... ולהמשיך משא ומתן בניסיון נוסף למכור
מוצר נוסף או משהו נוסף. זאת אומרת, לפעמים הלקוח ... לצורך העניין, נגיד לקוח, מציעים לו איזה
מוצר. אנחנו נגיד שצריך להציע לו כמה
מוצרים, כמה אפשרויות, והצענו לו איזה
מוצר ויכול להיות שהוא לא רוצה את
המוצר הזה בגלל
שהמוצר הזה לדוגמה יקר לו. נגיד בגלל שהוא צריך את ... יודעים שהוא בראש שלו לדוגמה, לא יקנה את
המוצר כי הוא צריך את הכסף לדברים אחרים. אבל לנו ... ממילא זה מפריע לנו למכור לו גם את שאר
המוצרים. מה זאת אומרת? אתן דוגמה: נגיד באים למכור לו
מוצר שעולה 1000 שקל. והוא אומר
"המוצר הזה יקר לי" נגיד ואנחנו יודעים מראש שהוא ... יתנגד בגלל שיקול כספי. אז יכול להיות
שהמוצר הבא שאנחנו נציע לו ב1000 שקל הוא גם יגיד, ... זה יקר לו, אז לא נוכל להציע לו עוד פעם
מוצר ב1000 שקל, כל שכן שלא נוכל להציע לו
מוצר ב2000 שקל, כי הוא אמר שה1000 שקל יקר לו, כל שכן 2000. ואפילו
מוצר ב800 שקל, גם יהיה קשה להציע לו כי בעצם, התעוררה אצלו התחושה
שהמוצר יקר לו. עכשיו, מה בעצם צריך לעשות? מה ... לנו, אנחנו אומרים לו: "בא תקנה את
המוצר", או בא תעשה איזה פעולה לצורך העניין, בא ... לקוח, יכול להיות שהוא לא רוצה לקנות את
המוצר כי זה יקר לו, יכול להיות שהוא לא רוצה לקנות את
המוצר כי הוא לא בטוח שזה מתאים לו, יכול להיות שהוא לא רוצה לקנות את
המוצר כי
המוצר לא נח לו, יכול להיות שהוא לא רוצה לקנות את
המוצר כי הוא לא אוהב את הצבע, יכול להיות שהוא לא רוצה לקנות את
המוצר כי הוא רוצה
מוצר שיש עליו מבצע, יכולות להיות הרבה סיבות. ... לנו שהלקוח יחשוב שהוא לא רצה לקנות את
המוצר בגלל הסיבה הזאת ואיזה דברים אנחנו לא רוצים שהוא יחשוב שבגללם הוא לא רוצה לקנות את
המוצר. לדוגמה: נגיד
מוצר שעולה 1000 שקל והוא הולך להגיד ואנחנו ... לנו שהוא יחשוב שהוא לא רוצה לקנות את
המוצר הזה כי הוא לא אוהב את הצבע שלו. למה? יכול ... שהסיבה האמתית שהוא לא רוצה לקנות את
המוצר זה כי זה יקר לו, אבל עדיף לנו שיחשוב שהוא לא רוצה לקנות את
המוצר, לא בגלל שזה יקר לו, בגלל שהוא לא אוהב את הצבע, למה? כי אז זה מאפשר לנו להציע לו
מוצר אחר. אולי ב