... אז אפשרות אחת אומרת בוא נפנה ללקוח נגיד מכירה פרונטלית בא נגיד לו
"שלום אדוני אני רוצה להציע לך וידאו טייפ" ולבלבל לו את המוח על הוידאו טייפ בעצם אתה נותן תשובה לשאלה בלי שהבנת את השאלה, מה זה אומר תשובה לשאלה כל רצון זה שאלה המוצר שלך הוא התשובה ... ומה שם אז אתה סתם מדבר לרוח. ש: יש גישה כזאת יש גישות שאומרים לך
"שלום אדוני מה אתה מחפש איזה מוצר אתה מחפש". אליעד: ברור שיש גישה כזאת זה רק מסביר את המהות של הגישה הרעיון הוא לפני שאתה מתחיל את התהליך של המכירה קודם כל תדבר עם הבן אדם תראה מה ... אז קודם כל יש היגיון לומר שמה הדבר האידיאלי איך שהוא נכנס. ש: תגיד
שלום. אליעד: היא צודקת שנייה אבל השאלה מה להגיד לו כשפונים אליו עכשיו יש באיזה שלב לפנות אליו ויש מה להגיד לו כשפונים אליו זה לא אותו דבר, ההיגיון אומר הוא נמצא בכניסה
"שלום אדוני ברוך הבא לחנות זה וזה" זה באידיאל "אם אתה צריך משהו אני כאן לרשותך" ואז אתה נותן לו את האופציה או לבחור להסתובב או לבחור לשאול זה האידיאל. בהנחה שאין את האופציה הזאת נגיד ...