... שבך יש חיסרון בהכרח אלא הוא באופן אקראי לא רוצה אותך, למה הוא לא רוצה אותך אקראי ממילא גם מי שרוצה אותך זה אקראי כן אבל אם מישהו לא רוצה אותך זה אקראי. לעומת זאת אם זה
סיבתי אז זה שהוא לא רוצה אותך זה תמיד אתה, למה זה תמיד אתה כי מחויב במציאות שאם היית יותר טוב היה רוצה אותך זאת האמת אין מה לעשות. זאת אומרת שגם אם מישהי אומרת לך "זה לא אתה זה אני" זה תמיד אתה ואך ורק אתה בהנחה שהמציאות הזאת
סיבתית זה אומר שיש בך חיסרון, המהות של השאלה היא כזאת אם מישהו אומר לך "זה לא אתה זה אני" האם אתה אמור עכשיו להרגיש שיש בך חיסרון כן או לא אז אם זה אקראי בסדר אקראי הוא לא רוצה אקראי אבל גם כשמישהו רוצה אותך זה אקראי אבל אם זה
סיבתי אז מה האמת שיש בך חיסרון כי אם לא היה בך חיסרון היו רוצים אותך זאת האמת. ש: מה האמת זה אקראי או
סיבתי? אליעד: האמת שתבחר לראות את זה איך שאתה רוצה הבנו? ש: רגע שנייה. אליעד: כן. ש: יש מישהו שלא רוצה משהו עכשיו אפשר להאשים את זה את הצורה איך לא ... היה מתמלא. אליעד: כן. ש: ואפשר לשנות גם את הרצון של ההוא שרצה. אליעד: אל תסבך אני אומר פשוט אם הרצון שלו הוא אקראי אז אתה לא אשם שהוא לא רוצה אותך אם הרצון שלו הוא
סיבתי אז זה גם קשור אליך שהוא לא רוצה אותך. ש: כן אז למה לא להאשים את הרצון שלו למה להאשים את הצורה שלי. אליעד: לא האשמתי אף אחד, אם בן אדם רוצה את מה ... יש לו התניה במוח שהוא לא אוהב את איך שאתה נראה זאת ההתניה שלו ככה אקראי אבל אם הוא אמר שזה לא רק. ש: בסדר אבל אפשר להגיד גם בגלל הרצון שלו. אליעד: והרצון שלו אקראי או
סיבתי, תשובה אם הרצון שלו אקראי זה לא בגללך ואם הרצון שלו
סיבתי זה בגללך הבנת? ש: בסדר אבל יש, רגע שנייה את זה הבנתי מה שאתה אומר אבל יש את ההיבט הנוסף שכאילו יש את הרצון אפשר לשנות את צורת הרצון ואפשר לשנות את ...