... בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדות מכירה, לא להפוך את החיסרון
לסובייקטיבי, חיסרון אובייקטיבי, חיסרון
סובייקטיבי, המוצר לא מתאים ללקוח, המוצר מתאים ללקוח, התאמת המוצר ... של הלקוח. אז יש את התפיסה שאומרת שכאשר לקוח יש לו התנגדות אז צריך בעצם להפוך את ההתנגדות שלו מאובייקטיבית
לסובייקטיבית, מה זה אומר אובייקטיבי פירושו דבר שהוא נכון בעיני כולם אני מגדיר את ההגדרה הזאת רק לצורך השיחה הזאת כרגע
וסובייקטיבי לצורך העניין פירושו דבר שנכון רק בעיני המתבונן. שמה זה ... הדירה הזאת ישנה, הדירה הזאת גדולה מדי הדירה, הזאת קטנה מדי" לא משנה אומר איזה טענה, להפוך את החיסרון של הלקוח
לסובייקטיבי זה אומר לצורך העניין שכשהלקוח אומר נגיד "הדירה הזאת רועשת" ... בהכרח מסכימים על זה יש אנשים שיגידו שהדירה הזאת לא רועשת. עכשיו איך הופכים את המחשבה השלילית של הלקוח על המוצר
לסובייקטיבית זה נושא אחר שהסברתי אותו בפעם אחרת אבל בגדול הרעיון אומר ... אפשר לנטרל את המחשבה השלילית שלו או גם אם רוצים לנטרל אבל בתור התחלה צריך להפוך את הדעה השלילית שיש לו על המוצר
לסובייקטיבית הלקוח אומר נגיד "הרכב הזה איטי נוסע לאט" בעיניך לדעתך, לפי מה שנראה לך זה נוסע לאט, לדעתך זה נוסע לאט בעיניך זה נוסע לאט וכו', אוקי זה נקרא להפוך את החיסרון
לסובייקטיבי לעומת זאת את היתרונות להפוך לאובייקטיבים. מה זה אומרת את ... יש לקוח שיגיד "אתה יודע הדירה הזאת מאוד נחמדה" יש לקוח שיגיד "הדירה הזאת נראית לי מאוד נחמדה" דהיינו, בצורה
סובייקטיבית. אם אנחנו רוצים לגבי היתרונות את היתרונות צריך להפוך ... היבט שצריך לשים לב אליו, יש שני סוגי חסרונות יש חסרונות שאותם יש היגיון שכשהלקוח מציג אותם צריך להפוך לו אותם
לסובייקטיביים ויש חסרונות שאסור להפוך אותם ללקוח
לסובייקטיביים אלא צריך לטעון או שהדבר הזה לא קיים בכלל החיסרון או תכף אני אסביר מה צריך לעשות, אבל בגדול אני רוצה לחדד לא כל חיסרון שיש ללקוח לא כל חיסרון צריך להפוך אותו
לסובייקטיבי כי יש מצבים מסוימים שאם לקוח מציג חיסרון במוצר אומר "המוצר ... ככה וככה" ואנחנו נגיד לו "אוקי בעיניך זה לא מתאים כי ככה וככה" דווקא בגלל שאנחנו נגרום ללקוח לחשוב שבעיניו באופן
סובייקטיבי יש חיסרון במוצר דווקא בגלל זה הוא לא יקנה את המוצר. מה פשר ... בן אדם יותר בטוח בדברים שהוא חושב שהם אובייקטיבים שהם נכונים באופן כללי, מה בן אדם פחות בטוח בדברים שהוא חושב שהם
סובייקטיביים שהם נכונים רק בעיניו כי אם הוא אומר "בעיני זה ככה" ... ללקוח לחשוב שהחיסרון שהוא רואה במוצר הוא רק בעיניו? משום שיש מצבים שהיתרון והחיסרון הם תלויים אך ורק בתפיסה
הסובייקטיבית של הבן אדם. מה זאת אומרת? אני אתן דוגמא נגיד שבן אדם אומר ... אוקי למה? הוא בעצם אומר דבר אובייקטיבי "הדירה הזאת רועשת" מציג את זה כאובייקטיבי ואנחנו אומרים לו "לא נכון זה
סובייקטיבי זה רק בעיניך היא לא באמת רועשת" אבל לעומת זאת יש חסרונות שבהם ההתאמה של הלקוח למוצר צריכה להיות
סובייקטיבית. לדוגמא נגיד שהבן אדם אומר "אתה יודע המיטה הזאת לא נוח לי ... המכירה? כי בעצם גרמנו ללקוח להבין שזה לא מתאים לו למה שהוא עצמו צריך, כי יש מצבים כפי שאמרתי שההתאמה חייבת להיות
סובייקטיבית. אם לדוגמא נגיד בן אדם אומר "האוכל הזה לא בריא", "אתה ... אוקי ולכן צריך לשים לב כשלקוח מציג חיסרון במוצר לא תמיד השיטה שאומרת קח את החיסרון שהוא הציג במוצר ותהפוך אותו
לסובייקטיבי לא תמיד היא נכונה, למה לא תמיד היא נכונה? כי לפעמים זה שהחיסרון הוא
סובייקטיבי זה לא יגרום ללקוח לקנות את המוצר הוא עדיין לא יקנה את המוצר כי ההתאמה אמורה להיות
סובייקטיבית ולא בהכרח אובייקטיבית, מי שהבין את הפרינציפ שישליך מזה על ... שאני יאכל את זה אני צריך לאהוב את זה נכון?", מה עושים במקרה כזה מה עושים במקרה שההתאמה של המוצר ללקוח צריכה להיות
סובייקטיבית ומבחינה
סובייקטיבית הוא לא רוצה את זה זה לא מתאים לו הוא לא אוהב את זה מה ... ובעיני זה לא מתאים". מה עושים במקרה כזה? מה שבעצם צריך לעשות זה להפוך את החיסרון שהלקוח הציג בצורה אובייקטיבית
לסובייקטיבית, מה זאת אומרת? אני אסביר הלקוח נגיד אומר "המוצר הזה לא ... הלקוח בעצם מציג את החיסרון כחיסרון אובייקטיבי עבורו, מה זאת אומרת כחיסרון אובייקטיבי עבורו? זאת אומרת גם בתוך
הסובייקטיבי עצמו גם בתוך התפיסה
הסובייקטיבית שהוא אומר "עבורי זה לא נוח" גם בתוך זה יש אובייקטיבי
וסובייקטיבי. מה זאת אומרת אובייקטיבי
וסובייקטיבי, איך בתוך תפיסה
סובייקטיבית של הלקוח שהוא אומר "לי אישית המוצר לא מתאים" איך בתוך זה יכולה להיות תפיסה אובייקטיבית
וסובייקטיבית? מאוד פשוט כשהלקוח אומר "המוצר הזה לא מתאים לי לא נוח לי" ...