הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן

להצטרף לחברים באתר!
קבל ייעוץ בכל תחום!
ישירות מאליעד כהן!
אין בעיה! יש פתרון!
לקבלת ייעוץ חייג:
050-3331-331
הדף Facebook
הקבוצה Facebook
הדף Facebook
הקבוצה Facebook
עבור לדף >> 1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 RSS
רשימת > הרצאות על מוצר...
מקד חיפוש:
איך למכור מוצר יקר? לפתח מוצר על חשבון הלקוח כמה כסף לבקש על מוצר? יתרונות המוצר שלך לקוח אומר שהמוצר יקר לקנות מוצר מתמחרים מוצר בצורה נכונה מוצרים טובים לקבוע מחיר למוצר איך לפתח מוצר על חשבון הלקוח? איך לשווק מוצר גרוע? אנשי מכירות מוצר קביעת מחיר למוצר המוצר יקר לי איך לקבוע את המחיר של המוצר שלי? המוצר יקר מוצרים יקרים להסתיר את היתרונות של המוצר המוצר יקר ללקוח המוצר מתאים ללקוח מוצר טעים שיטות תמחור מוצר מוצר פחות טוב לקבוע את המחיר של המוצר שלי מוצר יקר ללקוח למכור את המוצר שלי ...את המוצר מוצר בחנות המוצר שלי ראוי למכור מוצר שאתה לא היית קונה אותו לקנות את המוצר שלך מרגיש שהמוצר יקר מה זה מוצר? מוצר הטוב איך להציג מוצר? לשווק את המוצר למכור מוצרים החדרת מוצר מוצר בעטיפה לקוח מתייחס למוצר מתנגד למוצר לשווק מוצר גרוע איך למכור מוצר גרוע? מוצר טוב מידי מוצר תקין לרכוש את המוצר רוצה את המוצר מוצרים מתחרים כן רוצה את המוצר איך למכור את המוצר? החדרת מוצר לשוק
תקציר⬅ ... עם מוצרים מתחרים, איך למכור מוצר? יתרונות המוצר שלך, חסרונות המוצר של המתחרים, איך למכור את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח? איך לדבר ללקוח? איך לסגור עסקה? איך לשכנע? שלום לכולם הפעם אני רוצה להתמקד בעוד נושא של יתרונות של המוצר שלך וחסרונות של המוצר של המתחרים שלך. והשאלה הנשאלת היא האם בעצם עדיף, מוכרים מוצר ללקוח האם עדיף להתמקד ביתרונות של המוצר שלך או להתמקד בחסרונות של המוצר של המתחרים שלך וכל אחד עכשיו מוזמן לתת את התשובה בראש מה נראה לו שהתשובה הנכונה. והתשובה הנכונה היא שהכל תלוי בסיטואציה יש מצבים שבהם צריך להתמקד בחסרונות של המתחרים ויש מצבים שבהם צריך להתמקד ביתרונות שלך. ואני אסביר בגדול בן אדם קונה מוצר שהוא חושב שבאופן יחסי המוצר הזה יעשה לו יותר טוב מרע, שהרכישה של המוצר תגרום לו בסך הכל הסופי ליותר תועלת מנזק או איך שלא נגדיר את זה. עכשיו הבן אדם שקונה את המוצר הוא בודק שהמוצר הזה יעשה לו יותר טוב מרע אבל גם ביחס לאלטרנטיבות. זאת אומרת אם הוא חושב שיש עוד אלטרנטיבות נוספות להשיג את אותה תועלת בפחות עלות אז ממילא עדיף לו להשיג את אותה תועלת שהוא חושב שהוא ישיג במוצר שלך בפחות עלות במקום אחר וכו'. ולכן בסופו של דבר הבן אדם עשה שיקול אם לקנות את המוצר שלך או את המוצר של המתחרים ויש מצבים שבהם הבן אדם מודע לחסרונות שיש אצל המתחרים שלך, הוא יודע ששמה המוצר לא כל כך מתאים או לא כל כך טוב לו, הוא לא כל כך רוצה לקנות שם אבל הוא פשוט לא מספיק יודע כמה המוצר שלך טוב, למה המוצר שלך יותר טוב משלהם מה היתרונות של המוצר שלך, איזה ערך מוסף המוצר שלך מביא מה שזה לא יהיה. במקרים כאלה מה שאתה צריך לעשות כדי לסגור את העסקה, צריך להגיד ללקוח "תקשיב יש דברים שאתה לא יודע על המוצר, המוצר הזה יש בו ככה וככה", את היתרונות של המוצר שלך, מאוד פשוט למה? כי את החסרונות של המוצר של המתחרים הוא כבר יודע. לעומת זאת יש מצבים שבהם הבן אדם יודע את היתרונות של המוצר שלך אבל בטעות הוא חושב שגם למתחרים יש את היתרונות האלה, בטעות הוא גם חושב שהמוצר של המתחרים יותר טוב משלך, בטעות הוא גם לא יודע מה קורה אצל המתחרים והוא לא יודע שהמוצר שלך יותר טוב משלהם ולא בגלל שהוא לא יודע כמה המוצר שלך טוב אלא בגלל שהוא חושב שה ⬅לצפייה בהרצאה בנושא מוצר - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע היו היה איש שרצה למכור משהו למישהו עד כאן הבנו, בא המוכר ואמר לקונה המוצר עולה כמה עולה? ש: מאתיים. אליעד: מאתיים שקלים מה הקונה אמר הקונה אמר זה יקר לי יפה, מה אתה אמור לעשות כשאומרים לך יקר לי? ש: שכחתי. אליעד: אתה אומר להפעיל את השכל שלך קודם כל להפעיל את השכל, מישהו אומר לך יקר לי מה אתה אמור לעשות. ש: לשאול ... פעם מישהו אומר יקר לי מה אינסטינקטיבית אתה צריך לעשות. ש: אולי להכיל אותו. אליעד: "נכון זה יקר אני מסכים שזה יקר מה לעשות" רגע ומה הרפלקס הוא אומר יקר לי. ש: "למה אתה מצפה?". אליעד: "מצפה למחיר אחר". ש: "ולאיזה מוצר אתה מצפה?" אליעד: "לאותו מוצר במחיר אחר, למה אתה מצפה? לזה במחיר כזה". ש: במחיר כזה והוא אומר לך כבר אומר את המחיר ישר הכל. אליעד: כן אתה אומר לו הכוס הזאת עולה שקל הוא אומר לך זה יקר לי אתה אומר לו למה הוא אומר אני רוצה את זה בחצי זה הכוס הזאת בחצי. ש: אוקי ואז מה השאלה? אליעד: השאלה מה התשובה האידיאלית לשאלה יקר לי. מה אתה אומר? ש: מה שאמרת עכשיו אני חושב שהיתרונות של המוצר הוא לא מודע להם מספיק. אליעד: מה אני שאלתי. ש: אז אני אדגיש לו את היתרונות. אליעד: בהכרח שהוא לא מודע ליתרונות הוא יגיד לך "תקשיב אני חייב את היתרונות האלה אני מאוד רוצה אותם אבל זה יקר לי". ש: אחרי שהסברתי לו את היתרונות? אליעד: אחרי ... התשובות שאני יכול לקבל פה הם שני סגנונות של תשובות או יקר לי הוא מתכוון להגיד שהמחיר גבוהה שזה בעצם לא אמר כלום כי רק החלפנו את המילה יקר לי במחיר גבוהה או הוא מתכוון להגיד שאין לו כסף נגיד או מתכוון להגיד שהמוצר לא שווה את הכסף הוא מתכוון להגיד יכול להיות הרבה כוונות. מאחר שהמילה "יקר לי" יש לה הרבה פירושים אפשריים לכן אנחנו לא ניתן לו תשובה עד שאנחנו לא מבינים למה הוא מתכוון, עוד פעם אם אנחנו יודעים למה הוא מתכוון אם הוא אומר יקר לי ואנחנו יודעים ... צריכים לעשות זה שהוא יוסיף מידע על ה - "יקר לי" מה זאת אומרת יקר לי בן אדם שאומר יקר לי יכול להיות שהוא אומר יקר לי מהרבה סיבות יכול להיות כשהוא אומר יקר לי הוא מתכוון להגיד "אני חושב שאני יכול להשיג את אותו מוצר ביותר זול במקום אחר" יכול להיות שהוא מתכוון להגיד "יקר לי אני חושב שזה לא שווה את הכסף" יכו להיות כשהוא אומר יקר לי כי הוא לא מכיר את כל היתרונות של המוצר יכול להיות שהוא אומר יקר לי כי אין לו מימון עכשיו, יכול להיות שהוא אומר יקר לי כי הוא רוצה לקחת הלוואה יכול להיות שהוא אומר יקר לי מהרבה סיבות יכול להיות יקר לי אני לא יודע מה זה יקר לי. למה אתה מתכוון כשאתה אומר יקר לי ואז אנחנו צריכים ... נבדוק האם אתה יכול לקנות את זה שם יותר זול האם באמת זאת האמת האם יש יתרונות שאתה קונה את זה פה ולא שם" ואז נגיד הוא אומר "יקר לי תקשיב אני לא חושב שזה שווה אני חושב שזה שווה פחות, אוקי בא נראה אם הוא יודע מה יש במוצר אם הוא יודע מה היתרונות שלו". ש: הוא גם יכול להגיד יקר לי אבל אני קונה את זה. אליעד: אבל אז נגיד לו אם זה המצב אז נגיד לו תקנה אז מה יקר לך סבבה בא תיקח לא אבל. ש: לפעמים הוא אומר יקר לי כי ההנחה כאילו אני רוצה להשיג הנחה. אליעד: ויש בן ... לנהל דיון על כמה זה עולה בוא ננהל דיון עד כמה אתה רוצה את זה עד כמה זה טוב לך עד כמה זה מתאים לך עד כמה מה שאתה חושב על זה זה נכון, בא נראה מה האלטרנטיבות מה האמת, עכשיו יכול להיות שבסוף יתברר שבאמת הוא רוצה את המוצר המוצר טוב הוא לא יכול לקנות אותו במקום אחר הוא לא חושב שהוא יכול לקנות אותו במקום אחר הוא באמת רוצה את המוצר ובאמת אין לו כסף ובאמת אם אתה תעשה לו תשלומים וזה זה לא יעזור לו אין לו כסף ואז אתה כמוכר צריך להחליט האם אני רוצה את העסקה הזאת לתת לו הנחה