... "פרצה" בתת המודע שלו? ואיך באפשרותך לזהות הזדמנויות ורגעים שבהם הבן אדם השני יותר קשוב לך, כדי להעביר את המסרים שאתה רוצה להעביר לו? כשמישהו
רוצה לשמוע משהו, באפשרותך להשמיע לו תוך כדי עוד משהו שהוא לא
רוצה לשמוע. ז"א כאשר קורה משהו / מישהו שואל אותך שאלה כלשהי והוא מצפה ורוצה שתגיב תגובה מסוימת שתעשה לו טוב, באפשרותך להגיב את התגובה שהוא רוצה שתגיב, אך בנוסף להוסיף לשם מסר תת הכרתי, שישתל לו, תוך כדי התגובה שאותו אדם
רוצה לשמוע. לדוגמא, נניח שמישהו קנה רכב והוא מספר לך על זה ומצפה שתגיד לו להתחדש וכולי. ונניח שאתה רוצה להעביר לו מסר כלשהו, שהוא לא ממש אוהב אותו, ... כל הכבוד לך, תתחדש על הרכב החדש, באמת אחלה רכב, עכשיו תוכל יותר בקלות לעשות את הפעולה X, באמת מפרגן לך על הרכב". או לדוגמא, נניח שהילד שלך לא
רוצה לשמוע ממך שתגיד לו לעשות שיעורי בית. ונניח שהוא שואל אותך, אם הוא יכול ללכת לחברים. ונניח שהוא מאוד רוצה שתאמר לו שכן. אז אפשרי לכרוך ולשלב דבר עם דבר. כי עכשיו הילד נמצא בעמדה שהוא
רוצה לשמוע ממך מסר מסוים. אז תאמר את המסר הזה שהילד
רוצה לשמוע, ותשלב בפנים את המסר שהוא לא
רוצה לשמוע. לדוגמא "רעיון טוב מאוד שתלך לחברים, אני שמח שתשחק איתם. רק תשים לב שזה לא יבוא על חשבון שיעורי הבית שלך". כאשר בעצם בהתחלת המשפט שאמרת, המשפט העביר את הילד לעמדת הקשבה. ועכשיו דרכו ניתן להוסיף עוד משפטים ורעיונות שיכולה להיות להם התנגדות. כאשר הלוגיקה היא, שבעצם מצד אחד הוא
רוצה לשמוע את התגובה שלך, והוא מאוד שמח לשמוע אותך והוא מאוד רוצה לחשוב שמה שאתה אומר זה נכון, ושאתה צודק, כאשר אתה מפרגן לו על משהו / מגיב תגובה ... גם למסר החיובי. כי המוח לא תמיד יודע לנתח כל מסר בפני עצמו. וממילא זה גם אומר, שעליך לשים לב לכך, שכאשר אתה עצמך שומע מישהו שאומר לך משהו שאתה
רוצה לשמוע אותו, שלא תוך כדי זה הוא פורץ לתת המודע שלך, ומעביר לך מסרים, שאם הוא היה אומר אותם בפני עצמם, היית מתנגד אליהם. וצריך לדעת לזהות כל מסר ...