הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן

להצטרף לחברים באתר!
קבל ייעוץ בכל תחום!
ישירות מאליעד כהן!
אין בעיה! יש פתרון!
לקבלת ייעוץ חייג:
050-3331-331
הדף Facebook
הקבוצה Facebook
הדף Facebook
הקבוצה Facebook
עבור לדף > 1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 RSS
רשימת > מאמרים על לשכנע...
מקד חיפוש:
שכנוע אובייקטיבי תזמון של שכנוע יכולות שכנוע סודות השכנוע של בנימין נתניהו שכנוע אקראי שיטות שכנוע שכנוע בעסקים שכנוע של תת המודע שכנוע רטורי שיטות שכנוע מתקדמות שיטת שכנוע ניתוח שיחת שכנוע סודות שכנוע הצלחה בשכנוע איפה ללמוד שכנוע? יסודות השכנוע שכנוע שכלי שיטות השכנוע זיהוי שיטות שכנוע שכנוע עצמי סוגים של שכנוע טיימינג של שכנוע עקיף כושר שכנוע עצמי כוונות שכנוע שכנוע בפרסום כושר שכנוע אסטרטגיית השכנוע אומנות השכנוע של ביבי נתניהו טכניקות שכנוע לקוחות יכולות השכנוע וההשפעה של ברק אובמה שיפור יכולת שכנוע יכולת שכנוע שכנוע בדרך השלילה איך לשפר יכולות שכנוע? ניסיון שכנוע שכנוע מוחלט הצלחה בשכנוע עקיף שכנוע טכניקות ויכוח יכולות השכנוע וההשפעה שכנוע nlp יש שכנוע שתמיד עובד שכנוע של פוליטיקאים אמצעי שכנוע לשוניים שכנוע ורצון חופשי שכנוע ושינוי עמדות ללמוד שכנוע עניין של שכנוע השכנוע של ביבי נתניהו מהו כושר שכנוע? שכנוע עקיף שכנוע בראיון עבודה
תקצירשכנוע / שינוי עמדות - למה כדאי ללמוד את חוקי השכנוע? למה לכל אחד כדאי לדעת את סודות השכנוע? מה הדברים הטובים שיצאו לך מלדעת איך לשכנע? איך לשכנע אחרים? איך לשכנע את עצמך? איך לא לתת לאחרים לעבוד עליך? ללמוד שכנוע, ללמוד NLP, לימודי שכנוע, כושר שכנוע, ללמוד איך לשכנע אנשים, ללמוד טכניקות שכנוע וכאן אבאר, למה כדאי לכל אחד ללמוד את סודות השכנוע ואת חוקי השכנוע? ואפילו לדוגמא מי שחי לבד, ולא בחברת בני אדם, למה גם לו כדאי ללמוד איך לשכנע אנשים? ואסביר את ההיבטים השונים ואת התועלות השונות שיכולות לצמוח לאדם, מכך שילמד את סודות השכנוע ואת חוקי השכנוע. וגם אפילו עבור מי שחי כל חייו לבדו במדבר, בלי חברת בני אדם, גם הוא יקבל תועלת, מלימוד והבנה של חוקי השכנוע ושינוי עמדות. והמהות של שכנוע היא, שאדם שנוקט בעמדה אחת, מסכים לחשוב בצורה אחרת. כי יש בעולם שלנו אין סוף רעיונות שונים ודעות שונות. ולכל מטבע, יש לפחות שני צדדים אם לא יותר. כי את אותו המטבע, אפשר לראות אותו מאין סוף זוויות ונקודות מבט שונות. וכאשר אדם שנוקט בעמדה אחת, מתחיל לחשוב בצורה חדשה, הרי שזה תהליך של שכנוע. שהאדם משתכנע ומסכים לשנות את עמדתו ואת המקום שממנו הוא רואה את הדברים, ולהתחיל לראות את הדברים גם מנקודת מבט אחרת. ותהליך שכנוע עצמי, קורה אצל האדם, בכל פעם שהוא משנה את הדעה שלו לגבי דבר כלשהו. ובכל פעם שהאדם לומד דבר חדש וחושב בצורה חדשה על דבר כלשהו, הרי שזה סוג של שכנוע. ולשכנוע, יש חוקים משלו, שהם חוקי השכנוע וסודות השכנוע. דהיינו, אנשים משנים את דעתם, בצורה סיבתית של סיבה ותוצאה לפי חוקיות כלשהי. כי יש תהליך מדויק ביותר, שהוא גורם לאדם להשתכנע ולהיות משוכנע בדעה כזו או אחרת. ולכל אדם בעולם, כדאי מאוד ללמוד את חוקי השכנוע ואת סודות השכנוע. דהיינו, ללמוד כיצד עובד המנגנון של השכנוע ושל החלפת הדעות של האדם, מדעה אחת, לדעה אחרת. ומי שילמד את סודות השכנוע, יצמחו לו מכך תועלות רבות. ואחת מהתועלות שיכולות לצמוח לאדם שילמד את סודות השכנוע, היא, שהוא ידע איך ל ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא לשכנע - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... - שכנוע ישיר / שכנוע עקיף - טכניקות שכנוע והעברת מסרים, בניית טיעון, איך לבנות טיעון? טכניקת מניפולציה, שכנוע ושינוי עמדות, שיפור יכולת שכנוע, שכנוע אנשים, שכנוע מכירות, איך להצליח לשכנע? וכאן אבאר עוד שיטת שכנוע ועוד טכניקת שכנוע, שהיא בעצם סוג של שכנוע עקיף שהוא לא פחות חזק משכנוע ישיר ולפעמים הוא אפילו יותר חזק משכנוע ישיר. ואבאר את הרעיון שעומד מאחורי הטכניקה הזאת ואיך לבצע אותה? ואבאר איך לבנות טיעונים? ומהי בניית טיעון נכונה? ואבאר איך להכריח מישהו להסכים איתך? ואיך לשפר את יכולת השכנוע שלך? ואיך להצליח לשכנע אנשים? ואיך להעביר מסרים ולשפר את יכולת השכנוע והעברת מסרים שלך? ועוד. והרעיון הוא, שיש שכנוע ישיר, שבו באופן ישיר אתה מנסה לשכנע את האדם שמולך, לעשות דבר כלשהו ולחשוב בצורה כלשהי. שזה אומר, שאתה בצורה גלויה וברורה מדבר איתו על הנושא שאתה רוצה שהוא ישתכנע בו ואתה לא מסתיר את כוונות השכנוע שיש לך לגביו. אבל יש גם שכנוע עקיף. שהוא אולי נראה כחלש יותר, אבל אם עושים אותו בצורה נכונה, הוא הרבה יותר חזק ויעיל מכל אמצעי שכנוע אחר. ושכנוע עקיף פירושו, שאתה מנסה לשכנע מישהו במשהו, בלי לדבר איתו על אותו הנושא בצורה ישירה ובלי לחשוף בפניו את כוונת השכנוע שלך כלפיו. אלא, אתה כאילו מדבר איתו בצורה תמימה על נושאים שונים, שעובדים על תת ההכרה של השומע. ושהם אלו שאמורים לגרום לשומע להשתכנע מעצמו לעשות את מה שאתה רוצה שהוא יעשה, או על כל פנים, הם אמורים לעזור לך אח"כ "לסגור עסקה" עם השומע, כאשר תנסה לשכנע אותו באופן ישיר. וההסבר הוא, שמאחורי כל רעיון שיש בעולם, מסתתרים מאחוריו רעיונות אחרים שהם בעצם הבסיס של אותו רעיון. לדוגמא: מאחורי הרעיון של "לעשות דיאטה", מאחוריו מסתתרים רעיונות שונים שמהווים את הבסיס שלו. שהם לדוגמא הרעיונות