כן או לא. אבל זה אחרי שבדקנו שבאמת יקר לי זה באמת פירושו אין לי באמת את הכסף לזה זאת באמת האמת, ... ⬅לצפייה בהרצאה בנושא מוצר - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד אחת מהטעויות של אנשי מכירות ולהסביר את אחד העקרונות החשובים ביותר במכירות והנושא הולך ככה בעיקרון רוצים למכור ללקוח מוצר, מה הלקוח מחפש? הלקוח מחפש לקנות את המוצר, הלקוח רוצה את המוצר גם לקוח שקונה מוצר נגיד לצורך העניין ניקח לקוח שקונה מוצר האם הלקוח קונה את המוצר כי הוא רוצה לקנות את המוצר או שאולי הלקוח קונה את המוצר כי הוא רוצה להשיג ממנו את התועלות האישיות שלו כלקוח מכך שהוא יקנה את המוצר. מה זה אומר בעצם פרקטית? זה אומר שהרבה מאוד פעמים כשמוכר בא למכור מוצר ללקוח כאשר המוכר בא לתאר את המוצר ללקוח המוכר מתמקד בלספר על המוצר, יש מקרים שהמוכר מספר על עצמו יש מקרים שהמוכר מספר כל מיני סיפורים כאלה ואחרים ויש מקרים שהמוכר חושב שכדי למכור טוב הוא צריך להסביר ללקוח כמה שיותר טוב על המוצר, "תקשיב הטלוויזיה הזאת היא כזאת וכזאת". אוקי וזה לדוגמא מי שמוכר בצורה כזאת עושה טעות, למה? כי הלקוח לא באמת רוצה לקנות את המוצר והלקוח גם לא יקנה את המוצר בגלל שאתה חושב שהמוצר הזה מגניב, הלקוח יקנה את המוצר כי הוא חושב שהמוצר הזה יכול למלא לו את התועלות האישיות שלו. אוקי ולכן ברגע שמוכרים מוצר ללקוח או ברגע שעושים פרזנטציה ללקוח, מציגים מוצר ללקוח במקום להתמקד בלספר על המוצר אתה המוכר תנסה להתמקד בלספר ללקוח על התועלות האישיות שהוא אישית כלקוח ישיג מהמוצר. במקום לדוגמא להגיד לו "הטלוויזיה הזאת היא 80 אינץ' " תשאל את עצמך "אוקי הטלוויזיה הזאת היא נגיד 80 אינץ' האם אתה חושב שהלקוח ישיג תועלת כלשהי מזה שהטלוויזיה היא 80 אינץ'? " אם הוא לא ישיג מזה שום תועלת אז מה אתה מספר לו שהיא 80 אינץ' את מי זה ... יגרום לכך שכשהוא יראה את התמונה הוא יראה תמונה מאוד ענקית" אז תגיד ללקוח "תקשיב הטלוויזיה הזאת אתה תראה בה תמונה מאוד ענקית כי היא ורק היא 80 אינץ' ". כנ"ל לגבי כל תיאור של המוצר קח את הפרטים שיש לך על המוצר "המוצר הזה הוא יש לו נגיד אחריות 5 שנים", מה זה נותן ללקוח שיש למוצר אחריות 5 שנים הלקוח רוצה אחריות 5 שנים? זה לא אכפת ללקוח כמה זמן אחריות יש על המוצר, מה הלקוח צריך? הלקוח צריך לדוגמא ראש שקט "תראה אם ל ⬅לצפייה בהרצאה בנושא מוצר - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... למכור מוצר יקר? המוצר יקר ללקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לענות ללקוח? לקוח אומר שהמוצר יקר, הדרכת אנשי מכירות, אומנות המכירה, לשכנע מישהו למכור מוצר, הדרכת מכירות, אימון למכירות - פרומו עכשיו נגיד שלקוח אומר שהמוצר יקר לו מה הדרך מה עושים, לקוח אומר "המוצר מאוד יקר לי" מה עושים מה אומרים. ש: עוד פעם מה השאלה? אליעד: אתה בא למכור משהו ללקוח והלקוח אומר לך "המוצר מאוד יקר לי יקר לי מאוד מאוד יקר לי" מה אתה עושה? ש: אני שואל אותו למה יקר לך. אליעד: אז רגע לפני כן קודם כל נגיד שמישהו אומר לך כתשובה נגיד שהמוכר אומר כתשובה אומר לך "תקשיב זה נכון נגיד שזה יקר אבל פה אתה מקבל", נגיד לדוגמא מה אתה נגיד מוכר נגיד איזה מוצר? ש: עגבניות. אליעד: עגבניות והוא אומר לך "למה זה כל כך יקר זה מאוד יקר העגבניות מאוד יקר" ואז אתה אומר לו, הוא אומר לך "אבל שם זה יותר זול" אתה אומר לו "כן אבל פה אתה מקבל יותר פה אתה מקבל שירות משלוחים ואתה מקבל זה ... נניח שזאת אותה סחורה הוא אומר לך "אבל זאת אותה סחורה". ש: אני גם פגשתי מישהו שאמר שמה זאת סחורה גנובה לך תקנה ממנו. אליעד: אוקי כשמישהו אומר לך "זה מאוד יקר לי הסחורה שלך יקרה לי המוצר יקר" מה אתה צריך לעשות? ש: צריך לשאול ביחס למה זה יקר