... מחשבות בתת
המודע של הלקוח - מודע או תת מודע - לשלוט בתת
המודע של הלקוח - הטמעת מסרים בתת המודע - NLP, שינוי עמדות, שכנוע, לשכנע לקוחות, למכור יותר, סוגסטיה וכאן אבאר, שיש שני סוגים של השפעה על
המודעות של הלקוח. והסוג הראשון הוא, שבו אתה המוכר, משפיע בצורה גלויה על
המודע של הלקוח. ויש גם את הסוג השני, שבו המוכר משפיע על
המודעות של הלקוח, לא ברמת המודע, אלא ברמת התת מודע. כי יש ... של האדם, גם בלי שהוא עצמו מודע אליהם בצורה גלויה. וכאן אבאר, מה היתרונות ומה החסרונות שיש, בהשפעה על המודע או על תת
המודע של הלקוח. כי יש יתרונות וחסרונות, גם כאשר משפיעים בהשפעה גלויה על
המודעות של הלקוח. ויש גם יתרונות וחסרונות, כאשר משפיעים בהשפעה סמויה על תת
המודע של הלקוח. ולהשפיע בצורה גלויה על
המודע של הלקוח, פירושו שבצורה גלויה ולא סמויה, גורמים ... גלויה הוא אומר שהוא לא רוצה לרכוש את המוצר הזה, כגון לדוגמא בגלל שהוא טוען שאין לו צורך במוצר. ובמקרה כזה, השפעה על
המודע של הלקוח, פירושה, שבצורה גלויה, המוכר משכנע את הלקוח, שהוא כן צריך את המוצר, עד שהלקוח מוכן לקבל את האפשרות שהוא כן צריך את המוצר. וזאת נקראת השפעה גלויה על
המודעות של הלקוח. והיתרונות של צורת השפעה כזאת, שבה הלקוח ... לכך שהוא שינה את העמדה שלו. ז"א הלקוח יודע ברמת המודעות שלו, שהוא כרגע חושב שהמוצר כן מתאים לו. ואם משכנעים את המודעות
הגלויה של הלקוח, בכך שהוא צריך את המוצר, אז ההיגיון אומר ... הוא עלול לסרב לרכוש את המוצר, רק משום שהוא מודע לכך שאותה המחשבה הגיע ממקור חיצוני לו. ולשם כך, יש עוד שיטת השפעה על
המודעות של הלקוח, שהיא השפעה סמויה. והשפעה סמויה על
המודעות של הלקוח, פירושה, שכאשר הלקוח לדוגמא אומר שהוא לא ... של המוצר, מדגישים לו דברים מסוימים, ושותלים לו מחשבות בתת המודע שלו, שיגרמו לו לרכוש את המוצר. ולשתול מחשבות בתת
המודע של הלקוח, ולשלוט בתת
המודע של הלקוח, היתרון של זה הוא, שהדבר הזה גורם ללקוח ... אצלו על ידי המוכר, על ידי זה הוא מביע יותר אמון והזדהות עם אותה המחשבה. וכמובן שיש גם מקרים הפוכים, כגון בחוסר בטחון
עצמי של הלקוח וכיו"ב, שהוא דווקא יותר יאמין למחשבה, אם ... חיצוני לו. ובמקרים כאלו, הלקוח לא סומך על עצמו, והוא מעדיף שיגידו לו מה לעשות. וצריך בכל מקרה, להתאים את המסרים, לפי
המצב של הלקוח באותו הרגע. כך ששליטה בתת
המודע של הלקוח, יש בה יתרונות כנ"ל. והעיקר שלה הוא, ... אחרת. ואז הלקוח מביע יותר אמון, באותה המחשבה שאומרת לו לרכוש את המוצר. אבל, כמובן שיש גם חיסרון בכך ששותלים מחשבות בתת
המודע של הלקוח, באמצעות סוגסטיה וכיו"ב. והחיסרון הוא, ... שהוא בעצם שינה את דעתו, ושהוא צריך להחליף את המחשבה שלו, ברמת המודע החיצוני שלו. כך שמהות החיסרון בלשתול מחשבות בתת
המודע של הלקוח, היא בכך שלא תמיד הלקוח יודע להעביר את המחשבות שיש לו בתת המודע שלו, אל המודע שלו, כדי שהוא יבצע את פעולת הרכישה. ולפעמים
המודעות של הלקוח צריכה "עזרה", לעזור ללקוח להבין שהוא כן ... אם היא גלויה, אז הלקוח יכול לחשוב בטעות, שמנסים לרמות אותו וכיו"ב. ובסיכומו של דבר, יש יתרונות וחסרונות, בהשפעה על תת
המודע של הלקוח ביחס להשפעה על
המודעות של הלקוח. והתשובה לשאלה מודע או תת מודע, היא שיש יתרונות וחסרונות בכל דבר. והמוכר צריך להיות מודע אליהם. והמוכר צריך לדעת איך לתמרן בין מסרים גלויים
למודעות של הלקוח, לבין מסרים סמויים לתת
המודע של הלקוח, עד לביצוע העסקה בפועל. ...