שאומרים, שכדאי להיות רזה, ושלא טוב אחוזי שומן גבוהים בגוף, ושצריך להיראות טוב, ושחשוב לשמור על תזונה בריאה וכיו"ב עוד רעיונות שונים, שהם מובילים את האדם למסקנה של לעשות דיאטה. וכאשר רוצים לדוגמא לשכנע מישהו לעשות דיאטה, אז יש את השכנוע הישיר, שבו בצורה ישירה באים לאדם ומדברים איתו על הנושא של הדיאטה. ומנסים להסביר לו כמה זה חשוב לעשות דיאטה וכולי. אבל יש גם את השכנוע העקיף. שבו, במקום לדבר עם האדם על כמה חשוב לעשות דיאטה, לא מזכירים לו אפילו בחצי משפט את העניין של הדיאטה. אבל כן מדברים איתו בצורה ישירה / עקיפה, על הנושאים שבצורה עקיפה אמורים לגרום לו לרצות יותר לעשות דיאטה. לדוגמא: מדברים איתו על כמה חשוב שהגוף יהיה בריא, ועל השפעות אחוזי השומן בגוף על בריאות הגוף, ומדברים איתו על זה שאנשים שנראים יותר טוב, בד"כ קל להם יותר ברמה החברתית וכיו"ב. כאשר הרעיון הוא, שככל שמדברים עם האדם יותר, על השורשים שמובילים למסקנה הרצויה, כך יהיה קל יותר אח"כ לשכנע את האדם לעשות את הדבר הראשי שרוצים לשכנע אותו. ויש כאן עוד כמה רמות עומק בישום של הטכניקה הזאת. ואסביר אותן: ומי שיתבונן יראה, שכפי שאמרתי, כל נושא שיש בעולם, יש מאחוריו רעיונות אחרים שמובילים אליו. כגון לדוגמא הרעיון אומר שחשוב להיראות טוב, שמאחוריו עומדים רעיונות כגון, שמי שנראה טוב החיים שלו יותר טובים, ומי שנראה טוב יש לו יותר ביטחון עצמי ויותר קל לו ... שכדאי לאדם לפתח קשרים חברתיים, ושקשרים חברתיים עושים טוב לאדם, ושחשוב שיהיו לאדם קשרים חברתיים. כי אם האדם לא מסכים עם הנחות היסוד האלו, אז ממילא הוא הרבה פחות יסכים, שכדאי לו לעשות דיאטה, כדי להיראות טוב, כדי לפתח קשרים חברתיים. וכאשר באים לשכנע מישהו ב ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא לשכנע - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... של שכנוע / תזמון של שכנוע - איך לא לשכנע מהר מידי? מהו הזמן הנכון לשכנע מישהו במשהו? מתי אנחנו רוצים שמישהו יסכים איתנו? איזה נזק יכול להיגרם אם מישהו יסכים איתנו בצורה חלקית מוקדם מידי ומהר מידי? איך לפעמים מישהו עלול לא להסכים איתנו, בגלל שהוא הסכים איתנו מוקדם מידי? מה צריך לוודא, לפני שאנחנו גורמים למישהו לחשוב משהו? טעויות בשכנוע, שכנוע מוקדם מידי, שכנוע מהר מידי, שכנוע עקיף וכאן אבאר עוד עיקרון חשוב ביותר בנושא של שכנוע ושינוי עמדות, והוא העיקרון של הטיימינג של השכנוע. כי אנשים בטעות חושבים, שאם אנחנו רוצים לשכנע מישהו שיחשוב משהו, אז העיקר הוא שהוא יחשוב כמה שיותר מהר את מה שאנחנו רוצים שהוא יחשוב. וזו טעות שאינה נכונה. כי יש תזמון ספציפי שבו אנחנו רוצים שהאדם השני יסכים איתנו ובמינונים שונים. מהסכמה חלקית ועד הסכמה מלאה. והעיקרון הזה אומר, שכאשר אנחנו רוצים שמישהו יחשוב משהו, צריך לדעת מתי התזמון הנכון שבו הוא ... יחשוב. ומי שיתבונן יראה, כי בחיים שלנו יש אין ספור תהליכים שבהם אנחנו רוצים שמשהו יקרה. אבל עלינו לדעת לעשות זאת בצורה הנכונה ובשלבים נכונים. ומי שיעשה את הדבר הנכון, אבל יעשה אותו מוקדם מידי / בצורה לא נכונה / מהר מידי וכיו"ב, הרי שזה עלול לגרום יותר נזק מתועלת. וכך גם בנושא של שכנוע. לדוגמא, נניח שאנחנו רוצים לגרום למישהו לחשוב שהוא צריך להפסיק לקחת סמים. ונניח שהמחשבה שלו שהוא לוקח סמים, עושה לו טוב. כי נניח שעבורו הסמים מצילים אותו ממחשבות רעות. ונניח שאנחנו רוצים שהבן אדם יחשוב שהוא לא רוצה לקחת סמים. אבל עלינו לדעת לעשות את זה בתזמון הנכון. ז"א שישנם מצבים שבהם אם האדם השני יחשוב ... הוא לא יבין אותם, יהיה לו רע, ואז ממילא הוא עוד יותר יתחזק בדעה השגויה שלו. ויש לחדד, כי כעיקרון (למרות שיש יוצא מן הכלל), אם מישהו יסכים איתנו בבת אחת באופן מלא, לא תהיה בכך שום בעיה, כמו שלנו אין בעיה להכיל את המחשבה של עצמנו, במידה ומדובר בישויות זהות וכולי. אבל בתהליך של שכנוע, לפעמים מישהו מסכים למה שאנחנו אומרים, קצת ואחר כך עוד קצת וכולי. ואז ישנם מצבים, שאם האדם השני מסכים איתנו קצת ובאופן חלקי, ומתחיל להתרגל לחשוב כמו שאנחנו רוצים שהוא יחשוב, לפעמים זה עלול לגרום לו עוד יותר לשנוא את הדעה שלנו, ועוד יותר להתחפר בדעה של עצמו. בדיוק כמו להוריד את הסיר מהאש, לפני שהאוכל התבשל במינון הנכון וכיו"ב המון דוגמאות נוספות. וכל הרעיון הזה של תזמון של שכנוע ושל טיימינג של שכנוע, רלוונטי עוד יותר במקרים שבהם עושים למישהו שכנוע עקיף, שבו הוא בצורה מדורגת לאט לאט מתחיל לחשוב את מה שאנחנו רוצים שהוא יחשוב. שאז צריך לשים לב, שהוא לא יחשוב בצורה חלקית ומוקדם מידי, את מה שאנחנו רוצים שהוא יחשוב בצורה מלאה בסופו של דבר. ואיך ניתן לדעת מהו הטיימינג הנכון שמישהו יחשוב משהו? תשובה: באופן כללי עליך לדמיין שאתה האדם השני. ועליך להבין למה רע ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא לשכנע - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... / שכנוע - רק צודק / רק טועה / גם צודק - שינוי עמדות, NLP, תורת המשחקים, מניפולציות, סוגסטיה, השפעה, לשתול מחשבות, ניהול משא ומתן, רטוריקה, טכניקות שכנוע, איך לשכנע? איך להשפיע? סודות השכנוע, כושר שכנוע כאשר מישהו לא מסכים איתך וברצונך לשכנע אותו, באפשרותך לעשות זאת במספר דרכים אפשריות. כאן נסביר חלק מהדרכים, וגם חלק מהיתרונות והחסרונות של כל דרך. אז כאשר מישהו לא מסכים עם דעתך, עומדות לרשותך מספר אפשרויות. אפשרות 1 - לשלול