... רוצה להשיג את כל המטרות שלו. והאדם רוצה להיות מאושר
בשלמות, ורוצה להרגיש טוב תמיד
בשלמות אמיתית. ובעולם שלנו, כדי לקבל משהו, לשם כך צריך את המוכנות של האדם, לקבל את הדבר. כי מי שלא יהיה מוכן לקבל את האושר, הוא ... של המחלה, בכל ליבו נפשו ומאודו. אבל מי שיתנגד ב 100%
בשלמות, מול המחשבה של הרע, הרע לא יפגע בו בכלל. וכדי שהאדם יהיה מסוגל להשיג את כל המטרות שלו
בשלמות עד הסוף, לשם כך הוא צריך לעשות את הדבר הפשוט ביותר. שהוא, לרצות להשיג את כל המטרות שלו
בשלמות עד הסוף. כי בעולם שלנו יש אין סוף אפשרויות. וקיימת גם האפשרות להשיג את כל המטרות
בשלמות שאין
שלמות אחריה. והאדם יכול לקבל את האפשרות הזאת, שבה הוא משיג את כל המטרות שלו
בשלמות, על ידי זה שהוא באמת ירצה להשיג את כל המטרות שלו
בשלמות. ומצד אחד, האדם מאוד רוצה להשיג את כל המטרות שלו
בשלמות. כי כאשר כל המטרות מתגשמות, אז יש אושר אמיתי. והאדם מאוד רוצה שהמציאות תהיה כרצונו תמיד. כי כאשר המציאות כרצונך תמיד, אז ... מה שהוא רוצה להשיג, אז הוא גם לא מקבל את מה שהוא רוצה
בשלמות. והרעיון הוא, שכדי שהמציאות תהיה כרצונך תמיד
בשלמות, לשם כך צריך האדם להגדיר עבור עצמו, שהוא באמת רוצה שהמציאות תהיה כרצונו תמיד. וכדי להיות מאושר
בשלמות, לשם כך צריך האדם להגדיר עבור עצמו ולבקש מהמציאות, שהמציאות תהיה כרצונו תמיד. ואף אחד בעולם לא היה מתנגד, לכך, שהמציאות ... שלו, ברצון אחד ויחיד, שהוא הרצון להרגיש טוב תמיד
בשלמות שאין
שלמות אחריה, על ידי זה האדם מרגיש גם חיסרון מאוד גדול, מכך שהוא לא מאושר תמיד
בשלמות שאין
שלמות אחריה. וכל זמן שהאדם רוצה להיות מאושר תמיד, אבל לא רוצה את זה בלב שלם, אז מצד אחד האדם סובל מכך שהוא לא מאושר תמיד. אבל ... שלו עד הסוף, ואז כמובן שהוא גם מקבל את הרצון שלו
בשלמות וכולי. אבל, להרגיש רע עד הסוף, זאת הדרך הפחות טובה והיותר קשה. ולכן, יש גם פתרון קל וטוב יותר, והוא, ללכת עד הסוף של ... המציאות וכיו"ב. וההתמקדות, לא צריכה להיות בלהשיג אושר
בשלמות, או שביעות רצון
בשלמות וכיו"ב. אבל כן צריך להתמקד בלהבין את המציאות הפנימית עד הסוף. ועל ידי זה שהאדם מתעמק בתוכו, ומנסה להבין את המציאות עד ... אחרים, על ידי זה האדם זוכה בסופו של דבר, להרגיש
שלמות תמידית בכל מצב שהוא ובלי להיות תלוי בשום דבר. ולסיכום: האדם מפחד ללכת עד הסוף, כדי לא להתאכזב עד הסוף. והפתרון הקל הוא, ...