... להם יותר הכרה במציאות. אליעד: ילדים כעיקרון הם יותר פחדנים או פחות פחדנים מה האמת מה אתה חושב? ש: הם יותר פחדנים. אליעד: אתה בטוח בזה ילד
שנולד הוא פחדן או שהוא רץ לכביש תגיד לי שהוא לא יודע שהרכב ידרוס אותו גם אם הוא יודע שהרכב ידרוס אותו לא אכפת לו נכון הוא לא פחדן ... מראים לו בדיוק את ההיגיון של איך הדברים עובדים בדיוק ואז הוא קצת מנסה להשלים את זה עם דמיון כזה. אליעד: אני אומר יש פה את התופעה הבאה הילד
נולד הוא לא מפחד מכלום בסדר ואז הוא נגיד מאוד נפרז ואז הוא מתחיל ללמוד ואז הוא מתחיל מאוד לפחד ואז הוא גם כן לא תמיד מפחד ואז ... לו דבר אין לו את ההפך שיאזן את זה, עכשיו ברגע שאתה מלביש לו מחשבה היא עדיין לא מאוזנת אין לו את כל הפרספקטיבות את כל ההיבטים עכשיו הילד
נולד לא מפחד מכלום ואז אתה אומר לו תתחיל לפחד אז מה שיש לו בראש זה רק את "תתחיל לפחד" אין לו גם את ה - "אל תפחד מה הסיכוי" אין ... ההופכיות. ש: איך הוא יודע מה זה לפחד תפחד איך הוא מבין את זה בכלל? אליעד: אתה לא יודע אתה רוצה לדעת? ש: כן. אליעד: אני אסביר לך כל ילד
נולד עם פחד ממשהו אם הוא
נולד בלי פחד בכלל הוא לא יכול לפחד אף פעם משום דבר לדוגמא שולחן מפחד ממשהו לא אתה יכול לגרום לו לפחד קודם כל הוא מפחד הוא רק לא אומר לך אבל בא נניח שהוא לא מפחד, עכשיו אם הילד היה
נולד בלי פחד בכלל כמו שולחן הוא לא יכול היה לפחד זאת אומרת שהוא כבר
נולד עם מנגנון של פחד, מה האפשרויות או שהוא
נולד עם מנגנון של פחד או שלא נכון לשולחן יש מנגנון של פחד בא נניח שלא אוקי למי בטוח אין מנגנון של פחד לפיל יש פה פיל יש לו ... של פחד אתה יכול לגרום לפיל שלא נמצא פה לפחד אין לו מנגנון של פחד נכון לא כי אין לו מנגנון אין לו את האופציות של הפחד זאת אומרת הילד כבר
נולד עם האופציה לפחד. ש: רק עם האופציה לפחד? אליעד: גם עם האופציה לא לפחד
נולד עם כל האופציות ואז אתה מפתח אצלו אופציה מסוימת אתה לוקח את האופציה והופך אותה לאיזה משהו הבנת? ש: כן אבל אם הוא
נולד עם האופציה גם לא לפחד אז אין לו את הקנה מידה מה זה לא לפחד? אליעד: יש לו יש פלסטלינה אתה יכול להפוך אותה לזה ולזה יש לה את ...