אליעד כהן
EIP
יעוץ
אישי ועסקי
הרצאות
ומאמרים
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן

להצטרף לחברים באתר!
קבל ייעוץ בכל תחום!
ישירות מאליעד כהן!
אין בעיה! יש פתרון!
לקבלת ייעוץ צור קשר:
050-3331-331
עבור לדף > 1 2 3 4 5 6 7 ...8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 RSS
רשימת הרצאות + מאמרים על נפרדות...
חיפוש: בכל התכנים / ממוקד בכותרות בלבד        הצג: וידאו + מאמרים / וידאו / מאמרים       מיון: רגיל / ▼הכי חדש / ▲הכי ישן
   מקד חיפוש:
ההגדרות והנפרדות שורש הנפרדות לחזור אל הנפרדות סוד הנפרדות קבלת החלטות מתוך נפרדות חיי נפרדות מתוך אחדות שנאה של הנפרדות נפרדות מושלמת מהות הנפרדות העדר של נפרדות אחדות ונפרדות איך נוצרה הנפרדות? הרגשת נפרדות פוטנציאל של נפרדות שנאת הנפרדות נפרדות ואחדות הפוטנציאל של הנפרדות אחדות יוצרת בעיות של נפרדות לחזור לנפרדות עולם הנפרדות הגדרה של נפרדות תפיסת הנפרדות שכל של נפרדות נפרדות אין סופית הקיום הנפרד תלוי בנפרדות צורות של נפרדות חווית נפרדות תמיד יש נפרדות אי ידיעת הנפרדות אחדות עם הנפרדות נפרדות הצורות אחדות מתוך נפרדות חווית הנפרדות אחדות ונפרדות הם אחד נוצרה נפרדות פירוק הנפרדות על ידי שאלות נפרדות רעה משחק הנפרדות ללא שום נפרדות תפישת הנפרדות נפרדות של החכם חווית האלוהות בנפרדות איך יש נפרדות? חקר הנפרדות נפרדות ואחדות הם אחד תחושת נפרדות למה יש נפרדות? נפרדות של טוב ורע שקר של נפרדות פחד לאבד את הנפרדות שאלות מתוך נפרדות
תקציר⬅ ... לבחור, וממילא אין בחירה ואין שינויים ואין עולם נפרד כלל. ולכן האדם משתמש גם בשכל האנושי. והנה, השכל האנושי הוא בעצם ביטוי של השכל הגדול יותר. והשכל האנושי יש לו שני צדדים. צד אחד של אושר והצד השני של סבל. ובשורש של השכל שהוא השכל שמעל השכל, שם הכל אחד והכל טוב. כי שם אין נפרדות בין רצונו של האדם לבין המציאות, וממילא הכל טוב תמיד. אלא, שיש דבר יותר טוב מאשר הכל טוב, והוא הקיום של הרע. כי הרע הוא נובע מאותו השורש שממנו נובע הטוב. כי שניהם נובעים מהמקום שאין בו טוב ורע. והרע הוא ביטוי של הטוב האין סופי. וגם הטוב הוא ביטוי של הטוב האין סופי. כי בשורש של ... מבין מהו הדבר הפנימי, שבא לידי ביטוי בשכל האנושי, על ידי זה השכל של האדם יוצר אצל האדם ערבוב של טוב ורע. דהיינו, שפעם אחת טוב לאדם ופעם אחרת רע לאדם. אבל כאשר האדם מבין מהו שורש השכל שבא לידי ביטוי בשכל האנושי, על ידי זה האדם רואה את האחדות שיש בכל דבר, שבאה לידי ביטוי בנפרדות שבה השכל האנושי חושב. ואז ורק אז האדם בעצם נמצא במדרגה שבה אין שכל אין דאגות, ושבה יש גם אושר אמיתי. כי אז האדם נהנה משני העולמות. כי אז האדם מכיל בתוכו גם את השכל וגם את חוסר השכל בו זמנית. וזאת השלמות, שבה האדם מכיל בתוכו את ההפכים בבת אחת, שאז הוא מאושר באמת וכולי. ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא נפרדות - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... שם בשורש המציאות, שם אין הבדל בין שום דבר לשום דבר. ובשורש המציאות, עדיין אין שם אפילו לא מרחב זמן ומקום. כי בשורש המציאות, גם הזמן והמקום, גם הם ישות אחת ממש. ובשורש המציאות אין שום נפרדות כלל, אלא הכל אחד ממש. וכאשר האדם מסתכל על השורש הזה, ממילא הוא תמיד מרגיש שלמות. כי בשורש הכל אחד ממש. וכאשר הכל אחד, ממילא אין שום חסר. ואף על פי כן, יש שכל יותר גדול, שבו האדם מרגיש רע ממש, ואף על פי כן הוא מרגיש טוב ממש. כי בעולם שלנו בהחלט יש גם טוב וגם רע. ולמרות שבשורש של המציאות אין הבדל בין טוב לבין רע, הרי שבעולם שלנו כן ... שמצד אחד האדם מבין שאין הבדל בין טוב לבין רע. ומצד שני האדם מבין שכן יש הבדל בין טוב לבין רע. כי יש כאן שאלה גדולה, והיא: אם באמת בשורש הכל אחד, אז כיצד זה שיש בעולם שלנו טוב ורע ונפרדות? והתשובה היא, שבאמת מצד השורש של המציאות, גם שם יש נפרדות. וגם בשורש של המציאות, גם שם יש טוב ורע כשתי ישויות שונות. אלא, שבשורש של המציאות, אין הבדל בין אחדות לבין נפרדות. כי בשורש של המציאות, יש אחדות מלאה בין הנפרדות לבין האחדות. כי בשורש של המציאות בהחלט יש גם טוב וגם רע. אלא ששם אין הבדל בין טוב ורע כישויות נפרדות, לבין טוב ורע כישויות לא נפרדות. ושם הכל אחד ממש. דהיינו, כי שם יש גם רע ממש. אלא ששם אף על פי כן, אין הבדל בין הטוב לבין הרע. וכאשר יש לאדם שכל קטן, אז הוא לא מסוגל להבין דבר והיפוכו. כי יש כאן דבר והיפוכו. כי מצד אחד אנחנו אומרים שיש טוב ויש רע. דהיינו, שאלו שתי ישויות נפרדות ושונות זו מזו. ומצד שני אנחנו אומרים שאין הבדל בין הטוב לבין הרע, אף על פי שאלו שתי ישויות נפרדות זו מזו. וזה כמובן דבר והיפוכו. וכאשר השכל של האדם קטן, אז הוא סובל. כי מצד האמת יש גם טוב וגם רע. והשלמות היא כאשר האדם חי בעולם שיש בו טוב ורע כשתי ישויות נפרדות, אלא שהאדם חווה אותם כפי מה שהן באמת, דהיינו, ישות אחת, למרות שיש בתוכה נפרדות של ממש. וכאשר השכל של האדם קטן, אז הוא לא מסוגל להתייחס לדבר כלשהו כאל רע, ומצד שני תוך כדי זה גם להתייחס אליו כאל דבר שאינו שונה מהדבר הטוב ביותר שקיים. ולכן האדם סובל. כי כאשר החכם האמיתי רוצה איזה דבר, מבחינתו של החכם האמיתי, מצד האמת אין הבדל בין רוצה לבין לא רוצה, ובין רצון לבין העדר רצון. כי בהחלט יש רצון ויש העדר רצון. ואפשר ... להיות חכם אמיתי, לשם כך בסך הכל האדם צריך להבין את האמת. וכדי לחיות טוב, בסך הכל על האדם להפסיק לשקר את עצמו. כי כאשר האדם משקר את עצמו, אז השכל שלו קטן, ואז הוא רואה רק את הצד של הנפרדות של המציאות. כי כפי שאמרנו, במציאות שלנו כן יש נפרדות בין הטוב לבין הרע. אבל מצד שני, כל הנפרדות הזאת, היא רק צד אחד של המטבע בלבד. כי הצד השני הוא האחדות של המציאות. ומצד נקודת המבט של התמונה המלאה, משם אין הבדל בין הנפרדות לבין האחדות. כי הנפרדות שבין הטוב לבין הרע, נמצאת באחדות עם השורש של המציאות שבו אין הבדל בין טוב לבין רע. וכאשר האדם מסתכל על האמת ומבין שמצד האמת יש במציאות שלנו גם נפרדות וגם אחדות. ושמצד האמת האחדות נמצאת באחדות עם הנפרדות. ושמצד האמת הנפרדות והאחדות הן ישות