אליעד כהן
יעוץ אישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






1 ...2 3 4 5 6 7 8 9 ...10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 RSS
התאהבות, איך להתאהב? לאהוב בחורה, למצוא אהבה, לאהוב את עצמך, לאהוב מישהו, מהי אהבה? משיכה מינית, משיכה רגשית, רומנטיקה, איך נוצרת אהבה? אימון לזוגיות, למצוא זוגיות
13:06התאהבות, איך להתאהב? לאהוב בחורה, למצוא אהבה, לאהוב את עצמך, לאהוב מישהו, מהי אהבה? משיכה מינית, משיכה רגשית, רומנטיקה, איך נוצרת אהבה? אימון לזוגיות, למצוא זוגיות
... מקבל זה מקבל זה כן אבל לפעמים הרבה יותר זול לקנות אתה יודע בנפרד מאשר לקנות את העסקת חבילה כי העסקת חבילה לפעמים היא עולה יותר יקר מאשר אתה קונה כל מוצר בנפרד. ש: נכון ויהיה לה חסרונות גם. אליעד: יש גם עלויות תחזוקה חוץ מזה אם אתה ... ועוד פעם אני אומר לך מה נקודת העצירה יש נקודת עצירה, באופן אובייקטיבי "אני לא יודע כלום" ואז סיימת את המשחק, תסביר את המהלך. ש: שבחורה היא בעצם כמו מוצר כמו כל דבר שאני רוצה. אליעד: ישות. ש: משהו שאני רוצה והעניין הוא, לחקור את ...
אימון לזוגות לאהוב רק אותי מה אתה רוצה להיות מאוהב הישגים חוויות לקבל ככה אני
28:36מיניות ורוחניות, יחסי מין, משיכה מינית, סקס, מיניות רוחנית, אימפוטנציה רוחנית, התנזרות מינית, אימפוטנטים רוחניים, אימפוטנטיות רוחנית, מורים רוחניים, רוחניות ומיניות, טנטרה, התנזרות ממין
... מבין מה אני מנסה להגיד אני מוכר מוצר אחר בכלל אני לא אמרתי אף פעם שאין הבדל. ש: למה זה קשקוש? אליעד: מה קשקוש עכשיו בא נתקדם, אני מסביר אני מוכר מוצר אחר אתה מרוכז אני מוכר מוצר אחר אחדות אחרת סיפור אחר אני מוכר מוצר לא שאין בו הבדל בין גבר לאישה / כסף לאין כסף / כבוד אין כבוד לא אני לא אומר שאין הבדל בין יש לאין, תראה אני אמרתי שאין ... שאני מוכר ביזנס אחר אני מדבר על מוצר אחר על דבר אחר עניין אחר אני מדבר על מצב שבו זה לא שאתה לא מבדיל בין דבר לדבר זה שאתה לא מבדיל אתה מבדיל בין כל הדברים ...
אוהב את רצון למין את עצמך הרוחניות אין הבדל בין יש לאין אימפוטנטיות רע וטוב להביא ילדים
איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע, טריקים לשכנוע, להתווכח עם אנשים, דיבייטינג, אמנות השכנוע, NLP, איך לנצח בוויכוחים? רטוריקה, שינוי עמדות, איך לשנות עמדות? מניפולציות, איך להשפיע על אנשים?
27:39איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע, טריקים לשכנוע, להתווכח עם אנשים, דיבייטינג, אמנות השכנוע, NLP, איך לנצח בוויכוחים? רטוריקה, שינוי עמדות, איך לשנות עמדות? מניפולציות, איך להשפיע על אנשים?
... אומר "אני לא רוצה לקנות את המוצר" ובוא נניח שאתה מבין שלא כדאי לו לקנות את המוצר מהיבט מסוים, עכשיו למה שלא יהיה כדאי לו לקנות את המוצר כי המוצר יקר נניח אבל נניח שהוא לא יודע הוא נניח שהוא לא מבין למה הוא לא רוצה לקנות את המוצר, נניח שהוא לא מבין למה אבל אתה מבין הסיבה שהוא לא רוצה זה ... חושב שהוא לא רוצה לקנות את המוצר כי לא צריך לקנות את מה שלא ייתן תועלת ואתה יודע שזה מקור ...
