... את התועלת שהוא נותן. אבל בנוסף לכל זה, גם התועלת שהלקוח מפיק מהמוצר, גם היא לא הסיבה האמיתית שבגללה הוא רוכש את המוצר. כי הסיבה האמיתית שבגללה הלקוח רוכש את המוצר, היא בגלל התועלת הפנימית
והנפשית ברמה הרגשית, שהלקוח משיג באמצעות השימוש במוצר. כי מה שהאדם באמת רוצה, זה להיות מאושר. וכל מה שהאדם עושה, זה ... בוודאות שהסיבה החידה שבגללה האדם מתעניין במוצר, זה לא כי המוצר מעניין אותו, וגם לא הדבר שהמוצר יביא לו מעניין אותו. ומה שבאמת מעניין את האדם, זה עד כמה המוצר הזה יגרום לו להרגיש יותר טוב מבחינה
נפשית. אלא, שלא תמיד יש ללקוח מודעות אישית רוחנית. ולא תמיד הוא מודע לסיבה הפנימית שבגללה הוא רוכש את המוצר. ...