אחת, על ידי זה האדם נחשב לחכם אמיתי, מאחר שהוא רואה את האמת. ועל ידי זה האדם חי טוב באמת. כי כאשר הכל רק טוב, גם זה לא טוב. כי כל דבר חסר את כל הדברים ששונים ממנו. וכאשר אין לאדם רצון עצמי כלל, גם זו לא שלמות. כי יש דבר טוב גם בכך שיש לאדם רצון עצמי שונה מהמציאות, דהיינו, כאשר האדם רוצה לשנות את המציאות, וגם כאשר ... רצון עצמי כלל, גם זה לא טוב. כי אדרבה, השלמות היא שיהיה לאדם רצון עצמי, ושהאדם ירגיש גם רע. אלא, שזה צריך להיות מחובר לשורש שבו הכל אחד. כי כאשר יש לאדם רצון עצמי והאדם חווה רק את הנפרדות שיש בין רוצה לבין לא רוצה, ואת הנפרדות שיש בין הטוב לבין הרע, על ידי זה האדם סובל תמיד. אך כאשר יש לאדם שכל, והאדם מבין שאכן יש טוב ויש רע, אבל גם הטוב וגם הרע הם ישות אחת למרות שהם נפרדים זה מזה, על ידי זה טוב לאדם תמיד. כי גם כאשר טוב לאדם וגם כאשר רע לו, הרי שהוא יודע שמצד האמת אלו הכל גוונים שונים של אותו הדבר ממש. ונחדד: כאשר אנחנו אומרים שאין הבדל בין טוב לבין רע, אין הכוונה לומר שאין טוב ורע בכלל. אלא הכוונה לומר שאין הבדל בין מצב שבו יש טוב ורע, לבין מצב שבו אין טוב ורע. ז"א שהנפרדות נמצאת באחדות עם האחדות. כי יש טוב ורע. אלא שאין הבדל בין יש טוב ורע, לבין אין טוב ורע. ומי שהשכל שלו קטן, הוא לא מסוגל לתפוש בשכלו ברגע אחד דבר והיפוכו. ולכן הוא לא מסוגל להבין שיש טוב ורע, אלא שאין הבדל בין הטוב לבין הרע. כי זה דבר והיפוכו. אלא שמי שמחפש את האמת, הוא מבין שהנפרדות נמצאת באחדות עם האחדות. ולכן יש טוב ורע כשתי ישויות נפרדות. אלא שאין הבדל בין הטוב לבין הרע, למרות שיש הבדל ביניהם. ונסכם: להרגיש טוב באמת, פירושו שהאדם מקבל את השכל שמבין שבשורש של המציאות אין הבדל בין טוב לבין רע, ושבשורש של המציאות אין שום הבדל בין שום דבר לשום דבר, כי שם הכל אחד ממש. ובנוסף על האדם להבין שהאחדות הזאת נמצאת באחדות עם הנפרדות של המציאות. דהיינו, שכל מה שנכון לגבי שורש המציאות, נכון גם לגבי הנפרדות של המציאות. דהיינו, שגם יש טוב ויש רע, אך גם בו זמנית אין שום הבדל בין טוב לבין רע. וכאשר יש לאדם את השכל הזה, על ידי זה האדם חי חיים טובים באמת ונהנה מהחיים תמיד. ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא נפרדות - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... לבין המציאות עצמה, הרי שרע לו. אבל כאשר האדם מצליח להבין את שורש המציאות, ולאחר מכן מצליח לראות את התגלמות שורש המציאות בכל דבר ודבר, עד כדי אחדות ממש. שבה האדם רואה בכל ישות נפרדת של המציאות, את שורש המציאות ואת האין סוף ואת השלמות עצמה ממש, עד שהאדם לא מבדיל בין הנפרדות לבין האחדות של המציאות, על ידי זה האדם חי חיים טובים באמת. והסיבה שבגללה אנשים מחפשים זוגיות ואהבה, היא בגלל שהזוגיות עוזרת לאדם לאהוב את עצמו ולהרגיש אהבה ללא תנאי, כלפי מישהו אחר. ומה שהאדם באמת רוצה, זה לאהוב את עצמו ואת סביבתו ללא תנאי. והדבר הקרוב ביותר לזה, הוא בתוך זוגיות טובה ואהבה. כי על כל פשעים תכסה ... המציאות, פירושו, עד כדי כך