אליעד כהן
EIP
יעוץ
אישי ועסקי
הרצאות
ומאמרים
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן

להצטרף לחברים באתר!
קבל ייעוץ בכל תחום!
ישירות מאליעד כהן!
אין בעיה! יש פתרון!
לקבלת ייעוץ צור קשר:
050-3331-331
עבור לדף > 1 ...2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ...25 RSS
רשימת הרצאות + מאמרים על מטרות...
חיפוש: בכל התכנים / ממוקד בכותרות בלבד        הצג: וידאו + מאמרים / וידאו / מאמרים       מיון: רגיל / ▼הכי חדש / ▲הכי ישן
   מקד חיפוש:
להצליח להשיג מטרות גדולות איך להגדיר מטרות? הצבת מטרות בחיים מרדף אחרי מטרות גשמיות להתעסק במטרות שלי עם עצמי דבקות במטרות להצליח להשיג מטרות מוטיבציה להתמדה בהשגת מטרות להגדיר מטרות מוטיבציה להשגת מטרות גורמים להשגת מטרות איך לנסח מטרות? לדעת מה המטרות שלי מאמן להשגת מטרות איך להצליח להשיג מטרות גדולות? לא להציב מטרות לקבוע מטרות התמדה ונחישות להשגת מטרות איך להציב מטרות? מטרות פתוחות לא מצליח להשיג את המטרות שלי איך להשיג מטרות? מטרות שאינן קשורות לזוגיות 3 סיבות לחוסר הצלחה בהשגת מטרות השגת מטרות בחיים לקבוע מטרות ויעדים השגת מטרות מטרות שונות בזוגיות מטרות לעצמי עבור עצמי להשיג את המטרות שלך מטרות עסקיות הגדרת מטרות בחיים יעדים ומטרות בארגון הצבת מטרות מטרות קטנות למה אני לא משיג את המטרות שלי? להגדיר מטרות בחיים איך לא להציב מטרות? הצבת מטרות ויעדים מטרות אישיות איך להתעסק במטרות שלי עם עצמי? איך להציב מטרות בצורה נכונה? איך להשיג את כל המטרות שלך? אני לא מצליח להשיג את המטרות שלי להגשים את המטרות מטרות לדייט אני לא מצליח להשיג את המטרות מטרות תוכנית עסקית הצבת מטרות ויעדים בחיים עמידה במטרות למה קשה להשיג מטרות גדולות?
תקציר⬅ ... שאר הכוחות. ואם האדם יצליח לגייס את כל הכוחות שלו ככוח אחד, נגד העצבות שלו וכיו"ב, הרי שהוא יצליח במשימה הזאת בצורה די קלה. כאשר המשמעות היא, שאם האדם יצליח לאחד את כל כוח הרצון שלו, ואת כל הרגש שלו, ואת כל השכל שלו, ואת כל היכולות האישיות שלו, ואת כל הכוחות הנפשיים שלו וכולי, לכוח אחד שהמטרה היחידה שלו תהיה לגרום לאדם להרגיש טוב, הרי שהאדם יצליח לעשות זאת. והדבר דומה למצב שבו מדינת ישראל תשלוט בעולם כולו, שאז בקלות היא תוכל לקחת את כל הכוח שיש בעולם, ולמחוק בבת אחת את אירן מעל המפה. דהיינו, אם הרצון להרגיש טוב, יהיה חזק יותר מכל שאר הרצונות האחרים, אז הרי שהרצון להרגיש טוב הוא המלך, והוא ייקח את כל היכולות של האדם, וישתמש ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא מטרות - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... זה החינוך של הילד יצליח באמת. והשאלה היא, מהו חינוך ילדים נכון? ואיך לחנך ילד בצורה בוגרת? וכדי להבין כיצד לחנך ילדים בצורה נכונה, לשם כך יש להבין מהו חינוך ילדים נכון. וחינוך ילדים נכון, הוא חינוך שמחנך את הילד הקטן, לחשוב בצורה בוגרת, כמו שאדם בוגר היה חושב. ואין הכוונה לומר שמטרת חינוך הילדים היא לגרום לילד להתנהג כמו אדם בוגר בצורה החיצונית של החיים. כי לילד, יש את העולם שלו. וכאשר מחנכים ילד לחשוב בצורה בוגרת, אין הכוונה לומר, שמחנכים אותו לעזוב את משחקי הילדים, ולהתנהג כמו אדם בוגר. אבל בהחלט כן הכוונה לומר, ... בוגר, יש אין סוף פוטנציאל עצמי ואין סוף יכולות אישיות