איך להפוך שאלה סגורה לשאלה פתוחה? איך לענות תשובה פתוחה לשאלה סגורה? איך לתת תשובה פתוחה לשאלה סגורה? איך לשתול ספק ללקוח? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה פרונטאלית? מכירה טלפונית, תיאום פגישות, תשובה סגורה, תשובה פתוחה, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית?... להפוך שאלה סגורה לשאלה פתוחה? איך לענות תשובה פתוחה לשאלה סגורה? איך לתת תשובה פתוחה לשאלה סגורה? איך לשתול ספק ללקוח? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה פרונטאלית? מכירה טלפונית, תיאום פגישות, תשובה סגורה, תשובה פתוחה, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית? כאשר מנסים בשיחת טלפון, לתאם פגישה פיזית פרונטאלית, צריכים להעביר ללקוח את המסר התת הכרתי שיש מידע נוסף שהוא יכול לקבל אותו רק בפגישה פיזית ושכדאי לו לקבל אותו בפגישה פיזית. ולפעמים הלקוח שואל בטלפון שאלה ספציפית מאוד סגורה ומדוייקת והלקוח מצפה לתשובה מאוד ספציפית לגבי השאלה שלו, ואז איש המכירות נכנס למלכודת שבה מצד אחד הוא כאילו צריך לתת ללקוח תשובה סגורה לשאלה סגורה של הלקוח, אבל מצד שני אם הלקוח יקבל תשובה סגורה לשאלה הסגורה שלו, אז למה לו כלקוח להגיע לפגישה פיזית. כי הפגישה הפיזית מתקיימת, רק כדי לקבל מידע נוסף, שלא ניתן לקבל אותו טלפונית. אז איך בעצם אפשרי לקחת שאלה סגורה של לקוח ולהפוך אותה לשאלה פתוחה שתעורר אצל הלקוח סקרנות להגיע לפגישה פיזית? והתשובה לכך היא, על ידי זה שהופכים את השאלה הסגורה של הלקוח, לשאלה יותר פתוחה ופחות סגורה עם מגוון של תשובות אפשריות. לדוגמא, נניח שהלקוח שואל "כמה זה עולה" אז תשובה סגורה תהיה "זה עולה X". אבל תשובה פתוחה תהיה בסגנון של "יש לנו כל מיני מחירים צורות תשלום ודרכי תשלום, אבל זה עולה סביבות X". או לדוגמא "זה עולה סביבות X, אבל יש כל ... שצריך להתאים אליך אישית כדי לדעת כמה בדיוק זה עולה". ועיקר המבנה של העצה הוא, שצריכים ואפשרי לתת ללקוח תשובה סגורה ומדוייקת, אבל להוסיף לו עוד מידע, שיגרום לו להבין שאין במה שנאמר לו כדי למצות את כל המידע שאפשרי לתת לו. כגון על ידי זה שעונים את התשובה בצורה מורחבת עם כל מיני ... בגללן הלקוח שואל את השאלה שלו? לאיזה כיוונים לדעתך הלקוח יכול לקחת את השאלה שלו? ועכשיו, במקום לתת ללקוח תשובה סגורה לשאלה הסגורה שלו, באפשרותך להשיב לו גם בשאלה על השאלה שלו, האם אתה מתכוון לשאול X או Y וכיו"ב. וכמו שנאמר בהגדה של פסח? ושאינו יודע לשאול, תלמד אותו לשאול. כי הרבה פעמים הלקוח עצמו לא יודע להסביר מה הוא רוצה לדעת. והוא שואל שאלה סגורה בתום לב. ועליך כאיש מכירות, לקחת את השאלה הסגורה שלו ולהפוך אותה לכמה שאלות סגורות, כדי לפתוח את השאלה שלו וכולי. והמבנה של העצה הזאת הוא, לקחת את השאלה הסגורה ...