שלא יהיה אצל האדם הבדל בין טוב לבין רע. דהיינו, שיהיה אצל האדם הבדל בין טוב לבין רע, אלא שלא יהיה אצל האדם הבדל, בין מצב שבו יש הבדל, לבין מצב שבו אין הבדל. והמצב הזה, גם הוא עצמו תוצאה. תוצאה של הבנה, שהאחדות של המציאות, נמצאת באחדות ממש עם הנפרדות של המציאות. וכפי שכבר ביארתי את כל הנושאים האלו לעומקם במקומות אחרים. וכאשר יש לאדם את השכל הזה, על ידי זה האדם אוהב את כל המציאות באמת, וממילא אוהב גם את עצמו באמת. ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא נפרדות - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... של הצמצום - איך מתוך אחדות מתהווה נפרדות? אם הכל טוב, אז איך זה שיש רע? כפי שכבר ביארתי, גם הטוב וגם הרע, בשורשם הם ישות אחת. כי בעולם שלנו יש ישויות שונות. והישויות השונות שיש בעולם שלנו, הן נפרדות זו מזו. אך כל הישויות השונות שיש בעולם, הן כולן ביטויים שונים וגוונים שונים וצמצומים שונים והיבטים שונים, של המציאות, שהיא הישות האחת. ומנקודת מבט על המציאות כישות אחת, אין הבדל בין טוב לרע. דהיינו, הטוב הוא לא יותר טוב מאשר הרע או להפך. כי יש ... עמוק עוד יותר. כי השאלה הזאת בעצמה, היא ביטוי של שאלה אחרת עמוקה יותר. והשאלה הפנימית יותר, היא כיצד מאחדות פשוטה נוצרו פעולות משתנות וישויות שונות ונפרדות. כי בשכל האנושי ניתן להבין שלכל הישויות כולן, יש מכנה משותף כלשהו. ויש איזה רובד פנימי כלשהו מאחורי כל הישויות כולן. וגם אם האדם לא מבין מהו הרובד הפנימי הזה, המהות הזאת, ההוויה הזאת, עדיין ניתן להתבונן ולראות שכל הדברים כולם יש מאחוריהם איזה ... יש איזה משהו שנמצא מאחורי כל הדברים כולם. וכאשר האדם מתבונן, אז הוא מבין שבעצם ברובד הפנימי ביותר של המציאות, יש רק אחדות ויש רק הוויה אחת ללא נפרדות. אך תכף שהאדם מסתכל על כל דבר אחר שהוא רחוק מהשורש של המציאות, מיד האדם רואה את הנפרדות של המציאות. והשאלה הפנימית ביותר היא, כיצד זה יכול להיות שהוויה אחת תהווה ישויות שונות ונפרדות זו מזו? ואיך יכול להיות שמתוך אחדות פשוטה, יתהוו ישויות שונות זו מזו? וגם לשאלה הזאת עצמה יש שורש פנימי יותר. כי השאלה היא, כיצד מתוך אחדות נוצרה נפרדות. אך באמת יש כאן שאלה פנימית עוד יותר, והיא איך מתוך אחדות נוצרה ישות שהיא נפרדת מהאחדות. כי כאשר יש אחדות, אין מקום לעוד ישות נוספת על האחדות. ועצם קיומה של ישות נוספת על האחדות, זה עצמו שולל את הרעיון של האחדות. כי לכאורה נדמה שמאחדות יכולה להיווצר אחדות אחרת אך לא נפרדות אחרת. וכאשר האדם רואה את הנפרדות, אז הוא שואל איך מתוך אחדות נוצרה נפרדות. ואח"כ השאלה הזאת באה לידי ביטוי, באיך מתוך הכל טוב והכל אחד, נוצר הבדל בין טוב לבין רע. אלא שמצד האמת, מנקודת מבט של אחדות, אין אפשרות שיווצר שום דבר. כי אם לדוגמא הייתה נוצרת ישות של אחדות, מתוך הישות של האחדות הראשונה, הרי שהיה צריך לשאול: האם האחדות שנוצרה, האם היא זהה לאחדות שיצרה אותה? ואם כן, אז במה זה בא לידי ביטוי הנפרדות של הישויות האלו? ואם לא, דהיינו, אם היצירה שונה מהיוצר