שכליות ורגשיות. וחינוך ילדים נכון, הוא כזה שהוא גורם לילד להכיר טוב יותר את היכולות האישיות שלו, והוא כזה שהוא גורם לילד לבטא את עצמו טוב יותר, ולממש את עצמו טוב יותר, דרך העיסוקים האישיים שלו, בעולם הילדים שבו הוא נמצא כרגע. והמטרה שלשמה הילד לומד בבית הספר, היא בעיקרה, לא כדי להקנות לו ידע טכני שבכל מקרה הוא לא ישתמש בו בעתיד, אלא כדי להקנות לו הרגלי למידה, הרגלי חשיבה וכיו"ב. ושהילד יגלה את היכולות האישיות שלו, כדי שהוא יוכל להשתמש בהם, בבא היום בעולם המבוגרים. ... ואחרי שהבנו שעיקר חינוך הילדים, הוא לא לגרום לילד לשנות את ההתנהגות שלו, אלא לגרום לילד לשנות את צורת החשיבה שלו, וממילא השיפור החיצוני של ההתנהגות יבוא מעצמו, עכשיו ממילא ניתן להבין איך לחנך ילדים בצורה בוגרת. והדרך לחנך ילד בצורה בוגרת, היא על ידי זה שמראים לו, איך להשיג את המטרות האישיות שלו טוב יותר, באמצעות זה שהוא יחשוב בצורה של אדם בוגר. ונסביר: מי שיתבונן יראה, כי גם אדם בוגר וגם ילד חושבים באותה הצורה. אלא, שאצל האדם הבוגר יכולות החשיבה, הן גדולות יותר וחזקות יותר. ולצורך הדוגמא, אדם בוגר מסוגל לחשוב על ... אחת היכולות של האדם הבוגר, היא להתבונן היטב סביבו, ולנסות לראות כיצד הדברים שיש לו, כיצד הם יכולים לעזור לו בביצוע המשימה שאותה הוא רוצה לבצע. וגם אם החפץ לא נועד באופן ישיר לביצוע המשימה, הרי שהאדם הבוגר יכול בצורה יצירתית לחשוב ולהבין, איך לקחת את החפץ ולהשתמש בו לצורך השגת המטרה שלו. וגם ילד, כאשר הוא רוצה להשיג מטרה כלשהי, גם הוא מסתכל סביבו ומחפש את הדבר שיעזור לו להשיג את המטרה שלו. אלא, שאצל הילד החשיבה היצירתית והיצירתיות שלו פחות מפותחות, ולכן הוא לא תמיד מסוגל לראות את הפוטנציאל שיש במשאבים שלו, לצורך ביצוע המשימות שלו. וההבדל בין האדם הבוגר לבין הילד, הוא בעד כמה האדם מממש, את יכולת החשיבה היצירתית שלו. ... כל בני האדם בעולם חושבים באותה הצורה. ואפילו בעלי החיים חושבים באותה הצורה. אלא שההבדל בין האדם החכם ביותר לבין האדם הטיפש ביותר, וההבדל שבין בעלי החיים לבני האדם, ובין הילדים לבין המבוגרים, הוא בעומק ובעוצמה שבה היכולות השונות באות לידי ביטוי. וכפי שאמרנו, כאשר אנחנו מחנכים ילד, המטרה שלנו היא לגרום לו לגלות את היכולות האישיות שלו, כדי שהילד יגלה את הפוטנציאל האישי שלו וידע להשתמש בו, כדי שהוא יוכל לחיות חיים טובים יותר, בהתאם לעד כמה שהוא ישתמש ביכולות שלו, להשיג את המטרות שלו. ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא מטרות - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... ילדים / שיטות לחינוך ילדים - איך לחנך ילד? מהו חינוך ילדים נכון? חלק 2 וכאשר רוצים לחנך ילד בצורה נכונה, הדרך לעשות זאת, היא על ידי זה שמראים לאותו הילד, איך להשיג את המטרות האישיות שלו, על ידי זה שהוא ישפר את המיומנויות האישיות שלו, ויגלה את הפוטנציאל האישי שלו. ואת כל זה הוא אמור לעשות, כדי להשיג את המטרות האישיות שלו, שיש לו בעולם הילדים, שבו הוא נמצא. כי אחת הטעויות המרכזיות ביותר שיש בחינוך ילדים, היא שמנסים לגרום לילד להתעניין בדברים, שלא מעניינים אותו. כי כאשר המחנך לא יודע מהו חינוך נכון ואיך לחנך בצורה נכונה, אז על ידי זה נדמה למחנך, ... מבוגר, לשנות את צורת החיים שלו. והדרך הנכונה לחנך ילד, היא לא על