את דבריו לגמרי, ולהציג את דעתך ... נניח שמישהו חושב שדבר כלשהו הוא רע, ואתה חושב שאותו הדבר הוא טוב. אפשרות 1 - לשלול לגמרי את דעתו, ולומר לו שהוא טועה לגמרי, ושהדבר הוא טוב ולא רע. אפשרות 2 - להסכים עם דבריו, שאכן הדבר הוא רע ולא טוב. ואח"כ לנסות לשכנע אותו שהדבר הוא טוב ולא רע. אפשרות 3 - להסכים איתו שהדבר הוא אכן גם רע, ושהוא גם צודק. אבל שאעפ"כ הדבר הוא גם טוב ושהוא לא רק רע. ואם ננסח את האפשרויות בצורה של גם / רק. אז האפשרויות הן: 1 - לומר לו שהוא רק טועה ושאתה רק צודק. 2 - לומר לו שהוא רק צודק, ואח"כ לנסות לשכנע אותו שהוא רק טועה ורק אתה צודק. 3 - לומר לו שהוא אכן גם צודק, אבל גם אתה צודק. ועכשיו נסביר את היתרונות ואת החסרונות של כל דרך. האפשרות הראשונה היא, שלילה מוחלטת של דעתו של היריב, והסכמה מוחלטת עם הדעה שלך. בדרך הזו ... אצל האדם תחושה של בטחון עצמי בדרך שלו. ואז לפעמים זה גורם לו להתעקש יותר מידי, שהוא רק צודק. וזה הכל בגלל שהסכימו איתו שהוא גם צודק. או בגלל שנתנו אפילו טיפת לגיטימציה לדעתו. ואז הוא מתחזק בדעתו, ואח"כ זה יוצר קושי לשכנע אותו להסכים רק עם הדעה הנגדית, או גם עם הדעה הנגדית. ומנקודת המבט הזו, הכי טוב, זה לשלול לגמרי את דעתו של היריב שלך. ולהראות לו 0 אחוז לגיטימציה ו 0 אחוז סבלנות, ולא להכיל בכלל את דעתו. אלא לשלול אותה מכל וכל. להתעלם ... כדי להמשיך להיות צודק, כדי לשמור על האגו שלו. ואם לדוגמא אתה חושב שמישהו הוא רק טועה ושרק אתה צודק. אז מהיבט מסוים, אם תסכים איתו שהוא גם צודק, אז זה ישמור על האגו שלו. ואז הוא לא ירגיש מאוים. ואז אח"כ יהיה יותר קל לשכנע אותו שהוא לא רק צודק אלא גם צודק וגם טועה, או רק טועה. ובכל מקרה, כאשר שוללים לגמרי את קיומו העצמי ואת דעתו האישית של האדם השני, לפעמים זה גורם לו לערעור הבטחון העצמי שלו לגמרי, ואז הוא משחרר את האחיזה שלו בדעה שלו, ... אתה אומר את ההפך של מה שהוא חושב. והרעיון הוא, ליצור הזדהות מלאה עם הדעה של הצד השני. ואח"כ פשוט להביע דעה שונה / דעה נגדית, שתיראה כהמשך / כחלק / כביטוי של הדעה הראשונה. ויש כאן הטעיה ומניפולציה, ואעפ"כ גם זו שיטת שכנוע, לטיפוסים שרוצים שיכבדו אותם ושיאמרו להם שהם צודקים, גם כאשר הם עצמם מבינים שהם טועים. ולפעמים אפילו האדם מוכן שתעשה אחרת ממה שהוא אומר שהוא רוצה שתעשה, ובתנאי שתאמר לו שאתה באמת חושב שהוא צודק, ושאתה אכן צריך לעשות ... שגם אתה צודק. ואם אתה אומר לו שרק הוא צודק, אז זה גורם לו להטיל ספק, בהטלת הספק העצמית שלו בדברי עצמו. ואז הוא יוצא מהספק שלו לגבי דעתו העצמית, והוא מתחיל לחשוב שהדעה שלו היא מחוייבת המציאות. ואז אח"כ עוד יותר קשה לשכנע אותו, שהוא לא רק צודק וכולי. ויש גם עוד אפשרות נוספת, שבה מצד אחד כן מסכימים עם האדם, ואומרים לו שגם הוא צודק, וגם בו זמנית מנסים להסביר לו שהוא לא רק צודק, ושלא רק הוא צודק, אלא שגם הדעה הנגדית גם היא צודקת. ונחדד: ... לאדם שהוא גם צודק, ואז זה מרדים אותו קצת, וקצת משאיר אותו דרוך, וקצת זה גורם לו למילוי של האגו שלו, וקצת משאיר לו ספק בדרך שלו. ובדרך הזאת, יש בה את היתרונות ואת החסרונות, שיש בשני הקצוות שלה. ומהי הדרך הטובה ביותר לשכנע בן אדם לשנות את דעתו? תשובה: הדרך הטובה ביותר, היא שאתה תדע את כל הדרכים האלו, ושבזמן אמת תעשה התאמה אישית, בין הדרך שבה אתה בוחר לשכנע את האדם, לבין הרצון של האדם שאותו אתה רוצה לשכנע. והכי טוב זה לדעת לתמרן בין הדרכים השונות. ולהיות מודע בזמן אמת, לדרך שבה אתה בוחר להשתמש. ולשנות ולהתאים את הדרך, בהתאם לאותו המצב. ולפעמים גם אפשר להשתמש בכל הדרכים בו זמנית, אחת אחרי השנייה וכיו"ב, ולראות מה הכי עובד, ודרך שם לסגור עסקה ולשכנע את הלקוח במה שאתה רוצה לשכנע אותו. ועוד נוסיף, כי אסטרטגיות השכנוע האלו, באות לידי ביטוי ברמת המילים של השיחה. כי באפשרותך לשלב בשיחה שלך עם הלקוח, מילים מאוד ספציפיות, שמבטאות מסרים מסוימים, שהם בעצם הובלה את האדם, בכל אחת מהדרכים הנ"ל. והכי טוב לאדם, זה שהוא יהיה מומחה, בהבנת ... השני, האם היא יוצרת הסכמה אצל האדם השני. וגם להיות מסוגל לדעת בזמן אמת, כיצד האדם השני מגיב לכל אחת מהדרכים האלו, ולפי זה לפעול. ובסיכומו של דבר, על האדם להעמיק את ההבנה שלו בנושא הזה, ואז על ידי זה הוא ירכוש כושר שכנוע ויכולת ניהול משא ומתן ויכולת מכירה ואת כל שאר היכולות, בצורה הטובה ביותר. ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא לשכנע - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך לעבוד על אנשים? מסרים תת הכרתיים, איך למכור יותר? לשתול מחשבות, אסוציאציות - חלק 1 וכאן אבאר עוד דרך ועוד שיטה איך לשתול מסרים תת הכרתיים בתת המודע של האדם? ואבאר, איך עובד המוח האנושי? ואיך ... כמובן שיש המון חישובים ושיקולים שונים שאותם מבצע המוח של האדם. וכאן אסביר רק היבט מסוים, מתוך המכלול של החישובים שהמוח של האדם מבצע, כאשר הוא צריך לקבל החלטה, איך לפרש מידע כלשהו שמוטל בספק. והבנת התהליך הזה לעומקו, תשפר לאדם את כושר השכנוע ואת יכולת השכנוע שלו בצורה משמעותית ביותר. ואחד מהדברים שמשפיעים על הצורה שבה המוח מחליט איך לפרש את המידע שהוא לא בטוח לגבי הפירוש שלו, הוא המצב התפישתי של האדם, ביחס לאפשרויות הפירוש השונות שהוא יכול לתת לאותו הדבר שאותו הוא רואה / שומע ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא לשכנע - לחץ כאן...