שלה, א"כ כיצד יתכן שתהיה יצירה שונה מהדבר שמהווה אותה? ונסביר: השאלה בעצם היא, לא איך זה שמתוך אחדות נוצרה נפרדות, אלא איך זה שמתוך אחדות נוצרה ישות שהיא נפרדת מהאחדות. כי עצם זה שקיימת עוד ישות בעולם בנוסף על הישות של האחדות, בזה עצמו יש נפרדות. כי הנפרדות לא נמצאת רק בין הישויות השונות שיש בעולם. אלא הנפרדות עצמה נמצאת, בין האחדות לבין הנפרדות. כי הנפרדות נפרדת ושונה מהאחדות. ועצם זה שקיימת ישות שונה מהאחדות, זה עצמו נפרדות. וא"כ שורש השאלה הוא, איך בכלל יש הבדל בין אחדות לבין נפרדות? דהיינו, איך בכלל יש ישות שהיא נפרדת מהישות של האחדות שהיא שורש המציאות? ונעמיק עוד את השאלה ונסביר כי היא קיימת לא רק במעבר שבין האחדות הראשונה לבין הישות הנפרדת הראשונה מהאחדות, אלא מצד האמת השאלה הזאת קיימת גם במעבר שיש בין הרמות השונות של הנפרדות עצמה. כי גם בעולם שלנו של הנפרדות, גם בו יש רמות שונות של נפרדות. כי ברמה החיצונית ביותר האדם רואה אין סוף ישויות שנפרדות זו מזו, במקום ובזמן. כי כל הישויות שקיימות בעולם, כולם נפרדות זו מזו במקום ובזמן שלהן. כי כל דבר נפרד מישותו בזמן אחר. כי אותו הדבר ממש, הוא בכל רגע ורגע ישות אחרת ממש. וגם שתי ישויות זהות זו לזו ברגע אחד, הן נפרדות זו מזו במקום שלהן. כך שכל נקודה במרחב הזמן והמקום, היא נפרדת מכל נקודה אחרת ומכל ישות אחרת שנמצאת במרחב הזמן והמקום. ומאחר שמרחב הזמן והמקום הם אין סופיים, ממילא ברמה החיצונית ביותר יש אין סוף ישויות שנפרדות זו מזו. כי ברמה החיצונית ביותר, כל ישות נפרדת מכל שאר הישויות האחרות בזמן ובמקום שלה. אבל בין הרמה הראשונה של האחדות, שבה גם הזמן והמקום הם ישות אחת, לבין הרמה האחרונה שבה כל נקודה במרחב הזמן והמקום היא ישות אחרת, בטווח הזה יש הרבה רמות שונות של נפרדות. כי יש את הרמה הראשונה שבה הכל אחד ממש. ובה גם הזמן והמקום הם ישות אחת. וכל המקום כולו הוא נמצא כולו בתוך נקודה אחת ממש. וכל מרחב הזמן כולו, גם הוא נמצא בתוך נקודה אחת ממש. ובשורש המציאות, שם הזמן והמקום הם ישות אחת ממש. כי בעומק המציאות, שם אין ... כלל. כי יש משהו פנימי יותר מהזמן והמקום. ואח"כ נפרדו הזמן והמקום. ונפרדה התודעה של ה"אני" של האדם מהתודעה / הישות וה"אני" של המציאות עצמה. וגם נוצרה נפרדות בין הרצון העצמי של האדם לבין הרצון של המציאות. ונוצרה נפרדות בין האדם החושב לבין המחשבה שלו לבין המציאות שעליה הוא חושב. ואח"כ יש עוד רמות שונות של נפרדות. כי כל בני האדם רוצים בתוך תוכם את אותו הדבר. וכל אדם כל הזמן רוצה את אותו הדבר ממש. ואף על פי כן, כל אחד בכל רגע ורגע רוצה משהו אחר ורצון אחר. והתהליך של התהוות ה ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא נפרדות - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... להבין, מה יוצר את העדר הרצון המוחלט הזה. ואז כאשר האדם ממשיך להתבונן, אז הוא מגלה שבנקודת ההתחלה של המציאות, שם אין שום ישות של רצון כלל. ולא שיש שם העדר רצון, אלא שאין שם שום הגדרת רצון כלל. כי במקום שיש בו העדר רצון, הרי