... שם, עכשיו זה ברור שאתה צריך לשאול אותו מה הכוונה יקר לי למה יקר לי להיות בטוח שזה אותו
מוצר ולהיות בטוח שזאת אותה איכות להסביר לו ששלך זה לא כמו ששם ... יכול להגיד למשל שזה ששלחתי אותו לשם לקנות שם אצל ההוא ואז זה כנראה שהוא יש לו באמת איזשהו
מוצר מיוחד והוא שולח אותי לשם. אליעד: אתה לא הבנת שום דבר ממה ... ממני זה ששלחתי אותו לשם. אליעד: עכשיו אני אגיד לך משהו אחר עכשיו תקשיב יש כל מיני סוגי
מוצרים כשאתה נגיד מוכר את השולחן הזה באלף שקלים מישהו אומר לך שם ... ממך אתמול כמה שולחנות הם גנבו את זה מוכרים בשלוש מאות יכול להיות יש אפשרות עכשיו אבל יש
מוצרים שזה לא בדיוק אותו דבר זה לא יכול להיות אף פעם אותו דבר ... יכול להיות שזה אותו יעוץ שיווקי ויכול להיות שלא נכון אבל ה - title הוא אותו title אבל
המוצר הוא לא בהכרח אותו
מוצר. עכשיו אבל פה יש קטע מעניין כי פה את הייעוץ שאתה נותן לא רק ... יותר טוב אם הוא מוכן לשלם עשרת אלפים הוא היה יכול לקבל יותר טוב אבל כשאתה נגיד מוכר את
המוצר שלך בהנחה שהוא טוב והוא לא
מוצר מדף אז לא רק שאי אפשר לקנות אותו ביותר זול גם אי אפשר לקנות ... גם אם שמה זה עולה יותר יקר זה פחות טוב זה לא משנה זה מה שאני מסביר לך הבנת, עוד פעם אם זה
מוצר ממשי שולחן יכול להיות שאת אותו שולחן מוכרים ביותר זול במקום ... שולחן יותר טוב משלך כנראה נכון. ש: כן. אליעד: יפה אני אומר אבל בהנחה שאתה באמת יש לך איזה
מוצר יחודי איזה משהו לא יודע מה אז לא רק שאי אפשר לקבל את
המוצר שלך ביותר זול אלא גם אי אפשר לקבל אותו ביותר יקר. ש: כן ...