... / סוגסטיה - מיקום
הרעיון בציר הזמן - איך להחליש
רעיונות? איך לחזק
רעיונות? איך לשכנע אנשים? איך למכור יותר? איך להצליח ... להצליח במשא ומתן? דיבייטינג / רטוריקה וכאן אבאר עוד שיטת שכנוע התת מודע של האדם השומע, באמצעות משחק בתיאור הזמן של
הרעיון. דהיינו, שימוש בזמן עבר / הווה / עתיד - כאשר מתייחסים
לרעיון. ואבאר איך מיקום
הרעיון בציר הזמן, משפיע על חוזק / חולשת
הרעיון? ואסביר: כי האדם יודע ידיעות שונות ומבין הבנות ... שקורה בהווה, האדם יותר בטוח בו, מאשר מה שהאדם זוכר שקרה בעבר, ויותר ממה שהאדם חושב שיקרה בעתיד. וכאשר מתארים איזה
רעיון, יש לשים לב לצורת הניסוח, באיזה זמן היא באה לידי ... בלשון הווה, שאנחנו כרגע מבינים את הדבר, ולא רק הבנו אותו בעבר או נבין אותו בעתיד. וזה בעצם אומר, שאם ברצונך להחליש
רעיון כלשהו, עליך לנסות להציג אותו כאילו הוא
רעיון ישן שפג תוקפו, או שכאילו הוא איזה
רעיון עתידי דמיוני ובדיוני. וכאשר ברצונך לחזק
רעיון כלשהו, עליך להפוך אותו
לרעיון ממשי ששייך לרגע הזה של ההווה. לדוגמא: נניח שמישהו מציג איזה טיעון הגיוני, שממנו אפשר להסיק
רעיון כלשהו. אם ברצונך להחליש את
הרעיון הזה, עליך לומר "הבנו שכך או אחרת" בלשון עבר, ולהיזהר ... שיעורים, אני מבקש שתכין שיעורים" בלשון עבר. או לדוגמא הילד שאומר "קשה לי לעשות כך או אחרת", אז אפשר להחליש את
הרעיון שלו על ידי שהופכים את המשפט ל"היה לך קשה לעשות כך או אחרת" בלשון עבר ולא בלשון הווה. וכיו"ב גם לכיוון של העתיד, שאפשר להחליש
רעיון על ידי זה שהופכים אותו
לרעיון מהעתיד, שהוא לא
רעיון מהווה. לדוגמא: הילד אומר "אני לא מצליח לעשות ... ממני ש / אתה רצית ש" בלשון עבר ולא בלשון הווה. וכמובן שאת אותו הדבר בדיוק צריך לעשות בדיוק להפך, אם ברצונך לחזק
רעיונות מסוימים. שאז אסור לך להתייחס אליהם כאל משהו מהעבר ...