... יותר יתרונות מאשר חסרונות, גם ביחס לכל שאר האלטרנטיבות שלו. כאשר האלטרנטיבות של הלקוח, הן, 1 - לא להשתמש בכלל במוצר שלך. 2 - לקנות מוצרים
מתחרים למוצר שלך. והלקוח צריך לחשוב, שהאפשרות הטובה ביותר עבורו, היא להשתמש במוצר שלך + לקנות אותו ממך ולא
מהמתחרים שלך. ולכן ממילא השאלות הנשאלות הן: ... 3 - מהן האלטרנטיבות של הלקוח שלך, להשיג את הטוב שהמוצר שלך יכול לעשות עבורו, בצורה שתעשה לו פחות רע. לדוגמא, מחיר יותר נמוך אצל המוצרים
המתחרים שלך. ואחרי שתשאל את השאלות הנכונות, ... של השימוש במוצר, ביחס לאפשרות של לא להשתמש במוצר הזה בכלל? מהם היתרונות של השימוש במוצר, ביחס לאפשרות של להשתמש במוצר זהה / דומה של
המתחרים? במה המוצר שלך יותר טוב, מאשר המוצר של
המתחרים? למה כדאי ללקוח לקנות את המוצר דווקא ממך ולא מוצרים
שמתחרים בשלך? במה המוצר שלך יעשה יותר טוב ללקוח, אם הוא יקנה את המוצר שלך ולא את של
המתחרים שלך? ואחרי שסיימת לשאול את עצמך את ... יותר מאשר יתרונות אחרים? האם ואיך ניתן לנסות לזהות את סוגי הלקוחות האלו מראש, כדי לדעת איזה יתרונות להציג להם? איזה יתרונות יש גם למוצרים
המתחרים שלי? איזה יתרונות יותר הכרחיים ... לי יותר, אם אני הייתי המשתמש של המוצר שאני מוכר? איזה יתרונות נראה לי שהלקוח שלי יבין אותם, יותר מהר ויותר בקלות? איזה יתרונות מציגים
המתחרים שלי, למוצרים
המתחרים שלהם? למה הם מציגים את היתרונות האלו? איך זה משפיע על הלקוחות שלהם? איזה יתרונות יותר קל
למתחרים שלך, לשקר ולומר שיש גם להם את היתרונות האלו? איזה יתרונות יותר קל
למתחרים שלך, לשקר ולומר שאין לך? מאיזה יתרונות שיש לך,
המתחרים שלך הכי נלחצים? איזה יתרונות יש לך, שמהווים את האיום הגדול ביותר על
המתחרים שלך? איזה יתרונות יש לך,
שהמתחרים שלך גם שואפים להשיג? איזה יתרונות יש לך,
שהמתחרים שלך יכולים להשיג הכי בקלות? איזה יתרונות יש לך, שאתה חושב
שהמתחרים שלך לא ישיגו את היתרונות האלו, למשך ... שונים בקטגוריות שונות. ובנוסף, בכל קטגוריה, צריך לעשות דירוג, של היתרונות החשובים יותר / ברורים יותר / יותר קל להבין אותם / אין אותם אצל
המתחרים / יש פחות סיכוי
שהמתחרים יגידו שיש את היתרונות האלו אצלהם ... / רחוק, קיים / עלול / אפשרי שהלקוח / מישהו אחר, יחשוב שיש אפשרות אפילו תיאורטית שהמוצר שלי יגרום ללקוח, בדרך ישירה / עקיפה? איזה חסרונות
המתחרים שלי, היו אומרים שיש במוצרים שלי? ... גם אם הוא היה מקבל כסף כדי להשתמש בו? ולמרות זאת הוא עדיין לא היה רוצה אותו? מהן האלטרנטיבות של הלקוח לשימוש במוצר שלי? מה הם המוצרים
המתחרים במוצר שלי? למה הלקוח לא באמת צריך את המוצר שלי? במה המוצרים של
המתחרים שלי, יותר טובים מהמוצר שלי? מה הסיבות שהלקוח יכול לחשוב, שהמוצרים
המתחרים, יותר טובים מהמוצר שלי? כאשר בעצם ... שום דרך בעולם לגרום ללקוח לקנות את המוצר עם החיסרון הזה? האם באמת הכרחי לחשוב שהחיסרון הזה, הוא באמת חיסרון? האם אין את החיסרון הזה גם אצל
המתחרים? האם יש דרך שהלקוח יקנה את המוצר ... לעיל, עכשיו בעצם אתה יודע ומבין יותר טוב את המוצר שלך. אתה יודע ומכיר יותר טוב את היתרונות של המוצר שלך. את החסרונות של המוצר שלך. את
המתחרים של המוצר שלך. ואיך לטפל בהתנגדויות ...