... הזאת?", "לא תודה, אני לא רוצה, היא לא מתאימה לי". מה עושים? מה שצריך לעשות זה לנסות
להגיע עם הלקוח להסכמה. לנסות ליצור תחושת
הסכמה עם הלקוח בתחומים אחרים. לדבר אתו, וזה לא כל כך משנה על מה כרגע, לצורך העניין, זה יכול להיות על המוצר, זה ... אתך, שתהיה תחושה של הסכמה. ופה אני אחדד עוד כמה היבטים: היבט אחד אומר שבעולם אידיאלי עדיף
להגיע עם הלקוח להסכמות ולתחושה שהוא מסכים, עוד לפני שמנסים להגיע אתו להסכמה הסופית. אוקי? ואז אם נוצרת תחושה של ...