תקצירשכנוע ישיר / שכנוע עקיף - איך לשכנע מישהו באמצעות שכנוע עקיף / סוגסטיה? איך לטפל בהתנגדויות לקוח? איך למכור יותר? איך ליצור הסכמה? איך לעשות מניפולציה? דיבייטינג / רטוריקה / מכירות וכאן אבאר עוד דרך איך באפשרותך להשפיע על אנשים ואיך באפשרותך לשכנע אנשים, באמצעות זה שאתה גורם להם לעשות אוטוסוגסטיה (שכנוע עצמי / תכנות עצמי) לעצמם. דהיינו, אתה יכול לגרום לאדם עצמו לשכנע את עצמו, שהוא צריך לעשות כך או אחרת. ואתה לא צריך להגיד לו בפירוש את מה שאתה רוצה שהוא יעשה / יחשוב, אלא אתה גורם לכך שהוא מעצמו יבין מה שאתה רוצה שהוא יעשה / יחשוב. והדרך לעשות למישהו סוגסטיה ודמיון מודרך ולגרום לו לחשוב מעצמו על מה שאתה רוצה שהוא יחשוב, היא על ידי זה שאתה גורם לו להזדהות עם ... את הדעה שלו ומגבילים אותו לעשות כך או אחרת, ואז הוא מתנגד למה שאמרת לו לעשות / לאיך שאמרת לו לחשוב. ולכן זה בעצם אומר, שהדבר הטוב ביותר הוא, לגרום לאדם בעצמו להבין מעצמו, את מה שאתה רוצה שהוא יבין. ואיך לעשות את זה? על ידי זה שאתה לוקח את הרעיון שבו אתה רוצה לשכנע את האדם השני. ואתה מברר עם עצמך, מה ההקדמות והסיבות שמובילות אל המסקנה שהיא הרעיון שלך. דהיינו, אתה מנסה לאתר את השורשים ואת הדרכים המחשבתיות, שמובילות את האדם ושגורמות לו, לחשוב איך שאתה רוצה שהוא יחשוב. ואז, במקום לדבר עם האדם באופן ישיר על מה שאתה רוצה שהוא ישתכנע, במקום זה אתה מדבר איתו על ההקדמות ועל הדרכים, שמובילות אל מה שאתה רוצה שהוא יחשוב. דהיינו, אתה יוזם איתו שיחה, ואתה גורם לו להזדהות עם הערכים ועם הנחות היסוד, שמובילות אל הדבר שבו אתה רוצה לשכנע אותו. וכך, אם אתה עושה את זה בצורה נכונה, אז במהלך השיחה עצמה, הוא מעצמו מגיע לאיפה שאתה מלכתחילה רצית להוביל אותו. ואז הוא כבר מחוייב לחשוב ולהשתכנע במה שאתה רצית שהוא ישתכנע מלכתחילה. והכל זה על ידי זה, שבמקום לומר לו בצורה ישירה מה אתה רוצה, במקום זה אתה דיברת איתו על ההקדמות ועל הסיבות ... וסיבה מחייבת פירושה, סיבה שהיא מחייבת את האדם להסיק ממנה את המסקנה שאתה רוצה שהוא יסיק ממנה. ויש גם סיבה מאפשרת, שהיא רק מאפשרת לאדם לחשוב יותר בכיוון של מה שאתה רוצה שהוא יחשוב. אך היא לא מחייבת אותו להסכים עם מה שאתה רוצה שהוא יחשוב. וכאשר אתה בונה את תשתית השכנוע, שאתה רוצה לשכנע את האדם השני, עליך לגרום לו להתחבר לכמה שיותר סיבות מחייבות ולא רק לסיבות מאפשרות בלבד. דהיינו, לפני שאתה מנסה לשכנע מישהו במשהו בצורה של שכנוע עקיף כנ"ל, עליך לבדוק עם עצמך ולחפש סיבות שיכולות לגרום לאותו האדם לחשוב את מה שאתה רוצה שהוא יחשוב. ועליך לדרג את הסיבות האלו שמצאת, לסיבות מאפשרות ולסיבות מחייבות. דהיינו, בתוך רשימת הסיבות, לעשות קבוצה של סיבות שמאפשרות את זה שהאדם יחשוב את מה שאתה רוצה שהוא יחשוב, ורשימה של סיבות מחייבות שהן מחייבות את האדם לחשוב את מה שאתה רוצה שהוא יחשוב, במידה והוא מסכים עם הסיבות האלו. ובעקרון, כאשר אתה רוצה לשכנע מישהו במשהו, תנסה לעטוף לו את הרעיון שלך, בכמה שיותר סיבות מכל סוג שהוא. אבל עליך להדגיש ביותר, את הסיבות המחייבות. דהיינו, את הסיבות שיחייבו את האדם להסיק מהן את המסקנה הרצויה שאתה רוצה שהוא יסיק אותה. וכל סיבה מרשימת הסיבות שאתה חושב שיכולות להוביל את האדם השני למסקנה כלשהי, עליך לדרג אותה ... אומר, שהסיבה הטובה ביותר, היא סיבה מחוייבת ומחייבת בו זמנית. דהיינו, למצוא סיבה והיגיון כלשהו, שהאדם יהיה מחוייב להסכים איתו, ושאם האדם יסכים איתו, אז הוא יהיה מחוייב להשתכנע ברעיון שאתה רוצה שהוא ישתכנע. ועוד אוסיף ואבהיר, כי עליך ליצור אצל האדם שאתה רוצה לשכנע אותו, כמה שיותר ממשות, של הסיבות שמהן הוא אמור להסיק את המסקנה הרצויה. דהיינו, עליך לגרום לסיבות האלו להיות ממשיות עבור האדם שאתה רוצה שהסיבות האלו ישפיעו עליו. ואיך ליצור ממשות של הסיבות אצל השומע? על ידי זה שאתה גורם לו לומר בפה שלו ולהסביר בעצמו את הסיבות האלו. דהיינו, אל תסתפק בכך שהוא ... כך זה מגדיל את הסיכוי לכך שהוא לא יוכל להתחמק ולברוח מהמסקנה שהוא אמור להסיק בהמשך. ועוד אוסיף, כי האדם לא אוהב להיראות טיפש. והאדם לא אוהב להודות שהוא טעה. והאדם יש לו אגו גדול, שלא מוכן לצאת טועה. וגם בזה אפשר להשתמש כדי להפעיל לחץ פסיכולוגי על האדם וכדי לשכנע אותו להסכים לדבר כלשהו. ואת זה באפשרותך לעשות, על ידי זה שאתה גורם לאדם להגיע למצב, שבו אם הוא לא יסכים עם הרעיון שלך, הוא בעצם יצטרך להיראות טיפש והוא יצטרך להתחיל לחזור בו ולחשוף את זה שהוא טיפש ולא חכם. שזה בעצם אומר, שככל שאתה גורם לאדם להזדהות יותר עם הסיבות שמובילות לתוצאה שאתה רוצה ... נכונה. ואז הוא כמו טיפש ממשיך לעשות טעות נוספת, וממשיך אל התוצאה הרצויה, למרות שהסיבות עצמן, הן לא בהכרח סיבות מחוייבות. ורק ההזדהות העצמית של האדם עם אותן סיבות, גורמת לאדם ללכת אחרי המסקנה שמתבקשת מהן, גם אם הן לא מוכרחות כנ"ל. ועוד אוסיף ואומר, כי אם ברצונך לשכנע מישהו במשהו, בשכנוע עקיף ולא בשכנוע ישיר, עליך מראש לבדוק עם עצמך, איזה התנגדויות אתה חושב שהוא יתנגד לרעיון שלך. ואחרי שמצאת את ההתנגדויות שאתה חושב שהוא יתנגד לרעיון שלך, עכשיו אתה צריך למצוא את הרעיונות הנגדיים להתנגדויות האפשריות שלו. דהיינו, מראש תנסה לברר איזה התנגדויות אפשריות אתה חושב שהאדם יציג כדי להתנגד לרעיון שלך. ... מתנגד אליהם. ולכן מראש תנסה לגרום ללקוח להסכים איתך, לא רק על הסיבות שאמורות להוביל אותו למסקנה שהוא ירכוש את המוצר שלך. אלא שהוא יסכים איתך, גם על הרעיונות שהם יהיו התשובות להתנגדויות שהוא יכול להעלות בהמשך כלפי רכישת המוצר שלך. ובסיכומו של דבר, אם ברצונך לשכנע מישהו במשהו, באפשרותך לעשות זאת באמצעות שכנוע ישיר, דהיינו, לומר לו בצורה גלויה את מה