... לזכור, כי אם נאמר שסיבת כל הסיבות היא שאין סיבה, אז עדיין יש להסביר כיצד נוצרו כל
הסיבות שיש בעולם שלנו. כי בעולם שלנו יש לדוגמא את חוקי הפיזיקה. ואם נאמר שהסיבה הראשונה של כל הסיבות היא האין סיבה, אז זה לא ברור כיצד מתוך אין סיבה נוצרו סיבות. כי כל דבר הוא חלק מדבר אחר ... הוא גורם גם למחוייב המציאות להצטרך סיבה מדוע הוא כפי מה שהוא ולא משהו אחר. וכל
זמן שיש בעולם תוצאה כלשהי שהיא לא הסיבה הראשונה. וכל
זמן שיש בעולם סיבה כלשהי שהיא לא הסיבה הראשונה. דהיינו, כל
זמן שיש בעולם דבר כלשהו שהוא לא הסיבה הראשונה, הרי שלא ניתן להגדיר את הסיבה הראשונה. כי גם אם נגדיר אותה, תמיד נוכל לשאול, מה הסיבה שבגללה הסיבה הראשונה היא עצמה ולא שאר הסיבות והתוצאות ... שהוא שורש השכל של כל בני האדם, שהוא נקודת האמת של כל מחשבות בני האדם ושל כל
הרעיונות שיש בעולם וכולי, אחרי שהאדם השיג את שורש השכל הזה, אז למרות שכל הדברים האלו נראים כמסובכים, הרי שהם מאוד פשוטים עבור החכם האמיתי שיש לו את השכל הגדול יותר. וכל הדיבורים של החכם האמיתי, ... הסיבות, הוא עדיין כמו תינוק קטן שמנסה ללמוד ללכת. ובכלל זה כמובן נכללים כל חכמי
החכמים שיש בעולם, וכל המנהיגים וכל המורים הרוחניים וכל הפסיכולוגים והפילוסופים וכל חבריהם, שכל זמן שהם לא פיצחו את הבנת סיבת כל הסיבות, הרי שעדיין שכלם פגום, וגם העצות שלהם פגומות, מאחר שהן לא ...