ראיון עבודה / שיחת מכירה / ניהול משא ומתן / זיהוי צרכי הלקוח / מכירות...ואת הזמן של עצמו. ובאופן כללי, כאשר האדם מנהל משא ומתן כלשהו, עליו לנסות לשכנע אנשים ברעיונות שונים. והשאלה היא, איך לנהל משא ומתן ושיחות מכירה בצורה נכונה? ובמקרה של ראיון עבודה, כיצד בעצם למכור את הכישורים שלך בצורה נכונה? תשובה: כאשר האדם רוצה להצליח למכור למישהו משהו, בראש ובראשונה עליו לנסות להסתכל על הדברים, מנקודת מבטו של זה שרוצים לשכנע אותו, שהוא זה שאמור לקנות את הרעיון / מוצר. על האדם לנסות להבין, כיצד האדם שמולו חושב? מה חשוב לאדם שמולו...