מנטור למכירות, מניפולציות של
מנטורים למכירות, איך
מנטורים למכירות עושים מניפולציות? איך
מנטור מכירות משכנע עסקים? שיטות השכנוע של
מנטורים למכירות, מניפולציות של
מנטור מכירות, שיטות מכירה, מהי שיטת המכירה הטובה ביותר? יתרונות וחסרונות בשיטות מכירה וכאן נסביר את אחת המניפולציות שעושים
מנטורים למכירות, על אנשי עסקים שרוצים להשתפר במכירות, אפילו באופן בלתי מודע. דהיינו, שאני אסביר על טעות שעושים
מנטורים למכירות, שגורמת לאנשים לחשוב שהם מומחים למכירות, למרות שזו טעות. ויתכן שאותם
מנטורים למכירות עושים את זה בטעות ולא במכוון, אבל זו מניפולציה והטעיה של בעלי העסקים וכולי. וכמובן שאני לא מדבר על
המנטורים למכירות בשקל, שמדברים על הכנסות במקום על רווחים, או על אלו שמדברים על התעשרות מהירה, או על אלו שמדברים על כמה הם מרווחים בלי לדבר על כמה שהם מפסידים, או על
המנטורים למכירות, שהלקוחות שלהם אלו אנשים שמעולם אפילו לא פתחו עסק, אלא אני מדבר על
מנטורים למכירות שנחשבים לאנשי מקצוע. וכאן אסביר את אחת המניפולציות שיש בעולם
המנטורים למכירות. וההטעיה היא כזאת: איך בעצם
מנטור למכירות הופך להיות
למנטור מכירות? תשובה: על ידי זה שהוא מחלק עצות בנושא מכירות וגורם לאנשים לחשוב שהוא מבין במכירות. ואיך אותו
מנטור מכירות מחלק עצות בנושאי מכירות? תשובה: לפעמים אותו
מנטור מכירות לוקח איזה קמפיין מכירות כלשהו מהעולם האמיתי ואותו
מנטור מכירות מסביר את הכשלים שהוא רואה שיש בשיטות המכירה של קמפיין מכירות. ואותו
מנטור מכירות טורח להסביר מהן הטעויות של אותו קמפיין ואותו מסר מכירות. והיכן המניפולציה והטעות? הטעות היא בכך שמצד האמת אין שום שיטת מכירה שהיא יותר טובה ... הטובה ביותר למכירות, יש חסרונות במקרים מסויימים. וגם הדרך הרעה ביותר למכור, גם היא יש בה יתרונות במקרים מסויימים (ע"ע: הנאצי של המרק / הסופ נאצי). אז מה עושה
מנטור המכירות, הוא לוקח איזה קמפיין מכירות שאנחנו לא באמת יודעים אם ועד כמה הוא עובד, והוא מספר לנו על הכשלים של אותו קמפיין מכירות וכמה אותו קמפיין מכירות נראה גרוע. ודבריו של אותו
מנטור מכירות, נשמעים חכמים למי שלא מבין עד הסוף איך הדברים עובדים. אבל מצד האמת, כל שיטת מכירה יש בה היגיון כלשהו במקרה כלשהו.
והמנטור מכירות שאינו מספיק חכם, הוא לוקח דרך מכירה כלשהי ומציג אותה כשגויה. ואם דרך המכירה שנבחרה, לא תעבוד, אז הוא יוכל לומר "אמרתי לך". למרות שמצד האמת, אולי דווקא כן היה הגיוני לבחור דווקא בדרך המכירה שבסופו של דבר לא עבדה. כי אולי כעיקרון היא יותר מתאימה לאותה סיטואציה? למרות שהיא לא עבדה. ובפרט אם
המנטור מכירות מעביר ביקורת על איזה קמפיין של איזו חברה גדולה, שאז הוא כאילו יותר חכם מאנשי השיווק של אותה חברה גדולה. למרות שמצד האמת אולי בכלל הקמפיין שלהם כן מביא להם תועלת. ואז אותו
מנטור מכירות, לוקח איזה חיסרון, אפשרי , שיש במסר השיווקי, והוא מציג אותו כאיזה חיסרון אובייקטיבי. ואז
מנטור המכירות נשמע חכם שהוא כאילו מסביר מה הטעות באותו קמפיין מכירות, למרות שמצד האמת בכלל אולי כן היה עדיף דווקא כן ללכת בדרך האחרת, למרות שיש בה חיסרון ...