שאתה רוצה שהוא ישתכנע. ובאפשרותך לעשות את זה בצורה סמויה, באמצעות שכנוע עקיף, שעושה ללקוח סוגסטיה ואוטוסוגסטיה, שמובילה אותה להשתכנע במה שאתה רוצה שהוא ישתכנע. ושכנוע עקיף מתבצע, על ידי זה שאתה מאתר סיבות שהן כמה שיותר מחוייבות ומחייבות את השומע להסכים איתן ועם המסקנה שאליה הן מובילות. ועל ידי זה שאתה יוצר הזדהות חזקה, בין האדם לבין הסיבות עצמן. וגם רצוי מראש שתגרום לשומע, להזדהות עם השכל של התשובות שתיתן להתנגדויות שיעלו אצלו בהמשך. ועל ידי כל זה, אתה גורם ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא לשכנע - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... מכירה, שיטות שכנוע, שיטות משא ומתן - מהי השיטה הטובה ביותר? אומנות המכירה, אומנות השכנוע, שיטת מכירות משולבת, שיטת שכנוע משולבת וכאן תתבאר האמת, לגבי שיטות שכנוע ושיטות מכירה שונות. ויתבאר, האם באמת יש שיטת מכירות מנצחת? והאם באמת יש שיטת שכנוע, שהיא הטובה ביותר? והאם באמת קיימת דרך שהיא הטובה ביותר לשכנע אנשים? ואם כן, מהי הדרך הזו? ועוד. והאמת צריכה להיאמר, והיא, ש לא קיימת שום שיטת מכירות מוגדרת ושום שיטת שכנוע מוגדרת , שנחשבת לשיטה הטובה ביותר שקיימת. ובהחלט כן קיימת שיטה לא מוגדרת, שהיא השיטה המנצחת למכירות ולשכנע אנשים. אבל זאת שיטה לא מוגדרת, כפי שיתבאר להלן. והרעיון הוא, שמי שיתבונן בעין אמיתית על העניין, יראה, כי בכל שיטה ושיטה של מכירות, תמיד יש בה ויהיו בה, גם יתרונות יחסיים וגם חסרונות יחסיים אחרים. כי האדם שאותו רוצים לשכנע, הוא מורכב ממכלול שלם של רעיונות ושל דעות שונות. וכאשר רוצים לשכנע אדם אחר לחשוב בצורה כלשהי ולפעול בצורה כלשהי, לשם כך צריכים לתת מענה שלם, לסך כל הצרכים של אותו האדם, שאותו רוצים לשכנע. וכדי לגרום לאדם להחליף את צורת המחשבה שלו ולאמץ צורת מחשבה אחרת, לשם כך, יש המון אסטרטגיות שכנוע ואסטרטגיות מכירה שונות. ולכל שיטה ולכל אסטרטגיה מכירתית, יש את היתרונות וגם את החסרונות שלה. אבל האמת היא, שאין בעולם שלנו, שום שיטה מוגדרת שיכולה להיות השיטה הטובה ביותר שקיימת, כדי להצליח בתחום כלשהו באופן כללי, או כדי לשכנע אנשים ולהגדיל מכירות וכיו"ב, באופן פרטי. והדבר דומה, לעולם אומנויות הלחימה. שאין בעולם שלנו, שום שיטה ושום תרגיל בשום אומנות לחימה, שהוא התרגיל הטוב ביותר, כדי להכניע את היריב שלך. כי כל תרגיל, נועד עבור מצב אחר. ולכל מצב ומצב, יש כמה וכמה תרגילים אפשריים וכמה ... יש גם את החסרונות שלה. כידוע לכל מי שעוסק בתחום אומנויות הלחימה לעומקו. ובעולם אומנויות הלחימה, אין שום התחייבות כלשהי, שדרך כלשהי, תוביל תמיד לניצחון על כל יריב שהוא. וכך גם בדיוק, לגבי השיטות לשכנע אנשים ולגבי שיטות מכירה ושיטות הצלחה וכיו"ב. שאין שום שיטה מוגדרת, שיכולה להתחייב שהיא תמיד תוביל אל הניצחון. ולשכנע מישהו, זה תהליך מקביל וזהה לחלוטין, לדו קרב בעולם אומנויות הלחימה. משום, שתהליך של שכנוע, הוא תהליך, שבו שתי דעות שונות ושני רעיונות שונים, נלחמים אחד בשני. וכל נקודת מבט, מנסה להכניע את נקודת המבט השנייה. וכל דרך חשיבה, מנסה להתגבר על דרך החשיבה הנגדית. והרצון של המוכר, מנסה להתגבר על הרצון של הלקוח. כי המוכר, רוצה להפיק מקסימום תועלת, שהיא מגיעה ... מהלקוח, על רכישת המוצר. וכיו"ב בכל תהליך של משא ומתן, שהוא תהליך של דו קרב רעיוני, בין הצדדים השונים. ובדיוק כמו בשדה הקרב בעולם הממשי שלנו, כך גם בשדה הקרב הרעיוני של שיטות משא ומתן ושל ניסיון שכנוע ולהשפיע על דעות של אחרים. שאין שום שיטה אחת מוגדרת, שהיא השיטה הטובה ביותר שקיימת כדי לשכנע אנשים. אלא, לכל שיטה ושיטה, יש את היתרונות היחסיים ואת החסרונות היחסיים שלה, והכל לפי העניין. ואעפ"כ, כן קיימת שיטת שכנוע ושיטת מכירות שהיא לא מוגדרת, שהיא אכן השיטה הטובה ביותר שיש, כדי להצליח לשכנע אנשים וכדי להצליח במכירות. ובעולם אומנויות הלחימה, השיטה הזאת נקראת, אומנות לחימה משולבת (MMA - Mixed martial arts). שהיא, אומנות לחימה, שמשולבת מהמון סוגים שונים של אומנויות לחימה שונות. שבזירה, הלוחם משתמש בכל שיטות הלחימה שהוא מכיר, לפי הצרכים של אותו הרגע ... גדלים סיכוייו של אותו לוחם, לנצח את היריב שלו בדו קרב. וכמובן שצריך לזכור, שגם היריב, מודע לשיטות לחימה שונות, בין באופן מודע ובין באופן בלתי מודע. בהקבלה לכך, שהלקוח, גם הוא מכיר ומשתמש בשיטות שכנוע, לשכנע את המוכר. בין באופן מודע, ובין באופן בלתי מודע. וכך גם לגבי העניין של שיטות מכירה ושיטות שכנוע. שמי שרוצה להיות אומן מכירות שהוא מומחה למכירות ומומחה לשכנוע אנשים, עליו להכיר כמה שיותר שיטות מכירה ושיטות שכנוע שונות. ומי שבאמת רוצה להיות המומחה הטוב ביותר לשכנוע ולמכירות, עליו לשאוף להכיר את כל שיטות המכירה ושיטות המשא ומתן שיש בעולם. וזה לא מספיק שהאדם רק יכיר את שיטות המכירה השונות שיש. אלא האדם גם צריך לדעת, מהם היתרונות והחסרונות של כל שיטת מכירה. ולדעת, לאיזה מצב מתאימה יותר כל שיטת מכירה. ולדעת, כיצד להחליט ... שיטת מכירה היא הטובה ביותר לשימוש, באותו הרגע ובאותו המצב. והמסר הוא, שאין בעולם שלנו, שום שיטת מכירות מוגדרת שיכולה להיחשב לשיטת המכירות הטובה ביותר שקיימת. אבל בהחלט, כן קיימת שיטת מכירה ושיטת שכנוע, שהיא השיטה הטובה ביותר שקיימת. והיא, שיטת מכירות משולבת, ושיטת שכנוע משולבת. שבה האדם לומד את המנגנון של השכנוע ושל המכירות, לעומקו ולרוחבו. והאדם לומד להכיר את כל אסטרטגיות המכירה ואסטרטגיות השכנוע, האפשריות. ולמרות שלפעמים נראה שיש אין סוף אסטרטגיות מכירה ואסטרטגיות שכנוע, הרי שבפועל קיים מספר מוגבל, של אסטרטגיות מכירה ואסטרטגיות ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא לשכנע - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... ניתן