... שאלת המפתח. הגענו בחקירה שאנו רוצים להרגיש טוב, טוב הוא אפשרי המציאות, כי אפשר להגיד שאני רוצה להרגיש טוב או להרגיש רע, ואז יש את המילה להרגיש, אני רוצה להרגיש או אני
רוצה משהו אחר, ואז יש את האני רוצה, ונשאלת השאלה מה הוא רצון ומה הוא אני, ובסוף נשאר האני, למה? כי האני זה הדבר שאתה הכי בטוח בו, אולי אין דבר כזה רצון, אולי זה תעתוע, עזוב, בא ... ואז בצורה סמויה אתה שואל ולמה הוא מבין את זה, כי ככה וככה וכך אתה מוסיף לו מידע שמשנה לו את הנחת היסוד, יש כאן לוגיקה, אני אתן לך דוגמא, למשל ילד אומר לאבא שלו שהוא
רוצה משהו והאבא חושב שהוא לא צריך את זה, למשל הילד רוצה לעשות קעקוע בפנים, האבא חושב שהוא לא צריך לעשות קעקוע, עכשיו אם הוא יגיד לו, לא לעשות קעקוע על הפנים הם יתחילו לריב, אז מה ... הרצון, ואז אם יום אחד הוא ישאל את אבא שלו אם כדאי לו לעשות קעקוע או לו, האבא יגיד לו, לא צריך כבר מכירים אותך בתור זמר בשביל מה אתה צריך קעקוע. למשל עוד דוגמא, מישהי
רוצה משהו, ואתה חושב שהיא לא צריכה את זה, אז אתה שואל מה היא באמת רוצה? שאלה: אז במקום להביא לה את הבננה שהיא רצתה לדוגמא, אני אתן לה תפוז שיגרום לה להרגיש טוב. אליעד: בדיוק, זה ...