... הסיבה שבכלל יש סיבה ראשונה. כי בדיוק כמו שיש סיבה ראשונה, כך גם היה יכול להיות מצב שבו לא תהיה סיבה ראשונה. ולכן, כאשר האדם מנסה לגלות את המשמעות של הסיבה הראשונה,
במקום זה על האדם לשאול את עצמו מפני מה בכלל יש קיום לסיבה כלשהי. ועל האדם להתבונן היטב על מהותה של סיבה, ולנסות להבין מהי בכלל סיבה? ומה בעצם יוצר את המהות של הסיבה? כי ... שכדי להבין את מהותם של האירועים, לשם כך צריך להבין את המציאות שמקיפה את כל האירועים ושבתוכם מתרחשים כל האירועים. ומי שיתבונן יראה, כי כל האירועים מתרחשים בתוך מימד
המקום ומימד הזמן. כי קיומם של האירועים, תלוי בקיומם של זמן
ומקום. וכדי להבין את המהות האמיתית של האירועים, לשם כך יש להבין את המהות של הזמן ושל
המקום. ויש בזה עוד רמת עומק, והיא שמצד האמת, גם הזמן
והמקום גם הם סוג של אירועים. כי יש משהו אחר גדול יותר מהזמן
והמקום, שבתוכו נמצאים הזמן
והמקום. כי כדי להבין את מהותם של הזמן
והמקום, גם עליהם יש לשאול שאלות. כגון לדוגמא יש לשאול, למה בכלל יש זמן
ומקום. והאם יכול להיות
מקום בלי זמן? ואם כן, אז מדוע באמת אין רק מרחב
מקום בלי זמן? וגם להפך, האם יכול להיות זמן בלי
מקום? וכיו"ב שאלות שונות שאמורות לעזור לאדם להבין מהם הזמן
והמקום. ויש בזה עוד רמות עומק. כי נניח שהזמן
והמקום נמצאים בתוך מימד אחר גדול עוד יותר, אז יש להבין מהו המימד ההוא שמקיף את הזמן ואת
המקום. האם שם יש או אין זמן
ומקום. ומה מקיף את מה שמקיף את הזמן ואת
המקום. וכיו"ב עוד שאלות שונות, שאמורות להביא את האדם להבנת מהות המציאות, וממילא הבנת מהות הזמן
והמקום, וממילא הבנת האירועים, וממילא הבנת הסיבות, וממילא הבנת הסיבה הראשונה, וממילא חיים טובים. ...