... שימוש במילים מוכרות? איך למכור ללקוח את
המוצר שלך? איך לשכנע לקוח לרכוש את
המוצר שלך? איך להגדיל מכירות? איך למכור יותר? טיפים למכירה מוצלחת וכאן אבאר עוד דרך איך באפשרותך להשפיע על לקוחות ולבנות אמון עם הלקוח שלך. והדרך לכך היא ... סוג של הבעת בקשה. וכאשר אתה עוטף בחזרה את
המוצר ללקוח, בעטיפה של מה שהוא ביקש, אז יש אפשרות לומר ללקוח "הנה טלביזיה, שתוכל לשבת מולה בכיף וליהנות ממנה" שזה בעצם לחזור כמעט בדיוק על מה שהלקוח אמר, ... אחד, זה אומר שכדאי שתעטוף ותציג ללקוח את
המוצר שהוא רוצה, בעטיפה של הרצון הסופי שלו כנ"ל. אבל ישנם מקרים, שבהם הלקוח מציג את מהות הדבר שהוא רוצה, והוא עוטף אותה ומציג אותה בצורה כלשהי. כאשר ... מה באמת הלקוח רוצה להשיג בסופו של דבר
מהמוצר שלך, אז רצוי שתעטוף לו את
המוצר שלך, בעטיפה של מה שהוא רוצה להשיג בסופו של דבר. דהיינו, תציג ללקוח את
המוצר שלך, עם תיאור של מה שהלקוח עצמו רוצה שיקרה בסופו של דבר עם
המוצר שלך. אבל עליך לזכור, שלפעמים אתה לא באמת יודע מה באמת הלקוח רוצה להשיג
מהמוצר שלך. והוא אומר דבר אחד, אבל הרצון האמיתי שלו, הוא יכול להיות רצון אחר לגמרי. ואז, אם תשנה את הניסוח המקורי של הלקוח, אז יצרת בעצם מרחק גדול יותר, בין
המוצר שלך, לבין מה שהלקוח באמת רוצה. או לדוגמא הלקוח אומר "אני מחפש צעצוע לילד הקטן שלי, כדי שהילד יוכל ליהנות ולהתפתח מהמשחק שלו". אז אפשרות אחת היא ... ממנו וגם יתפתח ממנו". דהיינו, מציגים את
המוצר, בעטיפה שהיא כמה שיותר קרובה וממשית לחוויה שאותה הלקוח רוצה להשיג. והרעיון הוא, שהלקוח, כאשר הוא מציג את הרצון שלו, הוא משתמש במילים כלשהן, שהוא ... המילים האלו), שמתארות מה הוא רוצה להשיג
מהמוצר. מילים שגורמות לו להרגיש אהבה כלפי
המוצר. לדוגמא: המילים "הילד הקטן שלך ייהנה ויתפתח מהמשחק" המילים האלו גורמות ללקוח לאהוב את
המוצר שלך. כי הלקוח עצמו השתמש בהן, כדי לספר לך למה הוא רוצה לאהוב את
המוצר שלך. כמו אדם שמחפש זוגיות, שאומר מה הוא מחפש בבן / בת הזוג שלו, כך הלקוח שלך אמר, מה הוא מחפש
במוצר שלך. וככל שיש התאמה זוגיות גדולה יותר, בין
המוצר שלך לבין מה שהלקוח ביקש, כך יש סיכוי לזוגיות טובה יותר. ועוד אוסיף, שאם לדוגמא הלקוח אומר "אני מחפש משחק עבור הילד שלי", אז ניסוח מדויק לבקשה של ... שהלקוח ביקש, זה יוצר התאמה גדולה יותר בין
המוצר שלך לבין מה שהלקוח ביקש. ועוד אוסיף, שלמרות שיש יתרון גדול כאשר משתמשים במילים של הלקוח לתאר לו את
המוצר שהוא מחפש, אעפ"כ לפעמים צריך גם לדעת להשמיט ולהסיר מילים שהלקוח משתמש בהן. כי לפעמים הלקוח מתייחס
למוצר שלך, כאל
מוצר אפשרי בלבד. ועליך להשמיט את המילים של הלקוח, שמציגות את
המוצר שלך
כמוצר אפשרי בלבד. ועליך לדעת להפוך את ההתייחסות של הלקוח
למוצר שלך, מכך שהוא
מוצר אפשרי עבורו, לכך שהוא יהיה
מוצר שהוא חייב אותו. לדוגמא הלקוח אומר "אני שוקל לצאת לחופש בקרוב, והייתי רוצה לקבל פרטים על חבילת נופש שיכולה להתאים לי". עכשיו מי שיתבונן במשפט הזה ... סקר שוק, כדי להשוות מחירים וכיו"ב, בין
המוצר שלך לבין
המוצרים של המתחרים שלך, כדי שאולי הוא יצא לנופש וכולי. וכאן לדוגמא אפשר להציג ללקוח את הדברים בצורה של "אני אתן לך פרטים על חבילת נופש שיכולה להתאים לך, ... בניסוח שלך, אתה שומר על המרחק של הלקוח,
מהמוצר שלך. ואם ברצונך לקרב את הלקוח
למוצר שלך, אז תשמיט את המילים המרחיקות של הלקוח מה