... מהדברים אין סיבה. הרי שבנקודת ההתחלה
שנוצרו הדברים, הרי שלא באמת הייתה סיבה מדוע לחלק מהדברים יש ולחלק מהדברים אין סיבה. וא"כ, לומר שלחלק מהדברים יש ולחלק אין סיבה, המשמעות היא שבנקודת ההתחלה ... ולחלק אין סיבה, הרי שבנקודת ההתחלה שבה
נוצרו הדברים ונפרדו זה מזה, אלו לאירועים עם סיבה ואילו לאירועים בלי סיבה, הרי שאם לחלוקה עצמה אין סיבה, הרי שהאין סיבה, קודם לנתינת הסיבה לדברים, וא"כ כל ... בלי שכל וסיבה. וא"כ אין משמעות לסיבות
שנוצרו בו. כי אם אין סיבה מדוע יש סיבה, א"כ אין משמעות גם לסיבה עצמה. כי אם יש סיבה לכל הסיבות, הרי שיש משמעות לכל הסיבות. אבל אם אין סיבה לכל הסיבות, ...