אליעד כהן
יעוץ אישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






1 ...2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ...14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 RSS
חרדות ופחדים - טראומה מהעבר - מה הקשר שבין טראומות מהעבר, לבין פחדים וחרדות?
... ופחדים - טראומה מהעבר - מה הקשר שבין טראומות מהעבר, לבין פחדים וחרדות? ובו יתבאר, כי יש כאלו שחושבים בטעות, שהפחדים והחרדות של האדם, נובעים מטראומות שקרו לו בעבר. כגון לדוגמא שהאדם ננשך על ידי כלב, שמאותו הרגע, יש לאדם חרדות ופחדים מכלבים. או לדוגמא שהשפילו ופגעו בכבודו של האדם כאשר הוא היה ילד, שמאותו הרגע, יש לאדם פחד וחרדה מודחקים, להיפגע מאנשים. וכיו"ב דוגמאות שונות, שהאדם נפגע בעבר, בפרט כאשר הוא היה ילד צעיר. שהטראומה הזאת, יוצרת אצל האדם פחדים, גם כאשר הוא מתבגר. ולפעמים הטראומה, מודחקת בתת המודע של האדם. כגון לדוגמא שהאדם נפגע מאיזה דבר, כאשר הוא היה צעיר. וכאשר הוא היה צעיר, הוא הדחיק את הפחד שלו. דהיינו, הוא התכחש לכך שהוא אכן בטראומה, מאחר שהוא לא היה מסוגל להתמודד עדיין עם הפחד שלו. ואח"כ כאשר האדם מתבגר, אז הפחדים והחרדות שלו, צצים מתת המודע שלו, אל רמת המודעות שלו, ועל ידי זה האדם נמצא בחרדות ופחדים. וזו אחת מהדעות הרווחות, שטוענת, שהחרדות והפחדים של האדם, הם כתוצאה מכך שקרו לאדם משברים בחיים וטראומות שונות, כאשר הוא היה צעיר, ועל ידי זה, נוצרים אצל האדם חרדות ופחדים, גם כאשר הוא מתבגר, שאז כל הפחדים המודחקים, כולם יוצאים החוצה, מהתת מודע, אל המודע, וגורמים לאדם חרדות ופחדים. והתיאוריה הזאת, היא נכונה, אבל רק באופן חלקי בלבד. ולמה? כי הסיבה האמיתית לכך שהאדם נמצא בחרדה ובפחד, היא לא בגלל הטראומות שיש לו מהעבר, אלא בגלל הרצונות שיש לו בהווה. כי הפחד נובע, מכך שיש לאדם רצון מוגדר, ומכך שהאדם מבין בשכל שלו, שיכול להיות שהרצון המוגדר שלו, לא ... כלשהי. והאדם מבין בשכל שלו, שלא בטוח שהוא אכן יצליח בחיים בדיוק כפי מה שהוא רוצה. שעל ידי זה נוצר אצל האדם פחד מפני כישלון. שהאדם מפחד, שהמציאות תהיה שונה ממה שהוא רוצה שהיא תהיה. וככל שהרצון המוגדר של האדם, חזק יותר, דהיינו, ככל שהאדם רוצה יותר רצון מוגדר יותר, כך רמת הפחד והחרדה של האדם עולה. מאחר שככל שהרצון של האדם מוגדר יותר, בצורה מפורטת יותר, כך יש יותר סיכוי ... שהרצון של האדם, לא יתמלא בדיוק כפי מה שהוא רוצה. כך, שככל שהרצון של האדם מוגדר יותר וחזק יותר, כך החרדה והפחד גדולים יותר. ולכן, לומר שהחרדות של האדם, נובעים מטראומות שקרו לו בעבר, זו טעות. כי החרדות והפחדים של האדם, נובעים אך ורק מכך שבהווה הממשי, יש לאדם רצונות מוגדרים + הבנה שהרצונות המוגדרים האלו, אולי הם לא יתמלאו. והדבר הזה, הוא זה שאחראי לחרדות ולפחדים של האדם. ואעפ"כ, התיאוריה הזאת, שהחרדות והפחדים, נובעים מטראומות מהעבר, היא דווקא גם קצת נכונה. משום, שההבנה של האדם, שהמציאות יכולה להיות ... וככל שיש לאדם יותר זיכרונות רעים, ממצבים שבהם הוא הרגיש רע, מכך שהמציאות לא הייתה כרצונו בעבר, כך רמת הפחד של האדם בהווה גדלה. כי האדם מדמיין טוב יותר, כמה רע הוא ירגיש בעתיד, אם המציאות לא תהיה כרצונו. ובסיכומו של דבר, החרדה והפחד שיש לאדם בהווה, נובעים אך ורק מכך שבהווה יש לאדם רצון מוגדר, והבנה שהרצון המוגדר הזה, אולי לא ...
