... בהתנגדות לקוח / סוגסטיה / לשכנע לקוח - להפוך את האובייקטיבי
לסובייקטיבי - התנגדות אובייקטיבית / התנגדות
סובייקטיבית - NLP, לשתול מחשבות, למכור, להגדיל מכירות, לשכנע כאן במאמר אבאר, איך אפשר ואיך צריך לטפל בהתנגדות של לקוח. ... לטיפול בהתנגדות של לקוח, היא על ידי זה שהופכים את האובייקטיבי
לסובייקטיבי. ז"א שגורמים ללקוח להבין, שההתנגדות שלו, היא רק
סובייקטיבית בלבד, אך היא לא התנגדות אובייקטיבית באמת. ונסביר: כי יש התנגדות אובייקטיבית ויש התנגדות
סובייקטיבית. והתנגדות אובייקטיבית פירושה, שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, מסיבה אובייקטיבית. ז"א הלקוח לא רוצה לקנות את ... ושכל אדם שפוי בדעתו, לא היה רוצה לקנות את המוצר הזה. והתנגדות
סובייקטיבית פירושה, שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, בגלל שהוא עצמו חושב בטעות שהמוצר לא מתאים לו וכיו"ב. ואובייקטיבי פירושו, דבר שהוא אמיתי, ושכולם מסכימים עליו בלי להטיל בו ספק.
וסובייקטיבי פירושו, דבר שהוא אמיתי, אבל רק בעיני המתבונן בלבד. אך בני אדם אחרים, יכולים לחשוב אחרת על אותו הדבר. ובפועל ... קיר. וכאן צריך להפוך את ההתנגדות האובייקטיבית שלו, להתנגדות
סובייקטיבית. שזה אומר, שכאשר הלקוח אומר לדוגמא "אני לא צריך את המוצר הזה", צריך לחזור אחרי המשפט שהוא אומר, ולהוסיף לו מילה שתהפוך את המשפט
לסובייקטיבי בלבד, וזה עושה אצל הלקוח סוגסטיה, למה שאתה רוצה שהוא יחשוב. לדוגמא "אתה חושב שאתה לא צריך את המוצר הזה". ... המילה "חושב" למשפט, ובכך בעצם הפכנו את האמירה של הלקוח, לאמירה
סובייקטיבית בלבד, והחלשנו את האחיזה שלו בדעה שלו. והכי מומלץ, זה להוסיף מילת שאלה + להוסיף מילה
סובייקטיבית לאותו המשפט. לדוגמא הלקוח אומר "אני לא רוצה את המוצר הזה". כדאי לומר לו " למה אתה אומר שאתה חושב ש אולי ... את המילה "חושב" לתוך המשפט, שגם היא הופכת את אותה הדעה, לדעה
סובייקטיבית. וגם הוספנו את המילה "אולי" לתוך אותו המשפט, ובכך בעצם הפכנו את ה"לא רוצה את המוצר" ל" אולי לא רוצה את ... גורמים לו להתבונן בשנית על הדעה שלו, ואז ממילא היא הופכת להיות
סובייקטיבית ולא אובייקטיבית. והרעיון הוא, שישנם דברים אובייקטיבים וישנם דברים
סובייקטיביים. ודברים אובייקטיבים, הם לדוגמא כגון זה שיש קיר ושיש כדור הארץ וכל שאר הדברים שכולם מסכימים עליהם. ולפעמים ... וצריך לגרום לאותו לקוח, להסתכל על הדברים של עצמו, כעל דברים
סובייקטיביים בלבד. דהיינו, לגרום להתנגדות שלו, להיות התנגדות
סובייקטיבית. ואת זה עושים על ידי סוגסטיה שבה מוסיפים למשפט שלו, מילים שהופכות את מה שהוא אומר, לרעיון
סובייקטיבי בלבד. לדוגמא, כאשר הלקוח אומר, "המוצר הזה הוא מוצר גרוע". אמור לו "למה נראה לך שהמוצר הזה הוא מוצר גרוע?". ... גרוע?" ואז בעצם גורמים ללקוח להתייחס אל הרעיון שלו, כאל רעיון
סובייקטיבי בלבד. ויש עוד מילים שהופכות את ההתנגדות האובייקטיבית להתנגדות
סובייקטיבית. כגון לדוגמא, המילה "כרגע". לדוגמא: הלקוח אומר "המוצר הזה לא מתאים לי". הפוך את זה ל"למה אתה חושב כרגע ... הזה, צריך ללמוד לעומק את המשמעות של כל המילים. ומהן מילים
סובייקטיביות ומהן מילים אובייקטיביות. ואז בזמן אמת, על המוצר שלך, תדבר רק בצורה אובייקטיבית. דהיינו, אל תגיד ללקוח ... שלך, תדבר בצורה אובייקטיבית. ועל הדעה של הלקוח, תדבר בצורה
סובייקטיבית. והאובייקטיבי, מנצח את
הסובייקטיבי.