לשכנע כל אחד בכל דבר? האם אפשר למכור קרח לאסקימוסים? האם ניתן לשכנע כל אחד? האם כל אחד ניתן לשכנוע? האם יש דברים שלא ניתן לשכנע בהם? האם אפשר לשכנע בכל דבר? איך המוח משתכנע? מבוא לשכנוע, האם אפשר למכור לכל אחד? האם כל אחד יכול להשתכנע? האם יש שכנוע שתמיד עובד? וכאן אבאר, האם באמת אפשר לשכנע כל אחד בכל דבר או שיש דברים שלא ניתן לשכנע בהם מישהו מסוים? והתשובה היא, ש לא ניתן בוודאות של מאה אחוז לשכנע כל אחד בכל דבר. אבל מצד שני, גם לא ניתן להיות בטוח במאה אחוז, שלא ניתן לשכנע מישהו במשהו. מה שאומר שתמיד כן יש את האפשרות לשכנע כל אחד בכל דבר! ואסביר: כדי לדעת האם באמת אפשר לשכנע כל אחד בכל דבר, לשם כך צריך להבין, למה מלכתחילה מישהו חושב משהו ומחזיק בדעה מסוימת. האם זה בגלל סיבות כלשהן, שאז אולי ניתן לשנות אותן. או שמא בן אדם מחזיק בדעה כלשהי, מסיבה אקראית כלשהי. והאמת היא, שבן אדם חושב את מה שהוא חושב, גם תמיד בגלל סיבה כלשהי וגם בצורה אקראית ... המשמעות של הרעיון שאומר, שאתה חושב X בגלל Y, פירושו, שאם לא Y לא היית חושב את X. מה שאומר שאתה לא חייב לחשוב את X מצד עצמו, אלא זה רק בגלל סיבה Y. מה שאומר שאם נשנה את הסיבה Y, ממילא תשתנה גם דעתך X. ומההיבט הזה, ניתן לשכנע כל אחד בכל דבר, על ידי שינוי הסיבות שגורמות לו לחשוב כך או אחרת. כי במהות, אף אחד לא חייב לחשוב שום דבר. אבל יש גם נקודת מבט נוספת, שאומרת, שאתה אף פעם לא באמת חייב לחשוב כך או אחרת. ושאם בן אדם ייקח מחשבה כלשהי שהוא בטוח שהוא חייב לחשוב אותה ויברר עם עצמו, למה הוא ... שמישהו חושב דווקא כך בלי סיבה דהיינו, באופן אקראי, מהצד הזה לא ניתן לשנות דעות של אנשים. כי הם כאילו חייבים לחשוב דווקא בצורה כלשהי. ובכל פעם שמישהו משנה את דעתו, זה באופן אקראי, שאינו קשור לתהליך של סיבה כלשהי / תהליך שכנוע כלשהו. מצד שני, מהצד שתמיד בן אדם חושב משהו דווקא עם סיבה, זה בעצם אומר, שבן אדם יכול לשנות את דעתו אם הסיבה תשתנה. ומנקודת המבט הזו, אם תשכנע מישהו בסיבות הנכונות, הוא בהכרח יחשוב את מה שאתה תשכנע אותו לחשוב. וזה בעצם אומר, שמצד אחד לא בטוח שניתן לשכנע כל אחד בכל דבר, כי אולי הבן אדם חושב דווקא כך, באופן אקראי ובלי סיבה שניתן לשנות את דעתו בצורה הגיונית כלשהי. אבל מצד שני, גם אי אפשר להיות בטוחים שהבן אדם חושב את זה באופן אקראי, כי אולי דווקא כן יש סיבה. מה שאומר, שתמיד קיימת האפשרות לחשוב ש כן ניתן לשכנע כל אחד בכל דבר. כי אי אפשר להיות בטוחים שאין אפשרות. ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא לשכנע - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך לעבוד על אנשים? מסרים תת הכרתיים, איך למכור יותר? לשתול מחשבות, אסוציאציות - חלק 2 או לדוגמא מזוגיות, של אדם שסיים מערכת יחסים כלשהי, שבה הוא היה רגיל שכאשר מתבטאים כלפיו בצורה כלשהי ומתנהגים כלפיו ... מהמשפטים האלו, הם משפטים שאיתם הלקוח מזדהה בלי שום בעיה. וחלק מהמשפטים האלו, הם משפטים שיש ללקוח ספק לגביהם. והמוח של הלקוח נמצא במצב שבו הוא מעדיף להסכים עם מה שאתה אומר לו, לגבי המשפט "נכון שאתה לא רוצה להיפגע ולהיות חולה", ואז הוא נמצא במצב רגשי של רוצה להסכים איתך, ואז יותר קל לשכנע אותו בהמשך של המשפט. ויש גם רשימו שכלי. לדוגמא מה הלקוח צריך לחשוב, כדי שהוא ירצה לרכוש את המוצר? תשובה: הלקוח צריך לחשוב שהמוצר הזה יש עליו אחריות מלאה ושירות מלא עד בית הלקוח. עכשיו, יכול להיות שזו לא בדיוק האמת. אבל אם תספר ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא לשכנע - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... חוסר השכנוע של ברק אובמה, העימות של ברק אובמה מול מיט רומני, ברק אובמה נגד מיט רומני, חוסר ההשפעה של ברק אובמה, סודות השכנוע וההשפעה של אובמה, איך לנצח בויכוחים? איך להשפיע על אנשים? רטוריקה / דיבייטינג / NLP / לתכנת את התת מודע / תכנות התת מודע / אסטרטגיות שכנוע ועוד... וכאן אנתח חלקים ונקודות להתבוננות, בקרב הויכוח הראשון שהתרחש בין נשיא ארצות הברית ברק אובמה, לבין המועמד לנשיאות, מיט רומני. ואראה כיצד אפשר להעביר מסרים תת הכרתיים. ואנתח את חלק מהסיבות שבגללן מיט רומני נחשב למנצח של הדיבייט הראשון שלו מול ברק אובמה, בגלל צורת הניסוח הלקויה והשגויה של ברק אובמה. ואחשוף, את סודות חוסר השכנוע של ברק אובמה, ואת סודות חוסר ההשפעה של ברק אובמה. ואתן דוגמאות, כיצד ברק אובמה התנסח, וכיצד הוא היה אמור להתנסח. ואתן המון טכניקות איך לנצח בדיבייטינג ואיך לנצח בויכוחים ועוד... ולפני שאתחיל לנתח את המסרים המילוליים של שני המועמדים, אתן נקודה להתבוננות על צורת ההתנהגות הויזואלית של המתמודדים. ואדבר על לחיצת הידיים של ברק אובמה ושל ... נקודה של סוף משפט, אוטומטית המוח של השומע שמתפקידו בודק את אמיתות מה שהוא שומע, אוטומטית הוא מטיל ספק במה שהוא שמע, שזה לא בהכרח רצוי כאן. ולכן, ברק אובמה היה יכול לנסח את המשפט שלו בצורה יותר משכנעת, בצורה שבה המשפט הראשון שלו, היה בעצם החלק הראשון של המשפט הבא שלו. ז"א במקום לומר "אבל כולנו יודעים שעדיין יש לנו הרבה עבודה לעשות. ולכן השאלה כאן הלילה, היא לא איפה היינו, אלא להיכן אנחנו הולכים", במקום זה היה עליו לומר "אבל ומאחר שכולנו יודעים שעדיין יש לנו הרבה עבודה לעשות נקודה פסיק, לכן השאלה כאן הלילה, היא לא איפה היינו, ... לעומק... ברק אובמה (בסוף הנאום שלו): "ואם תצביעו עבורי, אז אני מבטיח שאני אלחם..." (and if you'll vote for me, then I promise I'll fight just as hard in a second term.) כמה משפט סיום מטופש ולא משכנע, יכול להיות משפט הסיום הזה. שאומר " אם תצביעו עבורי, אז...", שבו הוא משאיר אצל השומעים טעם רע בפה, שבו הם