שיש בו גם את הישות של הרצון. ובנקודת שורש המציאות, שם אין שום נפרדות בין הרצון לבין העדר הרצון. כי שם הרצון עצמו הוא לא נפרד מההעדר שלו. וכאשר האדם רואה ומבין את כל זה, על ידי זה האדם מקבל שכל חדש, ומבין את האמת שמצד האמת כל הנפרדות של העולם הזה, היא ביטוי של אחדות ממש. ומצד שורש המציאות, שם אפילו הנפרדות עצמה, גם היא לא נפרדת מהאחדות. כי בשורש המציאות, שם הכל אחד ממש. והנפרדות והאחדות הן ישות אחת ממש. וכאשר האדם מבין ומתבונן בכל זה, על ידי זה כל תפישת המציאות של האדם משתנה. ועל ידי זה הרצון העצמי של האדם משתנה. ועל ידי זה האדם מקבל שכל חדש גדול יותר. ועל ידי כל זה, האדם מגיע למצב שבו הוא חווה את הרצון העצמי שלו, כישות שבה אין נפרדות בין רוצה לבין לא רוצה. וזאת השלמות, כאשר האדם גם רוצה את מה שיש וגם לא רוצה את מה שיש באותה המידה ממש. דהיינו, כאשר האדם תופש וחווה את הרצון או אי הרצון שלו, באותה המידה ממש. וזה כמובן אפשרי, אך ורק על ידי הידיעה וההבנה של ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא נפרדות - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... שהכל אחד. ולדעת שהכל אחד, פירושו שהאדם רואה בעיניו ממש את האחדות של המציאות בכל דבר. וכל דבר ודבר שיש במציאות שלנו, הוא ביטוי לאחדות של המציאות. וכל תהליך שיש במציאות, הוא ביטוי של התהליך הכללי של המציאות, שהוא מערכת היחסים שיש בין האחדות לבין הנפרדות של המציאות. ולראות שהכל אחד, פירושו שהאדם רואה בעיני השכל שלו את המהות הפנימית של כל התהליכים שיש בעולם. דהיינו, שהאדם יבין את התהליך הכללי של המציאות, ויראה בעיניו ממש כיצד התהליך הזה בא לידי ביטוי בכל דבר ודבר. ועל האדם לראות בעיני שכלו את ההשתלשלות של כל התהליכים בעולם, מהתהליך הראשון וכולי. וכאשר האדם במדרגה כזאת שבה הוא רואה בעיניו ממש את האחדות של המציאות, ממילא הוא כבר יודע את האמת... וממילא הוא ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא נפרדות - לחץ כאן...
ביטחון עצמי אמיתי - מהו? איך להיות בטוח בעצמך? איך לחזק את הביטחון העצמי?
תקציר⬅ ... מדוע המציאות לא משתנה, למרות השכנוע העצמי של האדם? מהו ביטחון עצמי חלקי? מהי האמת לגבי ביטחון עצמי? מהי תפישת הטוב והרע שיוצרת חוסר בטחון עצמי? למה האדם מוטרד מכך שאין לו בטחון עצמי? איך תפישת הטוב והרע של האדם, משפיעה על הבטחון העצמי שלו? למה בטחון עצמי נוצר מספקות? למה השלמות של המציאות נמצאת בכל רגע ורגע של המציאות? מהי הנפרדות והאחדות שיש בו זמנית במציאות? איך להסתכל על המציאות מבחוץ? איך להסתכל על התמונה המלאה? איך לחוות את החיסרון ואת הרצון, כדבר טוב? איך לחוות תחושת רע, כתחושה טובה? איך לא להפריד בין סיבה לתוצאה? איך השלמות נמצאת בכל דבר ודבר בעולם? מדוע כל רגע הוא התוצאה הסופית של כל האירועים? איך האדם צריך לזכור את הסיבה שבגללה הוא רוצה להיות עם בטחון עצמי? מהי תפישת המציאות בשכל הגדול של המציאות? מהו בטחון עצמי אמיתי שהכל טוב? איך בני ... ⬅לצפייה בהרצאה בנושא נפרדות - לחץ כאן...