ידי זה שמנסים לגרום לו לשנות את העיסוקים שלו, למשחקים מורכבים יותר מעולמם של המבוגרים, אלא על ידי זה שמנסים לגרום לילד, להשיג את המטרות האישיות שלו, בדברים שחשובים לו, על ידי זה שמראים לו, כיצד יש לו כל מיני יכולות שעליהן הוא עדיין לא יודע, ושבאמצעותן הוא יכול להשיג טוב יותר את המטרות האישיות שלו. והדרך הנכונה לעשות זאת, היא על ידי זה שההורה והמורה מנסים לראות מהן המטרות החשובות של הילד. ומהן היכולות האישיות של הילד להשיג את המטרות האישיות שלו של הילד. ועל ידי זה המחנך מראה לילד, את היכולות האישיות שלו (של הילד), להשיג את המטרות האישיות שלו. ועל ההורה לנסות להתבונן היטב, על מה שכן מעניין את הילד. ועל ההורה לנסות לראות, כיצד הוא יכול לגרום לילד, לגלות את היכולות האישיות שלו, כדי להשיג את המטרות האישיות של הילד עצמו, בצורה טובה יותר. וזה חינוך ילדים נכון, שהוא מחנך את הנער על פי דרכו, ועל פי מה שמעניין את הילד. וכאשר ההורה והמורה מחנכים את הילד בצורה הזאת, דהיינו, כאשר הדגש ששמים בחינוך הילד, הוא לא על החיצונית של מה שהילד עושה ... והמצוי כמובן), אלא על צורת החשיבה ועל הדרך שבה הילד עושה את מה שהוא עושה, על ידי זה, הילד, לא רק שהוא לא שונא את הלימודים ואת ההורים והמורים, אלא הוא יתחיל לאהוב, את אלו שגורמים לו להשיג את המטרות שלו טוב יותר. כי כאשר המחנכים מנסים לכפות את דעתם על הילד, ומנסים להראות לו כמה הם חכמים גדולים, וכמה הילד לא מספיק חכם, על ידי זה הילד מרגיש דחייה ורגשות של שנאה, כלפי אלו שבעצם מזלזלים ולא מעריכים את הדברים שחשובים לו ואת צורת המחשבה שלו. וזאת ... ולא גאונים גדולים. וכפי שאכן מצד האמת, כולם, גם הילדים וגם המבוגרים, כולם בסך הכל משחקים במשחקים שונים. כאשר ההבדל, הוא רק ברמת המורכבות וברמת החשיבות שהאדם עצמו מייחס לדברים. ובמאמר מוסגר, המטרה של כל המשחקים שבני האדם משחקים בעולם, היא לגרום לאדם לגלות באמצעות המשחקים השונים, את היכולות האישיות שלו. כדי שעל ידי זה האדם בסופו של דבר, יהיה מאושר באמת. וכאשר מחנכים את הילד בצורה נכונה, דהיינו, כאשר לא מנסים לשנות את מה שהילד עושה, אלא מנסים להאיר לילד את דרכו ולהראות לו כיצד הוא יכול להשתמש ביכולות האישיות שלו טוב יותר, כדי להשיג את המטרות האישיות שלו, על ידי זה נוצרת אהבה גדולה בין הילד לבין הוריו ומוריו. בדיוק כפי שכל אדם אוהב, את מי שעוזר לו בחיים, מתוך מקום של כבוד. ובנוסף על כל אלו, כאשר הילד מגלה את היכולות האישיות שלו, והוא לומד להשיג את המטרות האישיות שלו טוב יותר, על ידי זה הוא מצליח בפועל להשיג את המטרות שלו מהר יותר, ואז ממילא הוא כל הזמן יעלה לעצמו את הרף של המטרות שלו. דהיינו, הוא ממילא מעצמו יתחיל להתעסק בדברים, שבהם מתעסקים אנשים יותר מבוגרים. וזה כמובן כבר יבוא מעצמו, אחרי שהילד ילמד להכיר את היכולות האישיות שלו, להשיג את המטרות האישיות שלו. ועל ידי זה הילד יוכל להרשות לעצמו להתעניין בדברים מורכבים יותר מעולמם של המבוגרים. ועל ידי זה הילד יצליח לגלות את הפוטנציאל האישי שלו בצורה הטובה ביותר, ויחיה חיים מאושרים באמת. ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא מטרות - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... בהצלחה, הרי שההצלחה הופכת להיות טבע שני שלו, או אולי אפילו טבע ראשון שלו. ואז כל מה שאותו האדם יעשה, הוא תמיד יצליח. ויש מצליחנים כ"כ גדולים, עד שגם אם הם עושים טעות, תמיד זה בצורה כלשהי הופך להצלחה. ואם נתבונן על התכלית הסופית של כל הדברים, הרי שהמטרה של האדם היא להרגיש טוב ולהיות מאושר. וכדי להיות מאושר, לשם כך יש כאלו שהאושר שלהם כרוך בפעולות כלשהן, ויש כאלו שהאושר שלהם כרוך בצורת מחשבה כלשהי או באמונה כלשהי. וכל זמן שהאושר של האדם תלוי בו בצורה כלשהי, הרי שהוא עדיין לא מכיר את הדרך היטב. כי האושר שלו ותחושת הטוב שלו, עדיין תלויות במאמץ שלו. כי ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא מטרות - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... מאין באת ולאן אתה הולך? מהי המטרה שלך? ולהיכן דרכך מובילה אותך? חלק 1 מי שיתבונן בעניין יראה, כי כל אדם הולך בדרך כלשהי. וכידוע, הדרך לגיהנום רצופה בכוונות טובות. כי האדם יכול להיות בטוח שהוא בדרך לגן עדן, אבל בכלל הוא בדרך לגיהנום. והאדם ... וכל זמן שהדרך של האדם לא מושלמת, הרי שעדיין יכול להיות שהוא טועה בדרך שלו. ומי שרוצה להתקרב אל האמת, עליו לבדוק את האמיתות של הדרך שלו. ולבדוק את האמיתות של הדרך, פירושו לבדוק להיכן הדרך מובילה. כי לכל אדם יש מטרה בחיים. והאדם הולך בדרך כלשהי ובוחר בחירות כלשהן, כדי להשיג את המטרות שלו. ודרך טובה, היא כזו שהיא מובילה את האדם להיכן שהוא באמת רוצה להגיע. ולא תמיד ברור לאדם להיכן הוא רוצה להגיע, ולא תמיד ברור לאדם מה בכלל הוא רוצה. ובשלב הראשון כדי לבדוק האם הדרך שבה האדם הולך, האם ועד ... לחפש את האמת ולהתבונן אל תוכו, ולנסות להבין מה בכלל הוא רוצה ומה באמת הוא מנסה להשיג בכל הפעולות שאותן הוא עושה. ועל האדם לשאול את עצמו היטב היטב ולהתבונן היטב היטב ולנסות להבין, מה באמת הוא רוצה. ומה באמת המטרה הסופית שאליה הוא רוצה להגיע. כי רבים האנשים שהמחשבה שלהם מטעה אותם, שנדמה להם שהם פועלים מתוך רצון כלשהו, למרות שבאמת הם פועלים בכלל מתוך רצון שונה לחלוטין ואפילו רצון הפוך למה שהם חושבים שמניע אותם. ... שלו ומה באמת מניע אותו. ועל האדם להביא לרמת המודעות שלו, את הרצון הראשון והפנימי ביותר של התת מודע שלו, ולהזדהות עם הרצון הפנימי, ושקודם כל ידע האדם מה בכלל הוא באמת רוצה להשיג. ואחרי שהאדם מבין היטב את המטרה הפנימית שמניעה אותו, עכשיו על האדם להתבונן היטב, על הדרך שבה הוא הולך, ולנסות להבין האם באמת הדרך שבה הוא הולך, האם היא באמת מובילה אותו להיכן שהוא רוצה להגיע. ועל האדם לבדוק, האם צורת המחשבה שלו, ... לא יכול להיות בטוח בכך. והאדם יכול לבדוק היטב האם הוא הולך בדרך הנכונה, על ידי בדיקת שני הקצוות הבאים. הקצה הראשון של לבדוק את הרצון הראשון של עצמו, דהיינו, שהאדם ינסה להבין מה באמת הוא רוצה להשיג ומה באמת המטרה הפנימית שלו בחיים, שהיא זו שמניעה אותו. והקצה השני הוא, על ידי זה שהאדם יחקור וידרוש ויבדוק היטב, מה בדיוק מחכה לי בסוף הדרך שבה אני הולך. כי כל אדם הולך בדרך כלשהי, ועל האדם לעצור ולחשוב. להיכן הדרך שלי מובילה אותי? מה הסוף? מה יש בסוף? להיכן הכל מתקדם? מה התכלית של מה שאני עושה? מה בדיוק הדבר שאליו מגיעים בסוף הדרך? האם אני בכלל בטוח שאני רוצה אותו? האם אני בכלל מבין להיכן מובילים אותי? האם אני הולך בדרך כלשהי, רק בגלל שאנשים נוספים הולכים בה? האם אני באופן אישי ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא מטרות - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... מאין באת ולאן אתה הולך? מהי המטרה שלך? ולהיכן דרכך מובילה אותך? חלק 2 ועל האדם להבין, שלהיות אופטימי ולחשוב בחשיבה חיובית ולהאמין ולקוות שבסוף הדרך יהיה טוב, זה מאוד נחמד. אבל זה עדיין לא תעודת ביטוח לכך שהדרך היא אכן נכונה. כי האדם יכול לשיר ולהיות שמח ... המעבורת, וכל המראת המעבורת לחלל, וכל הניסויים המדעיים שעשו אותם האסטרונאוטים בחלל, הכל זה היה כדי שבסוף הם ינחתו כאן בכדור הארץ עם המידע שאותו הם השיגו בחלל. אבל החיסרון של המעבורת, התגלה בדיוק ברגע הנחיתה. כי כאשר הגיעו לתכלית הסופית ממש בזמן אמת, אז גילו שמלכתחילה הייתה בעיה במעבורת, ואז המעבורת התפוצצה באוויר ולא סיימה את המשימה בהצלחה, אלא סיימה את המשימה כאסון וכטרגדיה. והמשמעות הרוחנית של זה היא, שהאדם יכול ללכת בדרך כלשהי, והוא יכול להיות ... אותו. וכל שכן כאשר גם זה שמוביל אותו בדרך, דהיינו, המורה הרוחני (גורו), אומר שהוא עצמו לא הגיע לסוף הדרך, הרי שבוודאי שעל האדם לשמור על עירנות ועל חושים מחודדים. ונסכם ונאמר: כי דרך נכונה, היא כזו שהיא משיגה עבור האדם את המטרה שאותה הוא רוצה להשיג. וכדי לדעת האם הדרך נכונה, בשלב הראשון חשוב יותר מכל, שהאדם ינסה להבין מה הרצון הפנימי ביותר שלו, ומה באמת הוא רוצה להשיג. כי יכולים לתת לאדם חרש לשמוע מוזיקה יפה, והוא לא ייהנה ממנה בכלל. או יותר גרוע ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא מטרות - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... של האדם, והוא פועל ע"פ צורת חשיבה מאוד עמוקה, בדיוק כמו צורת החשיבה של המציאות. כי המציאות שלנו היא לא ברורה לחלוטין. ובמציאות שלנו מתרחשים תהליכים שנראים כהפוכים לחלוטין. כי מצד אחד יש במציאות שלנו המון דברים טובים. ורוב בני האדם אכן מאמינים שהכל לטובה ושמטרת כל הדברים היא לטובה. ואף על פי שהאדם מאמין שהכל לטובה, אף על פי כן יש במציאות שלנו אירועים שהם נראים לאדם כאירועים רעים ביותר, והאדם לא מסוגל בשכל אנושי להבין, איך יכול להיות שהמציאות הטובה, יקרו בה אירועים כ"כ רעים. ויש בעולם שלנו המון תופעות לא ברורות. כי מצד אחד נראה שהמציאות שלנו מאוד חכמה. אבל מי שמתבונן היטב לעומק על המציאות שלנו (לימודי פיזיקה וכיו"ב), הוא מגלה שיש במציאות שלנו המון תהליכים שנראה שהם נעשים ללא כל שכל, אלא באופן שרירותי ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא מטרות - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... כל זה, כמו שפקידי העירייה הביאו עובדים נוספים שיעזרו למשוגע בעבודות הקידוח שלו, כך גם האדם מתחיל להמציא שיטות מתוחכמות, ומתחיל להקדיש משאבים נוספים, ומנסה ליצור דרכים להשיג את המטרה שהוא בכלל לא צריך להשיג אותה. כי האדם מתאמץ למצוא שיטות להשיג את מה שהוא כלל לא צריך להשיג. ותוך כדי עבודות החפירה, מגלים שבעצם אין תוכניות מסודרות של עבודה. וזה בדיוק כמו האדם שהוא לפעמים קולט שהוא לא באמת מבין את תכלית חייו, והוא קולט שהוא כאילו חי בלי שום תוכנית מסודרת. וההיגיון אומר שכאשר האדם קולט שהוא לא יודע להיכן הוא מתקדם, הרי שכדאי לאדם לעצור ולהתבונן על מטרת כל מעשיו. אבל אותם הפקידים למרות הכל, לא רצו להעיז לחשוב שהם טעו בכך שהם לא