המודע מהעבר ילדים האמיתית כשלונות הרצון של האדם להצליח בחיים להצליח ב
חרדות + פחדים של ילדים - למה יש פחדים + חרדות אצל ילדים?
... + פחדים של ילדים - למה יש פחדים + חרדות אצל ילדים? ובו יתבאר עניין החרדות אצל הילדים, כיצד החרדות האלו נוצרות? והעניין הוא, כי החרדה והפחד, תלויים באופן ישיר ובלעדי, בשכל של האדם. כי חרדה ופחד פירושם, חוסר הרצון של האדם, שהמציאות תהיה כנגד רצונו. כגון לדוגמא, שיש לאדם רצון מוגדר כלשהו, שהמציאות תהיה כך או אחרת. ואז האדם חושב, שאם המציאות תהיה כך או אחרת, היא תהיה טובה יותר או פחות. ואז יש לאדם פחד וחרדה, מכך שאולי המציאות תהיה נגד רצונו. וכאשר האדם נולד, הוא נולד כמעט , בלי שום שכל כלל. ולא, שאין לאדם שכל. אלא, שכל ... ולא משתמש בשכל שלו, אלא ממש מעט. כי גם לילד קטן, יש את השכל לדעת, שהוא לא רוצה להיות רעב וכיו"ב. וכאשר האדם עדיין עם שכל של תינוק, כמעט ואין לו שום פחד וחרדה כלל. משום, שעדיין אין לתינוק, כמעט שום תפישת טוב ורע. כי הפחד והחרדה קיימים ותלויים, בתפישת הטוב והרע של האדם. כי מי שאינו יודע להבדיל בין טוב לבין רע, הוא אינו יכול לפחד כלל, וגם לא להיות מרוצה או לא מרוצה מהמציאות. אלא, הכל שווה בעיניו. ותינוק שנולד, כמעט ואין לו שום דעות קדומות על הטוב והרע (מלבד טוב ורע של כאב פיזי וכיו"ב). ולכן, כאשר האדם נולד, הוא נולד כמעט ללא כל פחד וחרדה. כי כמות הפחדים והחרדות, תלויה בכמות הרצונות המוגדרים של האדם. שהאדם רוצה, שהמציאות תהיה כך או אחרת. וככל שיש לאדם יותר רצונות מוגדרים, וככל שיש לאדם יותר שכל, להבין שהמציאות יכולה להיות נגד רצונו המוגדר, כך יש לאדם, יותר חרדות ופחדים. וכאשר האדם נולד, עדיין אין לו הרבה רצונות מוגדרים, ועדיין אין לו את ההבנה, שהמציאות יכולה להיות נגד רצונו. ולכן האדם נולד, כמעט בלי שום פחד וחרדה. וכאשר האדם גדל ומתבגר, התודעה, השכל והרגש שלו מתפתחים, להבדיל בין הדברים השונים שיש במציאות. והאדם לומד להבדיל, ... שהופכים להיות חשובים בעיניו. וככל שיש יותר דברים שחשובים בעיני האדם, וככל שיש יותר דברים שהם בעלי משמעות בעיני האדם, כך גדלה גם הכמות של החרדות והפחדים של האדם. וההורים של הילד, שמנסים ורוצים להיות הורים טובים, מצד אחד, הם מוכרחים לחנך את הילד, להתרחק מהרע ולהתקרב אל ... וטוב שכך, שההורים מחנכים את הילד שלהם. אבל מצד שני, ככל שההורים מלמדים את הילד, לדעת להבדיל טוב יותר, בין טוב לבין רע, כך גם ההורים מחנכים את הילד, לפחד ולהיות בחרדה, מכך שיהיה לו רע ולא טוב. כי החרדה והפחד, הם רק מהרע. כי האדם, לא מפחד מכך שיקרה לו דבר טוב, אלא רק מכך שיקרה לו דבר רע. וככל שהאדם לומד טוב יותר, להבדיל בין טוב לבין רע, כך הוא מפחד יותר מהרע ורוצה יותר את הטוב. כך, שההורים מחנכים את הילד שלהם לשרוד בעולם, על ידי זה שהוא יבדיל בין טוב לבין רע. אבל הם גם מחנכים אותו, לפחד מהרע. כי בלי לפחד