זוכרים שהוא עצמו לא בטוח שאכן כדאי שיצביעו עבורו... וכך התנהל לו הויכוח האיכותי וה"משכנע" של שני המתמודדים לנשיאות ארצות הברית, ברק אובמה ומיט רומני... כאשר כל אחד מהצדדים, שוגה וטועה בכל אחת מהטעויות שהסברתי לעיל. וזאת בגלל שהם לא באמת מודעים ולא באמת מבינים איך המוח של השומעים עובד... ולכן הם פועלים בצורה די אקראית ומבולבלת, שחושפת את החולשות שלהם, ושל ברק אובמה עוד יותר. ז"א שגם כאשר הם מדברים בצורה נכונה ומשכנעת, זה סוג של יד המקרה ומזל שיש להם. כי הם לא באמת מבינים את חוקי השכנוע שהסברתי לעיל. כי מי שמבין את החוקים האלו באמת, אז ברגע שהוא באמת רוצה לשכנע מישהו במשהו, הוא לא יטעה אפילו פעם אחת בצורת הדיבור שלו, אלא הוא ידבר תמיד בצורה שקולה ומחושבת, שיודעת למדוד ולאמוד את כל המילים שיוצאות בשטף הדיבור. ואם המועמדים לנשיאות ארצות הברית, היו מבינים איך באמת עובד המוח האנושי של עצמם ושל השומעים אותם, אז הם היו נשמעים באמת הרבה יותר משכנעים... כפי מה שהיה אמור להיות... והמטרה שלי היא, להראות כיצד מילים שנראות אולי קטנות וצורות ביטוי שנראות אולי חסרות משמעות, כיצד הן משפיעות על תת המודע של השומעים. והדיבור בעיקר של ברק אובמה, שידר המון פחד, המון חולשה, יותר מידי הסכמה והערכה וכבוד ונתינת לגיטימציה לדעתו של רומני... ובסיכומו של דבר סודות השכנוע וההשפעה של אובמה, לא תמיד מוצלחים במיוחד. ואם ברק אובמה היה לומד ומבין את הרעיונות הנ"ל לעומקם, גם יכולות השכנוע של ברק אובמה, היו משתפרות. כי בסופו של דבר, כאשר אתה רגיל לקרוא נאומים מהכתב / טלפרומפטר, אז ברגע שלוקחים לך את הטלפרומפטר, אז גם יכולות השכנוע וההשפעה של ברק אובמה, גם הן נעלמו להן מברק אובמה. ואם הוא היה לומד ומבין את חוקי השכנוע האמיתיים, ממילא היו לו אינסטינקטים של שכנוע... והוא היה מצליח לשכנע הרבה יותר אנשים, שהוא ראוי גם להמשיך להיות נשיא ארצות הברית... ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא לשכנע - לחץ כאן...
עבור לדף > 1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 RSS
לזמן מוגבל!   1 ספר 125 ש"ח   2 ספרים 200 ש"ח   4 הספרים 250 ש"ח   050-3331-331
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לשכנע, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ocd / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לשכנע, איך לא להישחק בעבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור אהבה? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: אולי אנחנו במטריקס? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם ועוד...

לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

זוגיות ומערכות יחסים: זוגיות - ראשי זוגיות - כל הנושאים בגידות - כל הנושאים זוגיות טיפול זוגי בעיות בזוגיות גירושים להתגרש לגרום לבחורה פרידה לשכוח מישהו בגידות אחרי בגידה אקסים - כל הנושאים אקסים והחזרת אהבה - ראשי לגרום למישהו לאהוב אותך להתחיל עם בחורה פחד גישה דייטים למצוא זוגיות התאמה זוגית סקס מיניות חשק מיני משיכה פורנו התמכרות למין גמילה מסקס זהות מינית נטייה מינית הומוסקסואליות טרנסקסואליות טיפולי המרה א מיניות
חרדות ופחדים: חרדות ודיכאון - ראשי חרדות / פחדים - כל הנושאים חרדות פחדים פוביות פרנויה התקף חרדה תרופות נגד חרדה פחד קהל חרדת בחינות פחד מדחייה חרדת מוות פחד למות פחד מנטישה חרדה חברתית חרדה דתית פחד גישה פחד להתחיל עם בחורה פחד מכישלון
ביטחון הערכה ואהבה עצמית: ביטחון והערכה - ראשי אהבה עצמית הערכה עצמית ביטחון עצמי כעס עצמי שנאה עצמית קבלה עצמית אמונה עצמית ביישנות רגשות אשם אמונה עצמית
שכנוע / מכירות: שכנוע - ראשי איך לשכנע מישהו - כל הנושאים שכנוע לשכנע לקוחות מוצר למכור מכירות לקרוא מחשבות מניפולציות התנגדויות מכירה למכור מוצר יקר לשתול מחשבות להשפיע רטוריקה לגרום ללקוח הזדהות אנשי מכירות שכנוע עצמי דיבייטינג סוגסטיות לשכנע בחורות לשכנע ילדים התניה ראפור Nlp
ניהול למנהלים: ניהול למנהלים - כל הנושאים ניהול עובדים ניהול עובדים לשכנע עובדים לפטר עובדים משכורת לקוחות לשכנע לקוחות לסגור עסקה מוצרים לתמחר עסקים הקמת עסק לראיין ולהתראיין קריירה יעוץ פוליטי יעוץ תקשורתי ניהול משא ומתן קבלת החלטות - ראשי החלטות ולהחליט - כל הנושאים איך לקבל החלטה
יום יומי: התמודדות / להתמודד - כל הנושאים רגשות / תחושות - כל הנושאים להרגיש טוב / להרגיש רע - כל הנושאים רגשות הרגלים שינוי התנהגות שינוי הרגלים שינוי חשיבה אובססיות התמכרויות גמילה מחשבות טורדניות עישון - כל הנושאים עישון דיאטה ספורט תזונה בריאות התמכרות למין Ocd טורדנות כפייתיות דחיינות עצלנות שעמום סמים - כל הנושאים סמים ייאוש כעס לחץ מתח נפשי עצבנות דיכאון התאבדות אובדנות בדידות בעיות התמודדות כאבים אובדן התמודדות עם בעיות עצבות שליליות חשיבה שלילית ביקורת החלטות איך להחליט
חינוך ילדים והורות: חינוך ילדים - ראשי הדרכת הורים הורים יחסי הורים וילדים לחנך ילדים לשכנע ילדים להביא ילדים ילדים מתבגרים הפרעות קשב וריכוז של ילדים התנהגות של ילדים ענישה אלימות ילדים חרדות ילדים אוטיזם
אושר חיוביות ואהבה: אושר - ראשי חשיבה חיובית - ראשי אהבה - ראשי אהבה והתאהבות - כל הנושאים שמחה אושר להיות מאושר הנאה חיוביות חשיבה חיובית אהבה לאהוב אהבה עצמית התאהבות לגרום למישהו לאהוב אותך להתאהב להפסיק לאהוב החזרת אהבה
הפרעות נפשיות: הפרעות נפשיות - כל הנושאים הפרעות נפשיות פסיכיאטריה מחלות נפש פסיכוזה סכיזופרניה הפרעת אישיות טראומה פוסט טראומה אוטיזם טיפול תרופתי כדורים אישיות גבולית פיצול אישיות דה פרסונליזציה דיסוציאציה שמיעת קולות קשב וריכוז מאניה דיפרסיה ניתוקים פרנויות משוגע שיגעון גדלות הפרעת...