איך להשפיע על אנשים מטרות מוחלטות למכור מוצר יקר למישהו לגרום לגבר אמת מוחלטת טענות
NLP, שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך לעבוד על אנשים? מסרים תת הכרתיים, איך למכור יותר? לשתול מחשבות, אסוציאציות - חלק 1
... כי ישנם מצבים, כגון לדוגמא כאשר מעבירים מסרים תת הכרתיים בפרסומות וכיו"ב, שבהם גורמים לאדם להבין מסר כלשהו מהפרסומת. למרות שבאמת המוצר בשטח, הוא לא באמת כפי מה שהאדם מבין מהפרסומת. ולא תמיד משקרים לאדם בצורה גלויה ומוסרים לו מידע שגוי. אלא לפעמים יוצרים לאדם סוג של "מצג שווא" וסוג של הטעייה צרכנית (הטעייה בפרסום), בצורה מניפולטיבית ומתוחכמת. שבה גורמים לתת המודע של האדם להבין דבר כלשהו לגבי המוצר. למרות שבאמת המוצר יכול להיות שהוא בכלל הפוך ושונה ממה שהלקוח הבין מהפרסומת. ואת זה עושים באמצעות הדרך שאותה אני מבאר כאן. והרעיון הוא, שכאשר יש לאדם ספק לגבי הפירוש ...
שתילת מחשבות אמת מסרים לעשות בצורה נכונה הרגלים מסרים תת הכרתיים בפרסום רגשות
NLP, שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך לעבוד על אנשים? מסרים תת הכרתיים, איך למכור יותר? לשתול מחשבות, אסוציאציות - חלק 2
... שגרמת לו להסתכל דרכה על המציאות. תן לאדם תחושה שהמציאות היא X, והוא יפרש את כל מה שהוא יראה / ישמע, דרך אותה נקודת מבט, גם אם זו לא האמת. ז"א גם אם האמת היא שהמוצר הוא לא תקין, אם הוא יהיה בתחושה שהכל תקין באופן כללי, הוא יניח וישער ויאמין שגם המוצר תקין. אם הוא יהיה בתחושה שאתה רוצה לעשות לו טוב, באמצעות הבנה ישירה בדברים שהוא בטוח בהם, זה יגרום לו להאמין ... לאדם ערך כלשהו שהוא מאוד אוהב אותו, כגון לדוגמא הילדים שלו. שכאשר האדם נזכר בילדים שלו, הוא חווה רגש של אהבה ושל שייכות וכיו"ב. ואז אח"כ אתה מדבר איתו על מוצר כלשהו, והחוויה של האהבה שלו לילדים שלו, מתערבבת אצלו עם החוויה שלו כלפי המוצר שלך. או לדוגמא משימוש בנשים בפרסומות בטלוויזיה. שבה מציגים לאדם מוצר כלשהו, שלא בטוח שהוא בכלל רוצה אותו. ואז מכניסים את האדם למצב רגשי שבו הוא ירגיש תחושה של "אני רוצה", על ידי זה שמציגים בפניו איזו בחורה יפה וכיו"ב. שאז המוח של האדם כאשר הוא רואה את הבחורה, הוא נכנס למצב רגשי של "אני רוצה". ואז התחושה הזאת, משתייכת אצלו גם למוצר, שאותו הוא לא בהכרח רוצה. וזה סוג של עסקת חבילה רגשית, שעובדת על בסיס הזיכרון הרגשי של האדם. שיוצרים לאדם חוויה כלשהי, כגון של "אני אוהב" "אני רוצה" וכיו"ב. ואח"כ מציגים לו מוצר כלשהו / רעיון כלשהו. ואז הוא עושה השלכה רגשית ודימוי רגשי, של החוויה הרגשית שלו כלפי הדבר