מהכיוון ביחס למה זה יקר. אליעד: לשאול אותו? ש: להבין לשאול אותו. אליעד: זה מה שאתה חושב שצריך לעשות? ש: יכול להיות שיש אופציות אחרות שזה יקר לו שאין לו מספיק כסף ... הוא היה צריך תרופה נגיד הוא היה לוקח הלוואה נכון? ש: לא בטוח יש אנשים שגם אם אין להם אז אין להם. אליעד: הוא יכול לשדוד בנק, לא משנה אוקי השאלה היא מה אתה צריך לעשות כשמישהו אומר לך המוצר יקר מה אתה צריך לעשות. מה אתה אומר? ש: להגיד לו זאת עגבנייה יותר טובה. אליעד: מה אתה אומר? ש: השאלה שאפשר לשאול אותו זה למה הוא מתכוון כשהוא אומר יקר. אליעד: אתה צודק מה אתה אומר הוא אומר לך "יקר לי", שנייה אני מצפה ... אותו אחד רוצה לקנות את זה. אליעד: רוצה לקנות את זה. ש: אם הוא רוצה לקנות את זה השאלה שלו אם הוא רוצה לקנות אצלך או בחנות אחרת. אליעד: רוצה לקנות אצלך. ש: אם הוא כבר ראה את התועלת של המוצר והחליט שהוא קונה. אליעד: אצלך. ש: אוקי אני מראה לו שמה שהוא, אם הטיעון שלו אז הוא אומר "אני שם יכול לקנות את זה נגיד בחמישים שקלים פחות" אז אני צריך להראות לו שהמוצר אצלי והמוצר שם הם לא אותו מוצר. אליעד: אני נגד התשובה הזאת אתה עכשיו עונה תשובה לשאלה אחרת אבל לשאלה שלי יש תשובה אחרת, כשמישהו אומר לך שהמוצר יקר מה שאתה צריך לעשות זה לבדוק מה לבדוק? ש: את הנחות היסוד. אליעד: לא נכון לבדוק מה האמת. ש: זה אותו דבר אבל. אליעד: לא יודע כלום הוא אומר לך המוצר יקר קודם כל סטופ בראש שלך סטופ "האם באמת המוצר שלי יקר" קודם כל תבדוק את זה, לא יודע בכלל מה הסיפורים תגיד לו אל תגיד לו תשאל אותו לא יודע קודם כל תבדוק האם המוצר שלך יקר האם אתה חושב שהמוצר שלך יקר. ש: אפשר לשאול אותו למה אתה חושב למה זה יקר לך לפי זה התשובה. אליעד: רגע לא אני מחפש משהו אחר אני מחפש שאתה תברר קודם כל, לא נכון אולי אסור לך לשאול אותו אולי עדיף שלא תשאל אותו אולי אם תשאל אותו ביחס למה זה ... להציף לו את, זאת כבר תשובה לשאלה אחרת זאת תשובה איך להעביר לו x אבל אני עכשיו לא אומר מה המסר שצריך להעביר לו ולא אמרתי מה לענות לו גם כן יש מה לעשות ראשון. קודם כל כשמישהו אומר לך "המוצר שלך יקר" קודם כל מה שאתה צריך לעשות זה לשאול את עצמך "האם המוצר שלי יקר" אחר כך יש מה להגיד לו איך להגיד לו למה להגיד לו מתי להגיד לו לשקר אותו לא לשקר אותו, להגיד לו את האמת להגיד לו את זה לא יודע מה זה אחר כך זה לא מעניין. ש: אבל כשאני עונה אני בראש לפני זה חושב אם אני חושב שהוא יקר אם אני חושב שהוא לא יקר. אליעד: לא יודע כשמישהו אמר לך "המוצר שלך יקר", שנייה אתה קודם כל צריך לבדוק האם המוצר שלך יקר עכשיו יכול להיות שאתה תגלה שהמוצר שלך באמת יקר ויכול להיות שתגלה שאתה חושב שהוא לא יקר. עכשיו רגע שנייה עכשיו ברור לנו בוודאות של מאה אחוז שאם הלקוח היה חושב שהכסף שהוא ייתן לך שווה את התועלת שהוא מקבל מהמוצר ביחס לדברים האחרים שהוא יכול לעשות עם הכסף הזה הוא היה קונה את המוצר זה וודאי לנו במאה אחוז. ש: לדעתי גם לא. אליעד: אתה צודק גם לא מה? ש: גם לא וודאי שהוא היה קונה אצלך. אליעד: לא וודאי שמה אם באיזה מקרה לא וודאי? ש1: במקרה שהוא אפילו רואה את התועלת הוא החליט שווה לו לשלם אלף שקל אבל אם השכן שלך בשמונה מאות אותו הדבר יקנה שם. ש2: אז הוא אמר לך בהתאם לתועלת. ש1: כן אבל לא אצלך בא אליך מישהו אומר לך "אני שוכנעתי המוצר שלך שווה אלף רק ששכן שלך מוכר בשמונה מאות". אליעד: אתה צודק נכון הלאה בא נתקדם, בסדר אתה צודק הלאה. אוקי אז מה אמרתי כזה דבר בן אדם יש לו ביד מאה שקלים וודאי במאה אחוז שאם הוא יחשוב שאם הוא ייתן לך את המאה שקלים יהיה ... יותר תועלת כי יש לו את השמונים ונשאר לו עודף עשרים ואז בעשרים הוא יכול לקנות עוד משהו אחר ולכן הוא יכול להשיג יותר תועלת במאה