השכל האנושי - האם הוא מוגבל?
תקציר⬅ ... את מה לא ניתן להוכיח בצורה לוגית? האם הלוגיקה עצמה נכונה? מהי הנחת היסוד שיש מאחורי חוקי הלוגיקה? כיצד האדם מניח הנחות לגבי תפישת מרחב המקום? האם אפשר לדמיין שני מקומות באותו המקום? איזה הנחות האדם מניח לגבי מרחב הזמן? ממה נובעת תפישת הנפרדות של האדם? על מה מבוססים חוקי הלוגיקה האנושית? איזה עוד סוגי שכל יכולים להיות קיימים? האם ניתן לחשוב על דבר והיפוכו? למה שאדם ירצה להבין את כל המציאות בשלמות? למה רע לאדם בחיים? מה יוצר אושר בחיים? מה הדבר העיקרי שהאדם צריך לחקור אותו בחיים שלו? למה האדם הוא עבד כל חייו? מי משעבד את האדם כל חייו? למה האדם עובד גם בשעת השינה ובשעת החלומות? איך להגיע למצב שבו טוב גם בלי ... ⬅לצפייה בהרצאה בנושא נפרדות - לחץ כאן...
פחד להרגיש רע / מחשבה טורדנית - איך להתמודד?
תקציר⬅ ... שהכל לטובה, ואם הוא ממשיך לרצות יותר טוב, הרי שהוא חושב שיש רע. ושמי שחושב שיש רע ופחות רע, הרי שגם הוא חושב שיש טוב וגם רע. ושאם האדם היה חושב שאין שום הבדל בין טוב לרע, היה לאדם תמיד טוב. ושהנפרדות שבין הטוב לרע, היא שורש הסבל. ולכן העולם שלנו הוא הגיהנום, כי האדם תמיד מרגיש רע. כי אין שלמות בעולם, כל זמן שיש נפרדות בין טוב לרע. ושגם בודהה (בודהיזם) גם הוא מרגיש רע, כי הוא חושב שהעולם יכול להיות יותר טוב ממה שהוא. ולכאורה הפתרון פשוט, כי האדם יכול לכאורה להפסיק לרצות את הטוב. והבעיה היא שהאדם לא שולט ברצון שלו. ושלא האדם (כפי תפישתו את עצמו) יוצר את הרצון של עצמו. והבשורה המשמחת היא שיש פתרון. והפתרון הוא גן עדן. ואדם הראשון כשהבדיל בין טוב לרע, הוא נזרק מגן עדן אל הגיהנום. וביארתי שהעיקר הוא לראות את המציאות בצורה אחת, בלי הנפרדות. ושמי שחווה שהכל אחד, אין לו רצון עצמי. ואין רצון עצמי, היינו שאין לו רצון עצמי נפרד מהמציאות, אך עדיין יש רצון עצמי. וביארתי שגם המציאות המושלמת, גם אצלה יש רצון עצמי. וביארתי שמפרספקטיבה חיצונית למציאות, אין טוב ורע, ואעפ"כ היא משתנה כל הזמן. וביארתי שהכל אחד ואחדות, פירושו שאין הבדל בין נפרדות לבין אחדות. וביארתי איך יכול האדם להגיע לתפישת אחדות אמיתית, שבה אין אצל האדם הבדל בין להבדיל לבין לא להבדיל בין טוב לרע. והדרך היא על ידי התבוננות, לחפש את האמת. וכאשר האדם מגיע לקצה האחרון של האמת, ששם הכל אחד, ממילא מתבטלים אצלו כל ... ⬅לצפייה בהרצאה בנושא נפרדות - לחץ כאן...
אמת תלויה / אמת מוחלטת - מהן? ואיך להגיע?