עצרו את המשוגע, והם לא רצו להעיז לחשוב שמישהו הצליח לעבוד עליהם, ואז הם אדרבה עוד המשיכו עוד יותר בחפירות המיותרות. עד שבסופו של דבר החפירות הגיעו עד לים, והרסו את רוחות העיר. דהיינו, שהמרוץ של האדם אחרי השטויות, ממש הורס את חיי האדם. אבל אותם ... ועל המרוץ המיותר שלו, ואז האדם מייפה את הכישלון, ובמקום לקרוא לבזבוז הזמן בשמו, במקום זה האדם מגדיר את בזבוז הזמן כהצלחה גדולה. דהיינו, האדם חוגג את זה שהוא עבד על עצמו ורדף אחרי מטרה שהוא לא היה בכלל צריך אותה, ושהיא לא באמת משרתת את האושר שלו. ולצד כל אלו, יש את הפקיד החכם, שהוא קולט ומבין שכל הפעולות כאן של החפירות, הן כולן נעשות ללא תכלית וללא מטרה ברורה. אבל מאחר שהוא מביא רעיון פשוט מידי ומהפכני מידי, בגלל כך לא מקבלים את דבריו. ובנוסף על כל זה, אותם הפקידים מרגישים מאוימים, שהנה מישהו מגלה את האמת שהמלך עירום, ושכל המרוץ הוא היה מיותר מלכתחילה והוא גם מיותר כרגע. ולכן לוקחים את הפקיד החכם, ומאשפזים אותו בבית משוגעים, כאילו הוא משוגע. ובמאמר מוסגר: אם הפקיד הזה היה ... הנמשל הוא, שהאדם אחרי שהוא רודף אחרי השטויות שלו, ומשיג אותן, ומבין שהוא התאמץ סתם. אח"כ הוא מתחיל את כל הסיפור מחדש. ומוסר ההשכל של הסיפור הוא, שעל האדם לנסות להבין תמיד, מהי מטרת מעשיו. בדיוק כמו שהיו צריכים מלכתחילה לשאול את בלאומילך המשוגע, מי בדיוק נתן את ההוראה לחפור בכיכר העיר. והאדם לא צריך להתבייש לשאול גם שאלות שנראות פשוטות מידי וטריוויאליות. כי השוטר והפקידים פחדו לשאול שאלה פשוטה מידי, שתגרום להם להראות כאילו הם לא בסדר. ולכן כולם הניחו שבוודאי שיש כאן איזו תוכנית מסודרת. אבל עליהם היה לשאול את זה שיזם את החפירות, מאין באת ומהי מטרתך שאותה אתה רוצה להשיג. ואם הם היו עושים זאת, היה נמנע כל המחדל כולו. דהיינו, שעל האדם תמיד לנסות להבין את עצמו, ואת הרצון שמניע אותו לעשות את מעשיו. ועל האדם פשוט לנסות להתבונן ולהבין, מהי בדיוק המטרה שאותה הוא רוצה להשיג בכל מעשיו. ובנוסף, גם אם הם כבר טעו בכך שהם לא שאלו אותו את השאלה הפשוטה מידי, עדיין היה עליהם לאזור אומץ ולשאול את עצמם תוך כדי התהליך, מהי מטרת כל החפירות האלו. דהיינו, שעל האדם לא לפחד מכך שהוא עד עכשיו התאמץ סתם ולא שאל את השאלה הנכונה, אלא עליו לאזור אומץ ולשאול את השאלה הפשוטה, גם באמצע התהליך. ונסכם ונאמר, שבשורה התחתונה המשמעות של זה היא, שעל האדם ללמוד להתבונן על מה שהוא עושה, ובמקום לעשות את מעשיו מתוך הרגל וחוסר מחשבה, עליו לנסות להסתכל על המטרה שאותה הוא באמת רוצה להשיג. ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא מטרות - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... ולמרות שכוחו של האדם מוגבל, הרי שרק כוחו האישי של האדם כאדם בודד, רק הוא מוגבל. אבל עדיין יש לאדם את הכוח ואת היכולת והאפשרות ליצור שותפות כלשהי עם כוחות אחרים, כדי להיעזר בהם להשיג את המטרות שלו. ומצד האמת, כל שני כוחות בעולם שנעזרים זה בזה, הרי שגם כאן יש סוג של שותפות. וכאשר האדם נוסע לדוגמא ברכב, הרי שהרכב עצמו הוא ביטוי של שותפות. משום שהאדם בעצם לקח המון חלקים שונים, שהם כשלעצמם הם חסרי כל משמעות. והאדם הרכיב אותם בצורה מסוימת, דהיינו, יצר שותפות בין ... נוחה, הרי שבעצם גם כאן יש סוג של שותפות. בין האדם לבין הנעליים