... למתחילים, מבוא למכירות, איך למכור בפעם הראשונה? איך למכור ללקוח הראשון? איך למכור
מוצר חדש? הדרכת איש מכירות מתחיל, איך לגשת למכירה? איך למכור? איך ... להתכונן לפגישת מכירות? איך להצליח למכור? איך מתחילים למכור? איך ניגשים למכירה? הדרכת אנשי מכירות מתחילים, הכנת תסריט שיחה וכאן אבאר מספר תהליכים במכירת
מוצר, בפרט בהתחלה של התהליך. כגון לדוגמא: איך להתחיל למכור
מוצר / שירות חדש? איזה דברים אתה צריך לדעת לפני שאתה מתחיל למכור משהו? איזה שאלות עליך לשאול את עצמך, לפני שאתה מוכר
מוצר כלשהו וניגש ללקוח הראשון שלך? איזה שאלות כדאי לך לשאול את עצמך גם תוך כדי שאתה כבר מוכר
מוצר כלשהו, כדי לשפר את המכירות שלך? איך עליך לגשת לתהליך חדש של מכירה? איך לבנות תסריט שיחה? איך להכשיר איש מכירות מתחיל? איך ניגשים למכירה של
מוצר חדש? איך מתכוננים לשיחת המכירה הראשונה? איך סוגרים את המכירה הראשונה? איך משכנעים את הלקוח הראשון? ועוד. אז נקודת ההתחלה, היא בהבנה הבסיסית ביותר של תהליך המכירה. והיא, שכדי שהלקוח יקנה ממך את
המוצר, לשם כך הוא צריך לחשוב, שאם הוא יקנה את
המוצר שלך, אז יהיה לו יותר טוב מאשר רע. דהיינו, הלקוח צריך לחשוב, שלקנות את
המוצר שלך יעשה לו טוב, יותר מאשר לא לקנות את
המוצר שלך ויותר מאשר לקנות
מוצרים אחרים. או במילים אחרות, הוא צריך לחשוב שלקנות את
המוצר שלך, יש בזה עבורו, יותר יתרונות מאשר חסרונות, גם ביחס לכל שאר האלטרנטיבות שלו. כאשר האלטרנטיבות של הלקוח, הן, 1 - לא להשתמש בכלל
במוצר שלך. 2 - לקנות
מוצרים מתחרים
למוצר שלך. והלקוח צריך לחשוב, שהאפשרות הטובה ביותר עבורו, היא להשתמש
במוצר שלך + לקנות אותו ממך ולא מהמתחרים שלך. ולכן ממילא השאלות הנשאלות הן: 1 - איזה טוב יכול לעשות
המוצר שלך ללקוח. 2 - איזה רע יכול לעשות
המוצר שלך ללקוח. 3 - מהן האלטרנטיבות של הלקוח שלך, להשיג את הטוב
שהמוצר שלך יכול לעשות עבורו, בצורה שתעשה לו פחות רע. לדוגמא, מחיר יותר נמוך אצל
המוצרים המתחרים שלך. ואחרי שתשאל את השאלות הנכונות, ותמצא את התשובות ... בניסוח שונה, אבל יש סיבה שהניסוח שונה, כי המשמעות שונה. וצריך להבין את הניסוח השונה ואת המשמעות השונה, ולהתייחס לכל משמעות בפני עצמה. שלב 1: הכר את
המוצר שלך! אז כמובן לפני שניגשים בכלל להתחיל לשאול, מה הטוב
שהמוצר שלך יכול לעשות ללקוח שלך, לשם כך כמובן עליך להכיר את
המוצר שלך, כמה שיותר, יותר טוב. וגם זה, לא ברור מאליו. כי ישנם הרבה אנשי מכירות, שלא מכירים כל המאפיינים של
המוצר שהם מוכרים. ובכל מקרה, בשלב הראשון, עליך קודם כל להכיר את
המוצר שאתה רוצה למכור, כמה שיותר טוב. ולהכיר פירושו, מה
המוצר יודע לעשות? מהן אפשרויות השימוש
במוצר? איך משתמשים
במוצר? מה
המוצר יכול לעשות? מה
המוצר נותן? מהם המאפיינים הטכניים של ה