וזה גם שווה לו את המעבר של הכביש. עכשיו כשמישהו אומר לך שהמוצר יקר אז ככה אם אתה חושב שהמוצר שלך באמת יקר זאת כבר הסתעפות אחת מה אתה עונה לו יכול להיות שהמוצר שלך באמת יקר, למה הוא באמת יקר נגיד שעלויות הייצור שלך הן נגיד גבוהות ה ⬅לצפייה בהרצאה בנושא מוצר - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... פרפקציוניזם, קושי למכור מוצר לא מושלם, הדרכת אנשי מכירות, חסרונות במוצר, קושי למכור מוצר עם חסרונות, מעשה מחכם ותם, טיפים לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מוצר עם חסרונות - פרומו השאלה היא כזאת אם יש בן אדם שהוא איש מכירות ואחת הסיבות שקשה לו למכור מוצרים היא בגלל, איזה סיבות יש נגיד שאנשים קשה להם למכור את המוצרים שלהם איזה סיבה נגיד יכולה להיות? ש: שהוא לא מאמין במוצר. אליעד: יפה שהוא לא מאמין במוצר אבל בא נגיד שהוא מאמין במוצר בא נלך על הצד שהוא מאמין במוצר איזה בעיה נגיד יכולה להיות לאיש מכירות למכור מוצר למרות שהוא מאמין במוצר? ש: שהוא לא ישמע אמין אולי? אליעד: לא נגיד שהוא נשמע אמין למה שהוא לא ישמע אמין. ש: הכוונה לאיש מכירות שהוא יודע למכור או שכאילו. אליעד: לא הוא יודע למכור אבל יש לו בעיה ספציפית למכור את המוצר בכל מקרה הבעיה הספציפית של איש המכירות למכור את המוצר שהוא חושב שהמוצר לא מושלם. ש: הוא חושב? אליעד: כן הוא פרפקציוניסט וקשה לו למכור מוצר שהמוצר לא מושלם. מה עושים במקרה כזה איך מטפלים בזה, מה זה אומר ואיך מטפלים בזה בא בן אדם אומר קשה לי למכור ואז אתה יושב לחקור אותו למה קשה לו למכור מתברר שקשה לו למכור כי המוצר שלו לא מושלם והוא מתבייש למכור מוצר לא מושלם. עכשיו מה מתברר אצל אותו בן אדם שאין לו בעיה לדוגמא נגיד לתת את המוצר הזה בחינם נגיד שהוא אומר אם זה היה בחינם הייתי נותן אבל ברגע שהוא מבקש על זה כסף הוא מרגיש שהוא מחויב ואז כאילו המוצר צריך להיות מושלם ואז הוא בבעיה למכור את המוצר מה עושים? ש: הוא לא ימכור ככה לעולם. אליעד: נכון השאלה מה הפתרון, לא זה לא נכון יכול להיות שהוא ימכור מוצר אם הוא יחשוב שזה מושלם. הלאה מה עושים מה הפתרונות, אתה הבנת את השאלה מה השאלה? ש: השאלה איך איש מכירות ימכור מוצר לא מושלם כשהוא רוצה למכור מוצר מוכר כי לא הייתה לו בעיה למכור את המוצר הלא מושלם ללא כסף למה כי זה פוטר אותו הוא לא אחראי כשאתה מקבל כסף יש לו הרגשה כאילו של התחייבות. אליעד: נכון אז מה אומרים איזה תשובה אתה היית נותן לאותו בן אדם? ש: אתה מכיר איזה משהו מושלם. אליעד: הוא אומר לך "לא ולכן יש לי בעיה למכור". ש: אבל אתה חייב למכור את זה. אליעד: אז הוא אומר מה שאני חייב לא חייב ואתה יודע איך זה עובד ואתה יודע איך זה עובד אז הוא אומר לך "ואני קשה לי למכור כי אני רואה שהמוצר שלי לא מושלם". לא קרה לך פעם שייצרת מוצר ולא רצית למכור אותו כי הוא לא היה מושלם או לך לא, יש הרבה אנשים שמפתחים מוצר בן אדם מפתח מוצר והסיבה שהוא לא מצליח למכור את המוצר כי ה ⬅לצפייה בהרצאה בנושא מוצר - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... לחברות סטארט אפ, איך לפתח מוצר על חשבון הלקוח? האם להשקיע בפיתוח המוצר או בשיווק המוצר? איך לנהל סטארטאפ מוצלח? איך להצליח בסטארטאפ? המדריך ליזם, המדריך לסטארטאפיסט המתחיל, פיתוח עסקי, פיתוח מוצר הרצאה על יעוץ לחברות סטארט אפ, איך לפתח מוצר על חשבון הלקוח? האם להשקיע בפיתוח המוצר או בשיווק המוצר? איך לנהל סטארטאפ מוצלח? איך להצליח בסטארטאפ? המדריך ליזם, המדריך לסטארטאפיסט המתחיל, פיתוח עסקי, פיתוח מוצר ועוד יעוץ לחברות startup, פיתוח מוצרים, השקעה במחקר ובפיתוח, סוגים של סטארטאפים, למה חברות סטארטאפ נכשלות? קשיים של סטארטאפים, דילמות של סטארטאפים, השקעה בשיווק ובמכירות