... ישיג עבורו תועלת כלשהי, שהיא אמורה להוביל את האדם אל
המטרה הסופית והחשובה ביותר, שהיא האושר האישי שלו. והסיבה האמיתית שבגללה האדם רוכש כל מוצר, היא כדי להשיג את התועלת הרגשית שהוא חושב שהמוצר הזה יסייע לו להשיג. ושיווק נכון, הוא כזה ... שהלקוח מודע לכך שהוא מחפש אותה. כי הלקוח יש לו בראש איזו
מטרה סופית שהוא רוצה להשיג אותה. והמטרה הזאת, מעניינת אותו, יותר מאשר המוצר עצמו ויותר מאשר הפרטים הטכניים של המוצר. ושיווק טוב, הוא כזה שמדבר ללקוח, על התועלת הסופית שאותה רוצה ... לפעמים יש צורך להבהיר ללקוח את הדרך שבה הוא ישיג את
המטרה הסופית שלו, ואי אפשר להסתפק בכך שאמרנו לו את התועלת הסופית שהוא ישיג מהמוצר. כי אם מטרת הפרסום היא אך ורק כדי לעשות ללקוח טיזינג וכדי ליצור אצלו את הרצון לקבל מידע נוסף על ... כאשר מפרטים ללקוח את הדרך שבה הוא ישתמש במוצר, וישיג את
המטרה הסופית שלו, הדבר הזה הוא סוג של דמיון מודרך עבור הלקוח, כי הוא גורם ללקוח לדמיין את עצמו משתמש במוצר, ועל ידי זה נוצר אצל הלקוח קשר חזק יותר, בין המוצר, לבין התועלת הסופית ... החלק שבו גורמים ללקוח להבין כיצד המוצר הזה, יוביל אותו
למטרה הסופית הפנימית שאותה הוא רוצה להשיג. ועכשיו נבאר את המשמעות הרוחנית של העניין הזה, והיא, שכל אדם הוא נמצא כל הזמן גם בתפקיד של איש מכירות ומשווק, וגם בתפקיד של צרכן שרוכש דברים ... פעולה ובוחר בחירה כלשהי, על האדם לנסות להתבונן היטב, על
המטרה הסופית שאותה הוא רוצה להשיג, ועל הדרך שבה הדבר הזה ישיג לו את
המטרה הסופית, שהיא האושר הפנימי. וכאשר האדם לא מתבונן על
המטרה הסופית שלו, שהיא האושר, על ידי זה הוא מוכר לעצמו כל מיני שטויות. כי לפעמים האדם מוכר לעצמו כל מיני מוצרים, בלי להתבונן על התוצאה הסופית. והאדם האסקימואי, קונה קרח, למרות שהוא ...