...
מוצר יקר, האם התמחור יקר? האם
המוצר יקר ללקוח? למה הלקוח אומר
שהמוצר יקר? האם התמחור נכון? התמודדות ... לי, התנגדות מחיר, התנגדות מכירה של מחיר, התנגדות רכישה של מחיר, למה
המוצר יקר ללקוח? האם לתת הנחה? דרופשיפינג וכאן נחדד יותר, מה הופך
מוצר ליקר עבור הלקוח. דהיינו? כאשר הלקוח אומר
שהמוצר יקר לו, מה זה אומר על התמחור שלנו? האם עלינו להוריד את המחיר? מה הופך את
המוצר שלנו, ליקר עבור הלקוח? אז בפשוט נאמר, כי כאשר הלקוח אומר
שהמוצר יקר לו, הוא בעצם מתכוון לומר, שהוא לא מוכן לשלם את סכום הכסף שאנחנו מבקשים, בעבור
המוצר. ולמה שהלקוח לא יהיה מוכן לשלם את המחיר שאותו אנחנו מבקשים עבור
המוצר? אפשרות אחת לדוגמא יכולה להיות, משום שללקוח אין כסף לשלם על
המוצר שלנו. אבל אם היה ללקוח את הכסף לשלם על
המוצר, הוא היה רוכש את
המוצר שלנו, אולי אפילו בסכום גבוה יותר ... ממנו. אפשרות נוספת לדוגמא יכולה להיות? שיש ללקוח את הכסף לרכוש את
המוצר שלנו, אבל הלקוח חושב שלא כדאי לו לרכוש את
המוצר שלנו במחיר שאנחנו מבקשים, בגלל ... דהיינו, שהוא מעדיף לעשות בכסף שלו, שימושים אחרים, יותר מאשר לרכוש את
המוצר שלנו. במקרה כזה לדוגמא, זה בעצם אומר שהלקוח לא חושב שהתועלת שהוא יקבל
מהמוצר שלנו, עדיפה על פני התועלת שהוא ... שהוא חושב שהוא יקבל מרכישת דברים אחרים בכסף שלו, יותר מאשר לרכוש את
המוצר שלנו. אפשרות נוספת יכולה להיות, שיש ללקוח את הכסף לרכוש את
המוצר, + הלקוח חושב שהוא יקבל עם הכסף שלו את התועלת הטובה ביותר מרכישת
המוצר שלנו, יותר מאשר אם הוא יעשה בכסף שלו שימושים אחרים, אבל הלקוח עדיין אומר
שהמוצר יקר לו, כדי לנסות לקבל מאיתנו ... איתנו על המחיר. אפשרות נוספת יכולה להיות, שיש ללקוח את הכסף לרכוש את
המוצר, והלקוח חושב
שהמוצר שלנו יקר, בגלל שהוא חושב שהוא יכול לרכוש את אותו
המוצר בדיוק, בסכום יותר זול. או לשם הדיוק, הלקוח חושב שהוא יכול לרכוש
מוצר, שיספק לו את אותן התועלות שהוא יקבל
מהמוצר שלנו, בסכום יותר נמוך. ולכן הלקוח אומר
שהמוצר שלנו יקר, כי הוא מבחינתו יכול לרכוש את אותו
המוצר / מוצר שווה ערך, במחיר ... זול. וכאן צריך לעשות את החלוקה הבאה, והיא, שאם ללקוח אין כסף לרכוש את
המוצר, יכולה להיות לכך התייחסות ... לו לעשות עם הכסף שלו, שימושים אחרים, למרות שהוא לא יכול להשיג את
המוצר שלנו /