שלו. וכיו"ב כל דבר שמשרת את האדם, הרי שיש בינו לבין האדם סוג של שותפות. כך שבעולם שלנו ניתן למצוא אין סוף שותפויות שונות. כאשר המטרה העיקרית של השותפויות השונות שיש בעולם, היא כדי ליצור מציאויות שונות, שאם לא התקיימה מערכת היחסים והשותפות בין הכוחות השונים, הרי שאותה המציאות לא הייתה נוצרת. ובכך בעצם הבהרנו, מהי תכליתן של השותפויות השונות שיש בעולם. ואם נתבונן נראה, כי למרות שלאיחוד כוחות משותפים יש המון יתרונות, עדיין יש הרבה בני אדם שמעדיפים בנושאים מסוימים, להימנע מלהיות בשותפות. ואם ניקח לדוגמא את המישור העסקי, הרי שישנם הרבה אנשי עסקים, שהם מנהלים סוג של "הצגת יחיד", והם דווקא ... עבור עצמו דברים שונים, שגם זה סוג של שותפות, אבל תמיד על האדם לוודא שכאשר הוא נכנס לשותפות, הרי שהוא יודע מראש שהוא גם יכול לבחור לנטוש את השותפות. כי אחרת האדם דומה למי ששם אזיקים על ידיו למטרת משחק, אבל זורק את המפתחות של האזיקים לים. ומי שהוא חכם, הוא תמיד מסתכל על הסוף של כל הדברים. וכאשר האדם מסתכל על הסוף, הוא מבין שכל דבר ודבר שיש לו, סופו להילקח ממנו. ואם הדבר לא יילקח ממנו, אז הוא יילקח מהדבר. אבל האדם בכל מקרה לא יכול להמשיך להיצמד לדברים שלו לנצח. ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא מטרות - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... של טוב. יש טוב שהוא טוב עבור האדם ברגע הזה בלי קשר למה שיקרה ברגע הבא, ויש גם טוב, שהוא טוב משום שהוא מוביל את האדם אל הטוב ברגע אחר של העתיד. וכאן נסביר מה הדבר הטוב שיש במצב של חרדות ופחדים, דהיינו, מהו הדבר הטוב שאליו מובילים את האדם החרדות והפחדים שלו. ועל האדם להבין שכל החרדות והפחדים שיש לו, אין מטרתם כדי לעשות לו רע, אלא יש להם אך ורק מטרה אחת בלבד, והיא לגרום לאדם להצליח בחיים בכל תחום ולהיות מאושר באמת. ולכאורה האדם חושב שהחרדות והפחדים מפריעים לו להצליח בחיים ולהיות מאושר. אבל מצד האמת כל החרדות וכל הפחדים שיש לאדם בחיים בכל צורה שהיא, הכל זה אך ורק כדי לקרב את האדם אל האושר שלו ואל הצלחה אמיתית בחיים בכל תחום. והעניין הוא, כי לכל אדם יש פוטנציאל אין סופי להצליח בכל תחום וגם להיות מאושר באמת ובשלמות. והסיבה שהאדם לא מספיק ... שלו ובכח המחשבה שלו. כי לאדם יש כוח נפשי גדול מאוד. והאדם יכול להתגבר על כל הקשיים שיש בעולם, ועל כל סוג בעיה שיש בעולם האדם יכול להתגבר עליה באמצעות חשיבה נכונה. אבל האדם לא משתמש במחשבה שלו כפי מה שהוא יכול להשתמש בה. וכאשר האדם לא משתמש בשכל שלו, על ידי זה נוצרים אצל האדם ספקות ובאות לאדם חרדות. ומטרת החרדות היא לגרום לאדם להיות מאושר. כי כאשר יש לאדם חרדה, אין לאדם ברירה אלא לקחת אחריות על החיים שלו, ולהשתמש בשכל שלו ובכח הרצון שלו, כדי לצאת מהחרדה. וכאשר האדם משתמש באמת בכוח המחשבה שלו ובכוח הרצון שלו, על ידי זה הוא יכול לצאת בוודאות מכל סוג של חרדה שיש בעולם. כי הפחד הוא לא מולד. ואף אחד לא נולד עם פחד. וכאשר האדם משתמש בשכל שלו ובכח הרצון שלו באמת, על ידי זה הוא יכול לצאת מכל פחד ... לו שום פחד מכל סוג שהוא, הוא אדם מאושר באמת ובשלמות. ויכול להיות לאדם את כל העולם כולו, אבל אם יש לו חרדה כלשהי ופחד כלשהו (כגון לדוגמא מלאבד את מה שיש לו), הרי שהוא עדיין נמצא בגיהנום והוא עדיין לא נהנה מגן עדן. ומהותו של האושר, היא שאין לאדם שום פחד ושום חרדה, שאז הוא חי חיים טובים באמת. ונסכם: החרדה מטרה היא לגרום לאדם להכיר את הכוחות הנפשיים שלו. וכאשר יש לאדם פחד / חרדה, עליו לנסות לזכך את המחשבה שלו, דהיינו, לנסות להבין טוב יותר את הסיבה שבגללה יש לו חרדה. ולנסות להבין כיצד להתגבר על החרדה הזאת. ועל ידי זה בסופו של דבר האדם מביא לידי ביטוי את כל היכולות האישיות שלו, והופך להיות מצליח בכל תחומי החיים ומאושר באמת. ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא מטרות - לחץ כאן...
עבור לדף > 1 ...2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ...25 RSS
לזמן מוגבל!   1 ספר 125 ש"ח   2 ספרים 200 ש"ח   4 הספרים 250 ש"ח   050-3331-331
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מטרות, איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בזוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך להעביר ביקורת בונה? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך לעשות יותר כסף? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: מטרות, איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי ועוד...

לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?


נושאים מומלצים לעיונך... לראות מחשבות עלות אלטרנטיבית דיכאון חיובי הרגשה של ניתוק ויכוח לגרום למישהו לאהוב משהו להתמודד עם פחד לאבד שליטה מפחד מנחש ליצור לעצמך ביטחון עצמי שקרי איך לטפל בחוסר אמונה עצמית? אהבה רגעית אהבה זוגית בלי תנאים למה לרצות אושר? מאושרים בשלמות איך להפריד בין האקס לבין החברה שלו? איך לגרום לידידה שלך להימשך אליך מינית? קבלת החלטות בלב לא שלם מודל קבלת החלטות מתוך אי וודאות התמודדות עם המון בעיות התמודדות עם מחלה כרונית למה אני לא מצליח לראות את הטוב? לא רוצה להצליח לשכנע באמצעות ריבוי משמעויות לברר את צרכי הלקוח איך לעזור לילד שלי? התמודדות עם ילד לא רגוע פיתוח מודעות עצמית איך הגעת להארה רוחנית? איך לטפל בשיפור גמישות הירך האחורית? איך לגרום לשרירים להיות יותר גמישים? ללמוד את הספר להיות אלוהים החוכמה של אלוהים מי הגיע להארה? הדרך אל ההארה להפוך להיות אלוהים הופך להיות אלוהים למה לחסוך כסף בגיל צעיר? לעשות כסף במטח למה אין תשובה לשאלה מהי משמעות החיים? המשמעות של החיים איך להתמודד עם פרסום שלילי באינטרנט? דמיון מודרך חיובי חווית בחירה חופשית האם אני בוחר את הרצון? אימון עסקי לברוא את העולם איך נוצר העולם? עוד נושאים ...





עדכונים בערוץ ב: YouTube
עדכונים בדף ב: Facebook      עדכונים בקבוצה ב: Facebook
בכל דבר ועניין, ניתן ליצור קשר בווצאפ 050-3331-331
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל רב תחומי, אימון אישי לירידה במשקל, אימון אישי לפרישה, מאמן אישי לעסקים, מאמן אישי למנהלים, אימון עסקי, ייעוץ נפשי מומלץ, מאמן פרטי, טיפול רגשי בתחום מטרות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה / ייעוץ טלפוני / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331

© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים, ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.

האתר נבנה על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.7969 שניות - עכשיו 23_01_2020 השעה 14:19:05 - wesi1