ניהול זמן נכון, ניהול זמן יעיל - איך להיות יעיל ולנהל את הזמן בצורה נכונה ואפקטיבית?... להשיג, תלוי בדבר המסוים. ככל שהטוב הסופי של האדם מושפע יותר מהשגת המטרה, כך המטרה חשובה יותר. לדוגמא: כאשר יש לאדם מספר משימות שאותן הוא צריך לבצע, וברצונו של האדם לדעת, איזו משימה חשובה יותר. על האדם לשאול את עצמו, על כל משימה ומשימה. עד כמה משפיעה הצלחת המשימה הזאת, על הטוב הסופי שאליו הוא רוצה להגיע. וככל שהדבר משפיע יותר, על הטוב הסופי שאליו הוא רוצה להגיע, כך הוא חשוב יותר. ואחרי שהאדם ... מתוך כל הרשימה, וכמה זמן ומאמץ דרושים לכך. ואחרי שהאדם הבין את המטרות ואת החשיבות שלהן, וגם הוא מודע ליכולות שלו לבצע את המשימות, עכשיו, על האדם לנסות להרכיב לעצמו את רשימת המשימות, שאותן הוא ינסה להשיג. כאשר השיקול המרכזי הוא, לנסות לבחור את המשימות בצורה כזו, שבסופו של דבר, האדם ישיג את המצב הטוב ביותר עבורו. ו לא תמיד חייבים להתחיל דווקא מהדברים החשובים. לפעמים, אפשר לוותר על ... להשיג אותם, יכולים להביא לאדם הרבה יותר תועלת. מאשר להשיג דבר אחד חשוב, עם הרבה מאמץ. יתכן גם לדוגמא, כי צריך לוותר על כל המשימות, בשביל דבר אחד שהוא הקריטי ביותר. ויתכן אפילו, שצריך לוותר על הכל, תמורת אפילו רק ניסיון להשיג איזו מטרה, מרוב החשיבות שלה וכיו"ב. ... יותר קלות. ושבסך הכל, השאלות הקטנות והקלות, יביאו ציון יותר גדול. ונסכם: כדי לנהל את הזמן נכון, שלב ראשון, צריך להגדיר את המשימות טוב יותר. שלב שני, צריך להבין איזו משימה חשובה יותר, ועד כמה היא חשובה. שלב שלישי, צריך לנסות להבין, איזה משימות בכלל אפשר לבצע, וכמה מאמץ צריך להשקיע כדי לבצע אותן. ועל ידי זה, להרכיב את השילוב של המשימות, שהביצוע שלהן יביא לאדם את התועלת הגדולה ביותר. ...