מהרע, בלי זה אי אפשר לשרוד בעולם. כי הפחד של האדם מהרע, מרחיק אותו מהרע, ומקרב אותו, אל הטוב שיש בעולם. ולחנך את הילד לשרוד בעולם, זה אומר גם, לחנך אותו לפחד מהרע. וככל שיש לאדם יותר שכל, כך הוא מצליח לאזן את הפחדים והחרדות שלו בצורה שפויה. כי מצד השכל, אכן יש משמעות והבדל, בין טוב לבין רע. אבל מצד שני, כל המשמעות הזאת, של ההבדל ... וכאשר יש לאדם שכל אמיתי, שהוא מבין שהכל יחסי בלבד ולא מוחלט, על ידי זה הוא חי במקביל בשני עולמות שונים. שמצד אחד, האדם לא תלוי רגשית בשום דבר, ולא מפחד ולא נקשר לשום דבר. וזה, מהצד של האמת המוחלטת. דהיינו, מהצד שהאדם מסתכל על הדברים באופן מוחלט, אין אצל האדם טוב ורע, וממילא אין שום פחד וחרדה. ומהצד שהאדם מסתכל על הדברים בצורה יחסית, ביחס למה שהוא רוצה באותו רגע, ביחס לזה יש טוב ורע, ויש פחד וחרדה וכולי. ומי שיש לו את השכל, להסתכל על המציאות שלנו, משתי נקודות מבט הפוכות. גם מנקודת מבט שאין הבדל בין טוב לבין רע, וגם מנקודת מבט שיש הבדל בין טוב לבין רע, הוא ממילא, גם, חי ללא כל פחד, וגם, מפחד מכל מיני דברים בו זמנית, לפי הרצונות שלו. וכאשר הילד גדל, אז הוא לומד להבדיל, בין טוב לבין רע. ואם הילד לא לומד בו זמנית, שיש גם נקודת מבט, שבה, אין הבדל בין טוב לבין רע, הרי שהחרדות והפחדים מתגברים אצל הילד. וככל שהחשיבה של ההורים של הילד, היא, שיש טוב ורע, נפרדים אחד מהשני, כך גם הילד לומד מהם, להבדיל בין טוב לבין רע. ולא לומד מהם, את נקודת המבט, שבה, אין שום הבדל, בין דבר, לבין היפוכו. ועל ידי זה, נוצרות אצל הילד, חרדות ופחדים. ובסיכומו של דבר, צריך ללמד את הילד בצורה נכונה, שתהיה כמה שיותר קרובה אל האמת. שמצד אחד, יש טוב ורע, וצריך לדעת ... בין טוב לבין רע, ולא צריך לדעת להבדיל ביניהם. וככל שהאדם עצמו, חי יותר במקביל בו זמנית בתפישה הזאת של ההפכים, על ידי זה הוא יכול לחנך את הילד: כן לפחד מהרע, אבל גם לא ל
ביחס למה חרדות ילד דוגמא לאזן להתרחק יש הבדל בין טוב לבין רע חרדה אצל ילדים הפוטנציאל של
אימון אישי / טיפול בחרדות ופחדים - פחדים אצל ילדים / מפלצת מתחת למיטה
... אישי / טיפול בחרדות ופחדים - פחדים אצל ילדים / מפלצת מתחת למיטה ובו יתבארו שתי גישות שונות ומנוגדות, לטיפול ואימון אישי בחרדות ופחדים. והגישה הראשונה אומרת, שאסור להזדהות עם רגשות הפחד והחרדה של המטופל, כי הם מחזקים אצל המטופל את הפחד והחרדה שלו. והגישה השנייה אומרת, שהמאמן האישי, דווקא כן צריך להזדהות עם הפחד והחרדה של המטופל, כי רק כך הוא יכול לעזור לו. כגון לדוגמא, ילד שמפחד ממפלצת שיש מתחת למיטה שלו. שהאפשרות הראשונה היא, שההורה לא יזדהה עם הפחד של הילד. וישלול מכל וכל את קיומה של המפלצת מתחת למיטה של הילד. וינסה לגרום לילד להבין שאין מפלצת מתחת למיטה, וינסה לגרום לילד, לא לפחד מכך שיש מפלצת מתחת למיטה, על ידי זה שהוא ישכנע אותו שאין מפלצת מתחת