... יותר מדי שאלות: מה פה? מה שם? מה פה? מה שם? מהיבט מסוים זה גם מזכיר ללקוח, ודרך אני אסביר על מה לעשות
פרקטית, מהיבט מסוים זה גם מזכיר ללקוח: "הוא לא באמת, הוא לא באמת באותו ראש איתי, כי אם הוא באותו ראש איתי, למה הוא לא יודע מה אני רוצה לקנות?" עכשיו, שימו לב ... זה מתאים כי היא יודעת מה הוא מחפש, הוא מרגיש קרבה אליה. אז שימו לב, תיכף עוד פעם אני אסביר מה צריך לעשות
בפרקטיקה, אבל שימו לב, הישות שיודעת הכי טוב מה הלקוח רוצה לקנות היא הלקוח, ככל שהישות, רחוקה יותר מה "אני" מהתודעה העצמית של הלקוח, כך היא פחות מבינה, פחות ... מבין אותך מספיק טוב, כי אם הייתי מבין אותך מספיק טוב, למה אני צריך לשאול אותך "מה אתה צריך?". מה זה אומר
פרקטית? בפרקטיקה זה אומר שצריך לדעת כששואלים את הלקוח: "מה אתה צריך? מה פה? מה שם?" גם צריך לדעת לא לשאול אותו יותר מדי שאלות. לא לשאול אותו את השאלות הלא הכרחיות. מה ... הכי גדולה, הוא מראש כבר אמר לי 'הנה הטלוויזיה הכי גדולה', יש פה התאמה מוחלטת למה שחיפשתי". מזה אומר
בפרקטיקה? בפרקטיקה זה אומר שלפעמים כששואלים את הלקוח שאלות, המוכר צריך להיות חכם להבין דבר מתוך דבר. ולפעמים צריך לשדר ללקוח, להגיד לו "כן, כן, אני מבין מה אתה רוצה, כן, ...