בחברות סטארטאפ, לקבל תשלום על המאמץ, לקבל תשלום על התוצאה, שכר על המאמץ, שכר על התוצאה, פיתוח ... עסקי, יעוץ לסטארטאפים, פיתוח עסקים, איך לפתח עסקי? איך להתקדם מבחינה עסקית? האם לצבור עוד ידע? האם לעשות תואר אקדמי? האם להוציא עוד תעודה מקצועית? האם לסיים את הלימודים? האם להשקיע בשיווק המוצר או בפיתוח המוצר? אימון עסקי, אימון לעסקים, אימון להקמת עסק, איך להקים עסק מצליח, חרדת ביצוע ... ⬅לצפייה בהרצאה בנושא מוצר - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... למכור מוצר יקר, איך למכור מוצר יקר? הדרכת מכירות, טיפים לאנשי מכירות, מרגיש לא בנוח למכור, מרגיש שהמוצר יקר, קשיים של אנשי מכירות, ללמוד למכור, עזרה לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של מכירות ואנשי מכירות והעניין הוא, שלפעמים איש המכירות קשה לו למכור את המוצר משום שהוא חושב שהמוצר יקר מדי. בן אדם עובד שכיר באיזה מקום הוא לא יכול לקבוע את המחיר של המוצר, הוא מוכר את המוצר וקשה לו למכור את המוצר כי הוא חושב שזה מוצר יקר מדי. הרבה פעמים זה קורה ושהשאלה היא בעצם איך איש המכירות יכול להתמודד עם המחשבה שהמוצר הזה יקר מדי, עכשיו בגדול כמובן שמדובר על איש מכירות "הגון" שהוא מנסה לא לדפוק את הלקוח והוא חושב שהמוצר יקר מדי וזה מרמה את הלקוח ולכן קשה לו למכור את המוצר ללקוח. והדרך או אחת הדרכים להתייחס לעניין הזה שאיש המכירות חושב שהמוצר יקר מדי, כל שכן אם הלקוח חושב שהמוצר יקר מדי והוא משדר את זה לאיש מכירות והאיש מכירות מסכים איתו בתת מודע שלו לפחות. אחת הדרכים היא בעצם להבין מה פרוש המושג "יקר" אז מהיבט מסוים לפעמים הרבה פעמים איש המכירות חושב שהמוצר הזה יקר בגלל שהוא חושב שיש מתח רווחי מאוד גדול בין עלות הייצור של המוצר לבין עלות המכירה של המוצר ללקוח. זאת אומרת נגיד מייצרים את המוצר הזה בשקל ומוכרים אותו במאה שקלים ללקוח אז איש מהכירות מרגשי לא בנוח הוא אומר "זה עלה לנו שקל, אני יודע שהם קנו את זה פה בשקל, למה אתם מוכרים את זה במאה שקל?". נגיד שאיש מכירות קשה לו למכור את המוצר הזה ללקוח ומה שצריך לדעת שמצד האמת כמה המוצר הזה עלה לך הוא לא בהכרח קשור, לא אומר לא קשור בכלל כי יש לזה היבטים שהוא כן קשור אבל הוא לא בהכרח קשור האם המוצר הוא יקר או זול. מוצר יקר או זול זה ביחס לתועלת שהלקוח מקבל מהמוצר וביחס לעלות של המוצר עבור הלקוח, זאת אומרת יש כמה הלקוח שילם ויש כמה תועלת הלקוח קיבל. עכשיו אם הלקוח יכול להשיג את אותו מוצר בדיוק בלי להתאמץ אפילו טיפה אחת יותר, כי שימו לב אפילו ללכת לחנות רחוקה בצד השני של הכביש זה גם סוג של להתאמץ, הלקוח רוצה שיהיה לו מתחת לבית שלו את המוצר הזה, מבחינתו של הלקוח ללכת עכשיו עוד שני רחובות זה גם סוג של מאמץ. אבל בהנחה שהלקוח יכול להתאמץ בדיוק את אותו מאמץ ולקבל בדיוק את אותו מוצר בפחות מחיר אז הוא אומר שהמוצר הזה, אולי גם אז אני לא בטוח, אולי המוצר הזה ניתן לומר שהוא יקר עבור הלקוח, למה? כי הלקוח יכול להשיג בדיוק את אותו מוצר בדיוק את אותה תועלת בהרבה הרבה פחות מאמץ. יחד עם זאת מאחר שבדרך כלל זה לא המקרה אז צריך עוד פעם להסתכל על זה מהכיוון השני האם הכסף שהלקוח שילם, זה כמובן גם תלוי בכמות הכסף שיש ללקוח כי הרבה פעמים איש המכירות אין לו הרבה כסף והוא ... ⬅לצפייה בהרצאה בנושא מוצר - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... לשקר ללקוח? לומר ללקוח את האמת, לומר את האמת ללקוח, טוב מכדי להיות אמיתי, מוצר טוב מידי, לשקר בתהליך מכירה, איך למכור ללקוח? לשבח את המוצר, להסתיר את היתרונות של המוצר שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של מכירות ללקוחות וההיבט הוא האם בעצם עדיף לומר ללקוח את האמת? יש תפיסה שאומרת "תגיד ללקוח את האמת אל תשקר אותו", אז בא נניח שאנחנו חיים בעולם שבו מי שמשקר את הלקוח חוטף עונש ובוא נניח ... שהאמת תגיד לו את האמת בזה יפתרו כל הבעיות, תגיד לו את האמת תשדר לו שאתה בטוח בעצמך, אם תגיד לו את האמת אתה תהיה בטוח בעצמך אם תשקר אותו כנראה שאתה יודע שאתה לא בטוח בעצמך, הוא ירצה את המוצר ירצה לא ירצה לא ירצה. אבל פה יש עוד היבט בסיפור והוא שלפעמים צריך לשקר, אפשר / צריך לשקר ללקוח לטובתו של הלקוח ולא תמיד צריך להגיד את כל האמת ללקוח, לפעמים דווקא להגיד ללקוח את כל האמת זה יפגע בלקוח. מה הכוונה? עכשיו לא הכוונה היא שאם נגיד הלקוח צריך משהו מסוים ואין את זה במוצר שלך אז תשקר את הלקוח ותגיד שיש זאת לא הכוונה שלי, הכוונה שלי שיש מצבים שבהם המוצר יותר טוב ממה שהלקוח מצפה לקבל. ואם אתה המוכר תגיד ללקוח את כל האמת על המוצר הלקוח לא יקנה את המוצר, למה הוא לא יקנה את המוצרים, אם זה יותר טוב ממה שהוא מחפש למה שלא יקנה את המוצר? משום שהלקוח קטן אמונה. הלקוח חשדן הלקוח מבולבל, הלקוח מתוסבך הלקוח מיואש מה שזה לא יהיה והלקוח לא מאמין, מה שנקרא טוב מדי מכדי להיות אמיתי הלקוח לא מאמין שהמוצר שלך טוב כמו מה שהוא מחפש כאילו המוצר טוב מדי. ולכן ישנם מצבים שאם נגיד ללקוח את כל האמת על המוצר כמה המוצר טוב הלקוח לא יקנה את המוצר ולא בגלל שהמוצר רע או בגלל ששיקרת את הלקוח אלא בגלל שהלקוח לא מאמין שזה יכול להיות כל כך טוב ולכן הוא לא יקנה את המוצר. ולכן במקרים כאלה מה שצריך לעשות זה לא להגיד את האמת בהנחה שרוצים למכור את המוצר ללקוח אז צריך לדעת שאנחנו לא דופקים את הלקוח, לא מרמים אותו אבל עדיין אפשר לשקר ללקוח ואפשר להגיד לו "מה אתה רוצה? אוקי זה המוצר", אפילו אפשר להגיד לו שהמוצר קצת פחות טוב ממה שהוא מחפש. למה? כי לפעמים הלקוח יותר יאמין שתגיד לו שהמוצר פחות טוב ממה שהוא מחפש מאשר שתגיד לו שהמוצר יותר טוב ממה שהוא מחפש למרות שיכול להיות שהמוצר יותר טוב פי מיליון ממה שהוא מחפש אבל ההתאמה צריכה להיות לרצון של הלקוח. עכשיו עוד פעם זה לא אומר שכרגע בהקשר הספציפי הזה אני אומר לשקר ללקוח, זה לא אומר שבהקשר אחר אני כן אומר לשקר אבל כרגע בנושא הזה אני לא אומר שצריך לשקר או לא לשקר, אני מדבר מההיבט שגם אם האמת היא שהמוצר הזה מאוד טוב אפילו יותר ממה שהלקוח רוצה לא תמיד צריך להגיד ללקוח את האמת, לפעמים אפילו עדיף להגיד לו "לא, אתה יודע זה רק יפתור לך את הבעיה הזאת, אפילו זה לא ייתן לך את כל מה שאתה רוצה". למרות שמצד האמת המוצר הזה הרבה יותר טוב ממה שהלקוח מחפש ולמה כי פשוט הלקוח קטן אמונה. ולכן בשורה התחתונה כאשר מישהו אומר לכם על מוצר שהוא מאוד טוב זה לא אומר שהוא מאוד טוב, כאשר מישהו אומר לכם שהמוצר מתאים בדיוק למה שאתם צריכים זה לא אומר שהוא מתאים למה שאתם צריכים אבל גם כאשר מישהו אומר לכם שהמוצר לא כל כך טוב או המוצר מתאים למה שאתם צריכים אבל לא מעבר או טיפה מעבר זה לא אומר שהמוצר הזה לא טוב פי מיליון או פי אינסוף ממה שאתם צריכים. אז שלא יעבדו ... ⬅לצפייה בהרצאה בנושא מוצר - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדות מכירה, לא להפוך את החיסרון לסובייקטיבי, חיסרון אובייקטיבי, חיסרון סובייקטיבי, המוצר לא מתאים ללקוח, המוצר מתאים ללקוח, התאמת המוצר ללקוח שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של איך לטפל בהתנגדויות של לקוחות, זאת אומרת לקוח רוצים למכור לו מוצר הלקוח לא רוצה לקנות ואז צריך בעצם לטפל בהתנגדות של הלקוח. אז יש את התפיסה שאומרת שכאשר לקוח יש לו התנגדות אז צריך בעצם להפוך את ההתנגדות שלו מאובייקטיבית לסובייקטיבית, מה זה אומר אובייקטיבי פירושו דבר שהוא נכון בעיני כולם אני מגדיר את ההגדרה הזאת רק לצורך השיחה הזאת כרגע