... את הכל, לנקודת מבט אחת. וממילא זה אומר, שיש לנו עוד נקודות מבט נוספות
עד אין סוף. שתמיד לוקחים את נקודת המבט הרחבה ביותר, שמקיפה את כל נקודות המבט, ומאחדים אותה לישות אחת, עם כל שאר נקודות המבט ששונות ממנה. והתהליך הזה חוזר על עצמו,
עד אין סוף. בבחינת, מקיף למקיף, והמהות של המהות,
עד אין סוף. ומנקודת מבט אחת, יש הבדל בין נקודת המבט ה - 5 לבין נקודת המבט ה - 6 לבין כל שאר נקודות המבט ... בתוכו, את המכנה המשותף הרחב ביותר, עם כל מה שנפרד ממנו. וכך הלאה,
עד אין סוף. ותמיד, האדם מחובר לכל נקודות המבט השונות כולן. אלא, שלכל אחת יש עוצמה אחרת. ובפעם אחת, האדם ... ואז ממילא, אין שום שאלה כלל. ומהי האמת? וגם כאן יש נקודות מבט נוספות
עד אין סוף. וההבנה הזאת שיש נקודות מבט שונות
עד אין סוף, היא גם מצד אחד מאפשרת לאדם לא להיאחז בשום נקודת מבט, וגם מאפשרת לאדם כן להיאחז בכל נקודת מבט ...