למיטה. זאת הגישה הראשונה. והגישה השנייה היא, שההורה צריך, כן להזדהות עם הפחד של הילד מהמפלצת. כגון לדוגמא לומר לילד, שהם יעשו דברים, כדי שהמפלצת לא תפגע בילד. והגישה הזאת אומרת, לא לשלול את הפחד של הילד על ידי שלילת קיומה של המפלצת, אלא לשלול את הפחד של הילד, על ידי זה שהוא יבין, שהוא לא צריך לפחד מהמפלצת. וזאת הגישה השנייה. ולפי הגישה השנייה, אם מביעים הזדהות עם הפוביה של הילד, הרי שבעצם גורמים לילד להשתכנע, שבאמת יש מפלצת מתחת למיטה שלו. כי אם באמת אין שום מפלצת, אז למה מזדהים עם הקיום של המפלצת ומחפשים עצות איך להתמודד איתה?! וכאשר מזדהים עם גורם הפחד של האדם, הרי שבעצם מחזקים אצל האדם את המחשבה, שבאמת הוא צריך לפחד. כי הדברים נכונים, גם באופן כללי. כי גם באופן כללי, נניח שבן אדם מפחד שיפטרו אותו. אפשרות ראשונה היא, להזדהות עם הפחד שלו מהפיטורים, ולהציע לו מה לעשות כדי שלא יפטרו אותו. והאפשרות השנייה היא, לא להזדהות עם הפחד שלו, ולנסות להסביר לו, שגם אם יפטרו אותו, לא יקרה לו שום דבר רע. וכאשר נותנים לאדם עצות מה לעשות כדי שלא יפטרו אותו, בעצם גורמים לו לחזק את הפחד שלו מהפיטורים. וכל עצה שנותנים לאדם כדי למנוע את הפיטורים שלו, מחזקת אצל האדם את הפחד שלו מהפיטורים שלו. כי היא מגדילה את ההזדהות של האדם, עם הרצון שלו שלא יפטרו אותו. והרבה פעמים, כאשר נותנים לאדם עצה איך להתמודד עם הפחד שלו, עצה שנובעת מהסכמה עם הדבר שמפחיד את האדם, אז הרבה פעמים, האדם לא מבין את העצה מה לעשות עם הפחד, אבל הוא כן מבין, שבעצם מסכימים איתו שהוא אכן צריך לפחד, מהדבר שמפחיד אותו. ולפעמים, העצות שנותנים לאדם איך לא לפחד, הן רק מחזקות אצל האדם את הפחדים שלו, על ידי זה שהם מחזקות אצל האדם את המחשבה שלו, שאולי יקרה לו דבר רע, שהוא צריך להתגונן ממנו. ולכן, יש גם גישה הפוכה, שאומרת שאסור להזדהות בשום פנים ואופן, עם הפחד של האדם. וכאשר האדם מפחד, צריך לעקור את ה
מוחלטת יעוץ להורים למה צריך יותר קל פשטות חרדה ופחדים הטובה ביותר לא לפחד מ
חרדות ופחדים מוגדרים - הגדרות מפחידות ומחרידות - הגדרה = פחד + חרדה
... ופחדים מוגדרים - הגדרות מפחידות ומחרידות - הגדרה = פחד + חרדה ובו יתבאר, הקשר שיש, בין הגדרות באשר הן, לבין פחדים וחרדות. והעניין הוא, כי בכל מקום שיש הגדרה, יש פחד וחרדה. וככל שיש יותר הגדרות, כך יש יותר פחדים ויותר חרדות. והכוונה היא, שככל שהרצון של האדם יותר מוגדר, דהיינו, ככל שהאדם מגדיר טוב יותר מה הוא רוצה, וככל שהאדם יודע בצורה מוגדרת יותר, מה הוא רוצה שיקרה ומה הוא לא רוצה שיקרה, כך גדלה כמות החרדות והפחדים שלו. כי הפחד והחרדה, באים ונובעים מהרצון המוגדר של האדם. כי הפחד, הוא מפני הרע. שהאדם מפחד להרגיש רע. והאדם מרגיש רע, כאשר המציאות נוגדת את רצונו. כי כאשר המציאות כרצונו של האדם, הרי שטוב ... בין המציאות לבין הרצון של האדם, על ידי זה נוצר רע. כי אין