוצר, אבל מצאת גם את הטיפול האידיאלי בהתנגדות
האפשרית של הלקוח למוצר שלך. והשאלות שעליך לשאול כדי לגלות את החסרונות של המוצר שלך, הן: איזה חסרונות יש במוצר שלי? איזה עלויות המוצר שלי יוצר ... בחינם? איזה סיבות אולי יש ללקוח שלי, שלא לקנות ממני את המוצר, גם אם הוא היה מקבל כסף כדי להשתמש בו? ולמרות זאת הוא עדיין לא היה רוצה אותו? מהן
האלטרנטיבות של הלקוח לשימוש במוצר שלי? מה הם המוצרים המתחרים במוצר שלי? למה הלקוח לא באמת צריך את המוצר שלי? במה המוצרים של המתחרים שלי, יותר טובים ... ומהי שיטת ההתמודדות עם התנגדויות מכירה הטובה ביותר עבורך? שלב 5: למד לטפל בהתנגדויות הלקוח למוצר שלך! ועכשיו, אחרי שהכנת רשימה של התנגדויות לקוח
אפשריות של הלקוח שלך, עכשיו כמובן צריך לעבור לשלב הבא, ולהכין אותן עם טכניקות לטיפול
בהתנגדויות של הלקוח שלך. וככל שתדע מראש ותרגיש יותר מראש, שאתה יותר מוכן להתמודד עם ההתנגדויות מכירה שיוצגו לך, כך ממילא תמכור יותר עם יותר ביטחון ... להציג את הדברים שהלקוח יראה שעבורו אפשרי לחשוב שהיתרונות גדולים מהחסרונות? ועוד המון שאלות נוספות, שהסברתי אותן במקומות אחרים, לגבי איך לטפל
בהתנגדויות של לקוחות. ועבור כל טיפול בהתנגדות לקוח, עליך לשאול, ללמוד ולדעת גם: איך אתה מעביר את המסר ללקוח? מה הדרך הכי טובה להעביר לו את המסר? מה האפשרויות שיש להעביר לו את המסר? מה היתרונות והחסרונות שיש בכל אחת מהדרכים, לתגובה עבור
ההתנגדות של הלקוח? מתי עדיף להשתמש בכל אחת מהתגובות
להתנגדות של הלקוח? איזה התנגדויות אפשריות הלקוח יכול לענות לתשובות שלי להתנגדות שלו. ומה אשיב על כך? ולגבי כל אחד מהדברים שאתה רוצה להסביר ללקוח, ... ביותר להסביר את זה ללקוח? האם יש דרך לדעת שהלקוח הבין את מה שהסברתי לו? האם ההסבר בהכרח ישכנע את הלקוח? אם לא, אז כיצד כן אפשרי להסביר ללקוח? ומהי
השפה של הלקוח ועולם
המושגים של הלקוח, שאולי נסביר לו את הדברים בשפה שלו? שלב 6: התחל למכור את המוצר שלך, בהצלחה! ועכשיו, אחרי שענית תשובות מלאות ונכונות, לכמה שיותר ... של איך ליצור תסריט שיחה, בעיקרון, תסריט השיחה הראשי, אמור להיות פרזנטציה של היתרונות העיקריים של המוצר, איזה טוב המוצר יכול לעשות ללקוח, ולראות את
התגובה של הלקוח, ולהגיב בהתאם. ומצד האמת, תסריט השיחה הטוב ביותר, הוא אם תדע את כל היתרונות והחסרונות והטיפול בהתנגדויות של המוצר שלך, ותתאים את ...