תקציר⬅ ... השכל, שבו ההפכים מתחברים ושהוא שורש האמת. ושאפילו ה"יש" וה"אין" גם הם מתאחדים בסופו של דבר. והכל מבוסס על הנחות יסוד. ובשורש הכל אחד. הנחת היסוד הראשונה, שבה הכל אחד. וביארתי שהכל אחד, היינו שאין הבדל בין אחדות לבין נפרדות. וביארתי שלפני המפץ הגדול ובריאת העולם, הכל היה אחד. ושמה שהיה לפני המפץ, קיים גם עכשיו ברובד כלשהו. ולכן האחדות והנפרדות הם אחד ממש. וביארתי שמנקודת מבט כלשהי אפשר לומר שכאשר האדם קם מחלום, המציאות שבחלום ממשיכה להתקיים. כי היא מציאות מאיזה יקום מקביל שאליה האדם מתחבר בשעת השינה. והמציאות של החלום, קיימת במקביל למציאות שמחוץ לחלום. והנפרדות והאחדות קיימות בו זמנית. וביארתי שגם לפני בריאת העולם והמפץ הגדול, גם שם היה קיים כל מה שקיים כרגע ממש. וביארתי שכל השאלות מבוססות על הנפרדות, וחוסר היכולת של השכל להכיל הפכים. וכאשר הכל אחד, אין שום שאלה כלל. ... ⬅לצפייה בהרצאה בנושא נפרדות - לחץ כאן...
עבור לדף > 1 2 3 4 5 6 7 ...8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 RSS
לזמן מוגבל!   1 ספר 125 ש"ח   2 ספרים 200 ש"ח   4 הספרים 250 ש"ח   050-3331-331
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: נפרדות, מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? בשביל מה לחיות? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: נפרדות, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות ועוד...

לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?


נושאים מומלצים לעיונך... תוכניות ריאליטי איך להתמודד עם התקפי חרדה? לשכנע אישה להיות רק איתך בעיית הרוע התקדמות במדע איך לשכנע אנשים? לא לפחד מגברים מפחד לנסות הגברת ביטחון עצמי להתמודד עם דימוי עצמי אהבה עצמית היא... איך מתאהבים בריבאונד? מטפל אישי דרך אל האושר רוצה להיות מאושרת לגרום לאקסים להתגעגע ליצור משיכה אצל נשים מתי מחליטים להיפרד? הלקוח מחליט להתמודד עם מחלות להתמודד עם טענות של מחזירים בתשובה איך להציב מטרות בצורה נכונה? למה מוטיבציה לא עובדת? ראפור למתקדמים לשכנע מישהו לחשוב עליך איך להתגרש בלי ליצור טראומה אצל הילד? לשכוח ילד באוטו ללמוד מודעות איך להתעורר רוחנית? שרירי הארבע ראשי שריר הכי מתאמץ איך לחזור להיות אלוהים? קואצינג מומלץ אלוהים בוחר מתקרב אל הארה הארה רוחנית אמיתית קבוצת הפייסבוק של להיות אלוהים ביקורת על הספר להיות אלוהים מוטיבציה לכסף אמונות להתעשרות הרצאה על תכלית החיים משמעות החיים של החילוניים לנקות מוניטין שלילי למה אני חושב שלילי? האם יש חופש בחירה? אין רצון חופשי לפני ואחרי הבריאה האם הגיוני שאלוהים ברא את העולם? עוד נושאים ...





עדכונים בערוץ ב: YouTube
עדכונים בדף ב: Facebook      עדכונים בקבוצה ב: Facebook
בכל דבר ועניין, ניתן ליצור קשר בווצאפ 050-3331-331
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר, מאמן אישי להפרעות קשב וריכוז, מטפל התנהגותי קוגניטיבי, מאמן אישי למתבגרים, קואצ'ר אישי, אימון אישי מומלץ, מאמן אישי להרזיה, אימון אישי לביטחון עצמי, אימון אישי רוחני בנושא נפרדות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה / ייעוץ טלפוני / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331

© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים, ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.

האתר נבנה על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.7500 שניות - עכשיו 24_01_2020 השעה 16:29:40 - wesi1