האדם מרגיש רע, אא"כ המציאות אינה כרצונו. והאדם, מפחד להרגיש רע. כי האדם, לא מפחד להרגיש טוב, אלא האדם מפחד רק מפני הרע. והרע יכול להיות קיים, רק כאשר יש לאדם רצון מוגדר, שהמציאות תהיה כך או אחרת. כי מצד ... דמיון מודרך, ומדמיינים בדיוק את מה שהם רוצים לפרטי פרטים, ככל שהאדם יותר מודע לרצון המוגדר שלו, כך בתוכו גדלים הפחד והחרדה, מכך שהמציאות לא תהיה בדיוק כפי מה שהוא רוצה. ולא נכנס כאן לשאלה, האם ומתי האדם צריך להגדיר את ... גדל הסיכוי שהאדם ירגיש רע. כי ככל שהמציאות שונה מהרצון של האדם, כך רע יותר לאדם. וממילא זה אומר, שגדלים גם הפחד והחרדה של האדם, מכך שהוא ירגיש רע. ויש כאלו שמאמינים, שככל שהם יגדירו לעצמם טוב יותר, מה הם בדיוק ... כך גדל הסיכוי שהמציאות תהיה שונה ממה שהוא בדיוק רוצה. וממילא גדל הסיכוי לכך שהאדם ירגיש רע, וממילא גם גדל הפחד של האדם, מכך שהוא ירגיש רע. ונחדד, כי כדי שהפחד יגדל מעצם זה שהרצון של האדם יותר מוגדר, לשם כך צריך שתגדל גם ההבנה של האדם, שהמציאות יכולה להיות לא ... רוצה. כי אם האדם מגדיר בדיוק מה הוא רוצה, ולא מודע לכך שזה מגדיל את הסיכוי, לכך שהמציאות לא תהיה כרצונו, אז הפחד של האדם לא גדל. והפחד של האדם גדל, כאשר האדם פתאום מבין, שככל שהרצונות שלו יותר מוגדרים, כך גדל הסיכוי שהמציאות לא תהיה ... מגדיר טוב יותר מה טוב עבורו, כך גדל הסיכוי שיקרה לאדם דבר רע נגד רצונו. וממילא גם גדל הסיכוי לכך, שהאדם יהיה בפחד ובחרדה יותר גדולים. ועל האדם לזכור תמיד היטב את העניין הזה, שבכל פעם שהוא יושב וחושב ומגדיר עבור עצמו, מה בדיוק הוא רוצה לעשות, ומה בדיוק הוא רוצה שיקרה, כך הוא מגדיל אצל עצמו בתת המודע שלו, את הפחד ואת החרדה שלו, מכך שהמציאות לא תהיה כרצונו, ושהוא יתאכזב. וכאשר אין ציפייה, אין אכזבה וגם אין סיפוק. ... אבל על האדם להבין את חוקי המשחק, שכאשר מזדהים עם אחד מהצדדים שבמשחק, אז גדל הסיכוי גם להתאכזב, וממילא גם גדלים הפחד והחרדה מפני האכזבה. ...
באמת בחרדה מקום פחדים הרצון פחדים וחרדות משחק לא יכול
1 ...2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ...14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 RSS
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על פחדים / פוביות
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: פחדים / פוביות, איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך לא להישחק בעבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...



שקט נפשי אמיתי - הספר על: פחדים / פוביות, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? בשביל מה לחיות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לירידה במשקל, אימון אישי טלפוני, אימון אישי להצלחה בתחום פחדים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1875 שניות - עכשיו 23_04_2024 השעה 21:31:40 - wesi1