שאותו הוא יודע שהוא ... הקרוב ביותר שאותו הוא הרגיש קודם לכן. והרעיון הוא, ליצור לאדם הבנה + חוויה, שאותן הוא ישליך על הדבר שבו הוא לא בטוח. דהיינו, שאם אתה רוצה לגרום למישהו לקנות את המוצר שלך, למרות שהוא לא בטוח שהוא רוצה לקנות אותו. אז במקרה כזה תשאל את עצמך, איך הייתי רוצה שהלקוח יתייחס למוצר שלי, ברמה הרגשית. ואיזה דבר הלקוח צריך לחשוב ברמה השכלית, כדי שהוא ירצה לרכוש את המוצר. לדוגמא: הלקוח צריך להרגיש שהוא רוצה את הדבר. והוא צריך להיות בחוויה שהוא רוצה שמה שאני אומר לו שיקרה, שזה באמת יקרה. שאז הוא גם ירצה את המוצר. ואז לדוגמא אתה יכול לומר לו איזה דבר, כגון: אתה רוצה לשמור על הבריאות שלך, אתה לא רוצה שיקרה לך אסון, אתה רוצה לרכוש את המוצר שלי שישמור על הבריאות שלך וכיו"ב. שחלק מהמשפטים האלו, הם משפטים שאיתם הלקוח מזדהה בלי שום בעיה. וחלק מהמשפטים ... חולה", ואז הוא נמצא במצב רגשי של רוצה להסכים איתך, ואז יותר קל לשכנע אותו בהמשך של המשפט. ויש גם רשימו שכלי. לדוגמא מה הלקוח צריך לחשוב, כדי שהוא ירצה לרכוש את המוצר? תשובה: הלקוח צריך לחשוב שהמוצר הזה יש עליו אחריות מלאה ושירות מלא עד בית הלקוח. עכשיו, יכול להיות שזו לא בדיוק האמת. אבל אם תספר לו על מוצרים אחרים שלך, שבהם באמת יש עליהם אחריות מלאה עד בית הלקוח וכיו"ב, זה יגרום ללקוח לחשוב, שגם במוצר הזה, יש אחריות מלאה עד בית הלקוח וכיו"ב. כגון לדוגמא, שמוכרים לאדם מוצר אחד בזול בצורה מאוד רצינית, ואז הוא מאמין שגם שאר המוצרים זולים וכיו"ב דוגמאות נוספות. ויש כאן רמת תחכום נוספת, שבה אתה מאגף משני הצדדים, את המידע שאתה נותן לאדם, בתחושה / הבנה שאתה רוצה שהוא יבין. שגם לפני וגם אחרי שאתה מזכיר לו את הדבר שמוטל בספק, אתה מכניס אותו לתחושה / הבנה שאתה רוצה שהוא יבין / ירגיש ביחס למוצר / רעיון שלך. ועוד אוסיף, כי כל הנ"ל הוא רק אחד מהחישובים שהמוח של האדם מבצע, כאשר הוא צריך להחליט איך לפרש ...
המחשבה לשכנע אנשים חיוביות רמת הריכוז תקשורת להסתכל על המציאות פרסומות ללקוח
NLP, שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות, טכניקות שכנוע בפרסומות, תקשורת שכנועית
5:29NLP, שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות, טכניקות שכנוע בפרסומות, תקשורת שכנועית
... מה שקורה כשאתה רואה משהו ואתה מרגיש משהו אתה יודע למה הרגשת את זה. ש: לא אבל זה שהושפעתי מצורת אותיות בגלל זה קניתי מוצר? אליעד: כן ברור לא אז למה קנית את המוצר לא בגלל צורת האותיות צורת האותיות השפיעה על רכישת המוצר, לפעמים נגיד יש מוצר נגיד שהאותיות הם בצורה עגולה ...
