... מי אמר שצריך שהכל יהיה טוב. ומי אמר שכדי למצוא את האמת יש ללכת עד הסוף ואז
ירגיש האדם ממילא טוב כשיבין. ומי אמר שצריך להיות מאושר? אולי בכלל צריך
להרגיש גם רע? מי אמר שצריך להגיע למקום שלא צריך יותר לחפש את האושר. ונתחיל מכך שאף אחד לא אמר שצריך לחפש את האושר, המציאות בכלל טובה כפי שהיא. יש את ... וגם רע לו, ואינו רוצה בכלל לחפש את האושר, או אין לו עניין כלשהו באיך לחפש
להרגיש שלם או להבין אם הכל טוב או לא, גם זה לכשעצמו טוב. ומצד האמת הפנימית כשהכל טוב, זה אומר שגם הרע הוא טוב, ואז הכל מושלם כפי שהוא וכמו כן זה גם ... בו בזמן שיש גם נפרדות ודברים שונים זה מזה. מצד האמת הפנימית ביותר, לא צריך
להרגיש טוב תמיד, ולדוגמא, במשחקים אי אפשר ואין צורך להיות מאושר תמיד. אם תמיד האדם היה מאושר אי אפשר היה לשחק, כי אם הכל טוב, וכל הזמן אתה מאושר, אין ... ולא ככה, אפילו אם זה משחק. וכפי שהסברתי לא פעם, הצרה של האדם היא לא מכך שהוא
מרגיש רע, אלא מכך שהוא רוצה
להרגיש טוב. ובעצם לדוגמא במשחק, אתה רוצה לנצח ולא להפסיד, ובכל זאת אתה אומר זה טוב וזה רע, ויחד עם זאת אתה יודע שזה משחק. ההנאה של החיים היא הנאת ... על פי כן זה אחד. ואז תהיה יכולת להתייחס לחיים כמשחק. מה שאני בא לומר, שצריך
להרגיש רע, כי אחרת לא תהיה דינאמיקה, לא יהיה כלום. הדגש הוא שצריך לא לרצות
להרגיש רק טוב, וזה נראה מסובך, אך האדם צריך להגיע למצב שטוב לו עם המציאות. תפטרו מהרצון לשנות את המציאות, אבל גם הרצון לא לרצות לשנות את המציאות הוא ... ולא לא לשנות האדם צריך לרצות את הטוב ואת הרע. וברגע שאדם אומר אני הוא כבר
מרגיש רע, כי אם יש אני אז יש לא אני, וזה לא בהכרח טוב. והשאלה היתה מי אמר שהבן אדם צריך לרצות
להרגיש רק טוב? ואדרבא, מצד האמת האדם צריך לרצות גם את הרע, ועליו להכיל בתוכו את הטוב ואת הרע ואז הוא יהיה מאושר גם שהוא לא
ירגיש טוב בסופו של מצב, האדם לא יחפש
להרגיש טוב, אדרבא ואדרבא הדגש הוא על האמת, אדם אמור להיות אמיתי עם עצמו ולהגיע להבנה שהמציאות היא גם רעה וכיוון שכך, היה והאדם יכיל את הכל ממש, האחדות ...