רוחניות ומודעות: רוחניות ומודעות - ראשי רוחניות מודעות עצמית הארה הארה רוחנית מורים רוחניים מורה רוחני תת מודע חומריות גשמיות חיפוש רוחני משמעות החיים - ראשי משמעות החיים מטרת החיים משחק החיים תכלית החיים צמחונות
התפתחות והצלחה: הצלחה - ראשי הצלחה / להצליח - כל הנושאים לפתח את השכל התפתחות אישית מוטיבציה כישלון מטרות הצלחה להצליח התמדה השגת מטרות יצירתיות לפתח שיחה תקשורת בין אישית
כסף ולהתעשר: כסף - ראשי כסף - כל הנושאים כסף אושר וכסף לעשות כסף להתעשר כסף בקלות להרוויח שוק ההון בחירת קריירה
סודות החיים: אלוהים - ראשי בריאת העולם - ראשי בחירה חופשית - ראשי להיות אלוהים - ראשי אלוהים - כל הנושאים בחירה - כל הנושאים אלוהים להיות אלוהים האם יש אלוהים מי ברא את אלוהים בריאת העולם המפץ הגדול פיזיקה החושים מי ברא את העולם יקומים מקבילים בחירה חופשית האם יש בחירה דטרמיניזם הספר להיות אלוהים מה זה להיות אלוהים
מושגים כללי: מילון מושגים מחשבות - כל הנושאים רצונות - כל הנושאים אין הבדל בין יש לאין מהות מהות וצורה מחוייב ואפשרי הנחות יסוד להטיל ספק אחדות ונפרדות אחדות שקרית שלמות אין סוף זמן ומקום הרצון שורש הרצון הכל אחד חסרונות ויתרונות מוחלטות צמצום פרדוקס קבלה מחוייב המציאות אפשרי המציאות עובדה ופירוש סיבה ותוצאה סיבתיות אקראיות ניתוח סיבתיות לוגיקה אמת שקר להיצמד לאמת אמת מוחלטת אובייקטיביות וודאות מציאות אחדות נפרדות טוב ורע יש ואין הפכים פוטנציאל
יהדות ודת: דת ויהדות - ראשי יהדות שמירת מצוות שכר ועונש חזרה בתשובה חזרה בשאלה דתיים אמונה באלוהים אתאיזם אמיתות התורה תורה מול מדע מי כתב את התורה
רבי נחמן וברסלב: רבי נחמן מברסלב ליקוטי מוהרן סיפורי מעשיות ברסלב ספרי ברסלב און ליין
שיטות טיפול: טיפול - כל הנושאים טיפול cbt טיפול nlp טיפול ocd טיפול בדמיון מודרך טיפול בהיפנוזה טיפול בהצפה טיפול בחשיפה טיפול דינמי טיפול היפנוטי טיפול הכרתי טיפול התנהגותי טיפול נפשי טיפול עצמי טיפול פסיכדלי טיפול פסיכולוגי טיפול פסיכותרפי טיפול פסיכיאטרי טיפול קוגניטיבי טיפול קצר מועד טיפול רגשי טיפול שכלי טיפול תרופתי Nlp אימון אישי תת מודע גישור הילד הפנימי חשיבה חיובית ביירון קייטי האופונופונו טיפול זוגי פסיכולוגיה פסיכיאטרים היפנוזה מיסטיקה גרפולוגיה אסטרולוגיה תקשור נומרולוגיה סיינטולוגיה


נושאים מומלצים לעיונך... לכל כלל יש יוצא מן הכלל שריר היד מה לעשות בחיים? התנהגות טורדנית כפייתית תחושת בדידות בחגים סובל מחרדות ומפחדים אב לא משקר לבנו מה זו אהבה אמיתית? שאלת השאלות פריצת דרך הקטנה ביותר מהי הבחירה? להתמודד עם חרדה לא הגיונית חרדת ביצוע בפעם הראשונה הכוונה אישית חרדת ביצוע בעבודה פחד מפני קהל לשפר את הביטחון עצמי טעויות להשיג ביטחון עצמי מה טוב בחוסר הערכה עצמית? אימון אישי לחיים אני חייב לאהוב את עצמי כדי שיאהבו אותי הורים אוהבים ילדים הוא לא באמת אוהב אותי קשה לאהוב חוסר אהבה מוחלטת עשיר שמח בחלקו לאושר מה גורם אושר? דרך להיות מאושר טיפול בסטיות מיניות האם בזוגיות יש מחוייבות? איך ליצור זוגיות טובה לאורך זמן? יצר מיני לא יודע להחליט איך להחליט מה ללמוד? החלטות עסקיות איך אנחנו מקבלים החלטות? איך להתמודד עם פרזנטציה חוזרת? התמודדות עם הפרעת קשב התמודדות עם פרידה זוגית התמודדות עם שאלות עצמאי מצליח הרצאה על איך להצליח למצוא מטרה בחיים להצליח לקיים יחסי מין למכור לאנשים טיפול נפשי טיפים לניהול משא ומתן הכוונה אישית משכנעים אנשים לגרום למישהו להסכים לקנות פלאפון לילדים הרצאה על חינוך מרביצים לילד ילד רוצה למות הארה רוחנית אקראית איך לזהות מורה רוחני? להיות מודע לעצמך שיטות רוחניות השרירים מתאמצים איזה חלק בשריר נמתח יותר... תרגיל מבודד או תרגיל מורכב נקודת החיבור של השריר לגוף מה הרצון של אלוהים? אלוהים מעל המקום חרדה מאלוהים מטפל אישי מומלץ יש עוד אלוהים בן אדם מואר מורים מוארים מואר להארה רוחנית לא מספיק להיות אלוהים להפוך להיות אלוהים האמיתי מה המשמעות של להיות אלוהים? להיות אלוהים שקרי אוהב כסף לא ישבע כסף כמה כסף לחסוך? כסף קונה אושר כמה כסף מגיע לי? מה התכלית של החיים? משמעות החיים שגויה טיפול נפשי תכלית החיים והמוות מהי משמעות החיים לילדים? להפיק הנאה מכל דבר להפסיק מחשבות שליליות איך ליצור הנאה? טיפול בחשיבה שלילית בחירה בחירה רגשית העדר בחירה חופשית האם אין בחירה חופשית? קיומו של בורא עולם האם אפשרי שיווצר יש מאין? להיות בורא עולם יצירת העולם עוד נושאים ...





הדף ב: Facebook      הקבוצה ב: Facebook
YouTube
בכל דבר ועניין, ניתן ליצור קשר בווצאפ 050-3331-331
קבל תכנים נוספים שיעניינו אותך...




האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא פסיכותרפיה הוליסטית, ייעוץ נפשי מומלץ, אימון אישי טלפוני, מאמן אישי לפרישה, מאמן אישי למציאת זוגיות, טיפול נפשי, מאמן מכירות, מאמן אישי לילדים, ייעוץ אישי בתחום שכנוע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה / ייעוץ טלפוני / הזמנת הספרים - חייג: 050-3331-331

© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים, ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.

האתר נבנה על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.7031 שניות
עכשיו 06_12_2019 השעה 19:30:54
wesi1