לתת מודע הרגשה בתת מודע אני לא יודע חושים סיבות עיצוב התחושה
הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח
33:55הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח
... מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח - ... אני רוצה שהוא ירצה את זה רק כי אני רוצה שהוא ירצה את זה, אני רוצה שהוא יקנה את המוצר כי אני רוצה". תשאלי שאלה אחרת "איך אני גורמת לו לרצות משהו שיתאים למה שאני רוצה שהוא ירצה. ש: נו אז מה ההיגיון? אותו דבר. אליעד: לא, מדהים מה ... פעם, תתרכזי טוב טוב, בניסוח שאת ניסחת את השאלה את אמרת "אני רוצה שהוא יקנה את המוצר הזה ב 10,000, איך אני לוקחת את מה שאני רוצה ושמה את זה אצלו?", זאת אומרת שבתפיסה שלך את לא רואה למה שהוא ירצה את זה, את כאילו לא מעניין אותך ... אליעד: אוקי, עכשיו מה בעצם מהות השאלה שלך? ש: מהות השאלה שלי זה איך אתה יוצר ערך למוצר. אליעד: את לא יודעת? עכשיו את תגידי לי "אני יודעת אבל רציתי לשמוע ממך" נכון? ש: אני לא יודעת. אליעד: את באמת לא יודעת? עד היום מכרת מוצר? ש: מכרתי כן. אליעד: איך מכרת? מה זאת אומרת את לא יודעת ליצור ערך ללקוח, מה זאת אומרת את מסבירה לו כמה זה טוב וכמה זה יכול לעשות לו טוב בחיים. ... כן אבל ברמה שהוא ירצה לשלם יותר מאשר אם הוא משלם על זה במקום אחר. אליעד: את אותו מוצר בדיוק? ש: את אותו מוצר בדיוק. אליעד: אוקי, למה פה זה הרבה יותר יקר, למה אצלך זה עולה יותר יקר אם במקום אחר את אותו מוצר בדיוק עולה בחצי? ש: אתה מקבל שירות עם המוצר. אליעד: אז אתה מקבל שירות עם המוצר, אז תדחפי לו את העניין של השירות. ש: שירות אחריות. אליעד: רגע, אז זה לא אותו מוצר, אז הוא לא יכול לקנות את אותו מוצר במקום אחר ביותר זול? ש: לא. אליעד: אז למה את מרמה את עצמך ואת אומרת "איך אני גורמת לו לקנות את אותו מוצר שבמקום אחר הוא מקבל את זה ביותר זול?", את עצמך מרמה את עצמך, את אומרת "המוצר הזה על הפנים, אני מרמה אותו". ש: הבנתי שכל מה שאני בעצם חושבת על המוצר את זה אני מעבירה ללקוח שנמצא מולי ואני צריכה קודם כל לעבוד עם עצמי להעלות את הערך בעיניי כדי שאני אוכל להעביר את זה למי שנמצא מולי. אליעד: הרבה ... זה גרוע. ש: תן לי את זה על משהו שאני ממש לא מתחברת אליו. אליעד: תגידי לי על איזה מוצר. ש: מחליק לשיער. אליעד: אוקי בואו נהיה ספציפיים, מה את מוכרת? ש: מה אני מוכרת? אליעד: לא, מה אמרת מוצר שמחליק את השיער? ש: כן. אליעד: אוקי, עכשיו את לא מתחברת למוצר הזה? ש: ממש לא. אליעד: למה לא? ש: כי הוא הורס את השיער. אליעד: רק? ש: רק. אליעד: את רואה הנה אין לך מה להגיד. ש: הוא לא שימושי בעיניי. אליעד: ... משתמש בו הוא שורף את השיער. אליעד: ומי אמר ששורף זה הורס? ש: אני. אליעד: את, האם המוצר הזה הורס את השיער? ש: לא. אליעד: אז למה את בטוחה שהוא הורס את השיער? ש: חשבתי במקרה. אליעד: עכשיו תקשיבי, האם המוצר הזה לא הורס את השיער? עזבי את העט. ש: אני רוצה ללכת אחריו. אליעד: נשלח את זה בוידאו, האם המוצר הזה לא הורס את השיער? ש: לא הוא לא הורס את השיער. אליעד: אבל הוא שורף את שיער. ש: הוא לא שורף את השיער. אליעד: הוא לא שורף את השיער? את אמרת ... השיער? ש: הוא לא שורף את השיער. אליעד: אוקי, אז מה הבעיה, אז מה הבעיה למכור את המוצר הזה? ש: אין בעיה. אליעד: אז פתרנו את הבעיה? אבל מה שכולם אמרו למה לפני רגע חשבת שהוא שורף את השיער? בואי נניח שהוא שורף את השיער ולא רק שהוא שורף את השיער הוא גם הורס את השיער, איך את מוכרת את המוצר הזה בכל מקרה? ש: אני לא מוכרת אותו. אליעד: לא, איך כן? ש: לא מוכרת אותו. אליעד: איך בכל זאת אפשר למכור אותו? ש: איך אפשר למכור אותו? אליעד: כן. ... שלהחליק את השיער זה יותר חשוב מכל דבר בעולם? ש: כן. אליעד: יפה, זה מה שחשוב מה המוצר הזה עושה, מחליק את השיער, מה הכי חשוב בחיים? ש: להחליק את השיער. אליעד: לא. ש: להיראות טוב. אליעד: לא. ש: מה? אליעד: להיראות טוב זה לא חשוב, ... אם היא האמינה זה אומר שהיא חשבה שזה נכון מלכתחילה. הבנת? מה הכי חשוב בחיים? מה המוצר הזה עושה? ש: מביא לך מחזרים. אליעד: לא. ש: מה לא? אליעד: מחליק את השיער. ש: כן. אליעד: "מה הכי חשוב בחיים? שיהיה לך שיער חלק, למה אין לך ... לך". ש: אני מרגישה שאני עומדת להיות ג' יפית. אליעד: בקיצור את צריכה לבדוק מה המוצר הזה עושה, להסביר למה מה שהוא עושה זה מחויב, כל שאר האופציות לא קיימות. הבנת? ש: כן האמת היא. אליעד: ותחשבי על האינטרס של הלקוח, לא על האינטרס ... שהוא הורס את השיער ומחליק אותו אם זה לא אמת, זאת שאלה מאוד קשה, איך יכול להיות מוצר שאת מוכרת לפני שרוצה למכור אותו שאמרת עליו משהו לא נכון? ש: אכן התמקדתי בחיסרון שלו. אליעד: רגע, עובדתית הוא שורף את השיער? ש: לא ניסיתי. ... מה עושים עם זה שהוא גם שורף את השיער, "אבל הוא שורף את השיער, למה שאני אקנה כזה מוצר, הוא שורף את השיער"? תשובה, כי יהיה לך שיער חלק. הבנת? ש: ואז היא לא תזכור את מה שהיא אמרה לפני? אליעד: לא היא תזכור נכון, הוא לא שורף את ... מקרה בקונפליקט, זה לא שהיא בקונפליקט היא בכלל מבחינתה אומרת לך "אני לא רוצה את המוצר כי הוא שורף את השיער" זה מה שהיא אומרת, עכשיו מה את תשקרי אותה ותגידי "זה לא שורף את השיער"? זה לא פתרון, אז מה צריך לעשות? "נכון, זה שורף את ...
דואג מוצרים יקרים מה צריך לעשות מה שחשוב יותר קשה האינטרס של הלקוח ריכוז איך לגרום ללקוח לקנות
1 ...2 3 4 5 6 7 8 9 ...10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 RSS
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מוצר
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מוצר, איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשנות תכונות אופי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לחנך ילדים? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בזוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...



שקט נפשי אמיתי - הספר על: מוצר, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר אישי, מאמן אישי להרזייה, אימון אישי לנוער בתחום מוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2344 שניות - עכשיו 28_03_2024 השעה 18:02:19 - wesi1