... קובעים בצורה הטובה ביותר שתשיג את מטרת המשחק. וכל החוקיות שלפיה פועלת המציאות שלנו, היא ביטוי של הסיבה שבגללה בכלל המשחק
קיים. דהיינו, כדי שהאדם ייהנה מהמשחק, על ידי זה שהוא יבין בשלמות את חוקי המשחק, לשם כך על האדם להבין את הסיבה שבגללה המשחק
קיים, דהיינו, להבין את המטרה ואת התכלית שלשמה העולם
קיים ושלשמה המשחק שלנו מתקיים. אך מי יכול לומר שהוא מבין את הסיבה שבגללה העולם שלנו
קיים, ושבגללה המציאות שלנו פועלת כפי מה שהיא. כי יש כאלו שיש להם הסברים שונים מדוע העולם
קיים. אך אף אחד לא יודע, כיצד הסיבה הראשונה של כל הסיבות, כיצד היא באה לידי ביטוי בכל הסיבות. כי לא מספיק להעלות השערות מדוע המציאות ... כאן בעיה אחרת גדולה עוד יותר. והיא, שמצד האמת אף אחד לא יכול באמת להבין את מטרת המשחק. משום שכל סיבה שהאדם ייתן מדוע המשחק
קיים, הוא תמיד יצטרך להסביר מדוע המטרה עצמה קיימת? כי נניח לדוגמא שמטרת המשחק היא כדי לעשות טוב. אז נשאל, ומהי המטרה שלשמה נוצר בכלל ... וכמו שהסיבה יצרה את התוצאה, כך אילו הסיבה לא הייתה קיימת, לא הייתה התוצאה. וכאשר האדם מנסה להבין מהי הסיבה שבגלל העולם
קיים, עליו להסביר גם מהי הסיבה הקודמת לכך שהסיבה עצמה קיימת. כי בריאת העולם ויצירת העולם, לא התרחשה ברגע הבריאה. אלא בריאת העולם ... וכל סיבה שאותה ייתן האדם, היא לעולם לא תוכל להסביר את הסיבה לקיומה שלה עצמה. כי אם אנחנו אומרים שיש סיבה שבגללה העולם
קיים. הרי שבכך אנחנו אומרים שקיים במציאות שלנו מצב שבו הסיבה הזאת לא קיימת והעולם עצמו לא
קיים / קיים בצורה שונה. וזה אומר שצריך למצוא הסבר, מדוע בכלל הסיבה עצמה נוצרה. וכאשר המדע מנסה להסביר לדוגמא איך התרחש המפץ ...