וסובייקטיבי לצורך העניין פירושו דבר שנכון רק בעיני המתבונן. שמה זה אומר? אם ... עכשיו יש שתי דרכים אפשר להגיד "הדירה רועשת" ואפשר להגיד "הדירה רועשת בעיניך", מה ההבדל? "הדירה רועשת" זאת עובדה יש פה דירה היא רועשת "הדירה רועשת בעיניך" פירושו לא כולם בהכרח מסכימים על זה יש אנשים שיגידו שהדירה הזאת לא רועשת. עכשיו איך הופכים את המחשבה השלילית של הלקוח על המוצר לסובייקטיבית זה נושא אחר שהסברתי אותו בפעם אחרת אבל בגדול הרעיון אומר שכשלקוח חושב דבר שלילי על המוצר מה שצריך לעשות זה להפוך, בהנחה שאי אפשר לנטרל את המחשבה השלילית שלו או גם אם רוצים לנטרל אבל בתור התחלה צריך להפוך את הדעה השלילית שיש לו על המוצר לסובייקטיבית הלקוח אומר נגיד "הרכב הזה איטי נוסע לאט" בעיניך לדעתך, לפי מה שנראה לך זה נוסע לאט, לדעתך זה נוסע לאט בעיניך זה נוסע לאט וכו', אוקי זה נקרא להפוך את החיסרון לסובייקטיבי לעומת זאת את היתרונות להפוך לאובייקטיבים. מה זה אומרת את היתרונות להפוך לאובייקטיבים? נגיד שהלקוח אומר "אתה יודע הדירה הזאת נראית לי מאוד נחמדה", "כן הדירה הזאת מאוד ... לסובייקטיביים ויש חסרונות שאסור להפוך אותם ללקוח לסובייקטיביים אלא צריך לטעון או שהדבר הזה לא קיים בכלל החיסרון או תכף אני אסביר מה צריך לעשות, אבל בגדול אני רוצה לחדד לא כל חיסרון שיש ללקוח לא כל חיסרון צריך להפוך אותו לסובייקטיבי כי יש מצבים מסוימים שאם לקוח מציג חיסרון במוצר אומר "המוצר הזה לא מתאים לי כי ככה וככה" ואנחנו נגיד לו "אוקי בעיניך זה לא מתאים כי ככה וככה" דווקא בגלל שאנחנו נגרום ללקוח לחשוב שבעיניו באופן סובייקטיבי יש חיסרון במוצר דווקא בגלל זה הוא לא יקנה את המוצר. מה פשר העניין איך זה יכול להיות? כי באופן יחסי מה בן אדם יותר בטוח בדברים שהוא חושב שהם אובייקטיבים שהם נכונים באופן כללי, מה בן אדם פחות בטוח בדברים שהוא חושב שהם סובייקטיביים שהם נכונים רק בעיניו כי אם הוא אומר "בעיני זה ככה" פירושו שאולי זה כן יכול להתאים לו בעיני מישהו זה כאילו אומר "תראה בעיני זה לא מתאים" זה בעצם לומר שאולי בעיני מישהו אחר זה כן מתאים המוצר. אז למה אני אומר שיש מצבים שאסור לגרום ללקוח לחשוב שהחיסרון שהוא רואה במוצר הוא רק בעיניו? משום שיש מצבים שהיתרון והחיסרון הם תלויים אך ורק בתפיסה הסובייקטיבית של הבן אדם. מה זאת אומרת? אני אתן דוגמא נגיד שבן אדם אומר נגיד "אתה יודע הדירה הזאת רועשת" או "רועשת מידי" אז אנחנו צריכים / לשכנע אותו בהנחה שרוצים למכור לו את הדירה "אתה יודע למרות שנראה לך" או "למרות שיכול להיות שנראה לך" או "למרות שבעיניך הדירה הזאת רועשת מידי אף על פי כן..." נמכור לו את המוצר. אוקי למה? הוא בעצם אומר דבר אובייקטיבי "הדירה הזאת רועשת" מציג את זה כאובייקטיבי ואנחנו אומרים לו "לא נכון זה סובייקטיבי זה רק בעיניך היא לא באמת רועשת" אבל לעומת זאת יש חסרונות שבהם ההתאמה של הלקוח למוצר צריכה להיות סובייקטיבית. לדוגמא נגיד שהבן אדם אומר "אתה יודע המיטה הזאת לא נוח לי לשבת עליה", שימו לב יש בן אדם שיגיד נגיד שהלקוח אומר "המיטה הזאת לא נוחה" באים למכור לו מיטה כיסא והוא אומר "הכיסא הזה לא נוח", אז מה המוכר ינסה לעשות? הוא יגיד לו "בעיניך זה לא נוח", "אוקי אז מה אבל לי זה לא נוח זה אמור להיות נוח לי". אוקי זאת אומרת שיש מצבים שבהם הלקוח טוען טענה והטענה לא נכונה הוא אומר "המוצר הזה גדול", "אוקי לך זה נראה גדול זה לא בהכרח גדול", "זה לא בהכרח גדול? אוקי הכל בסדר" אבל יש מצבים שאם אנחנו נגיד ללקוח "אתה יודע כן זה גדול עבורך", "נכון זה גדול עבורי זה לא מתאים לי" כאילו יש מצבים שבהם אם אנחנו נגרום ללקוח להבין שהחיסרון הוא רק בעיניו זה לא עזר לנו לעשות את המכירה אלא אנחנו אפילו הרסנו את המכירה. למה הרסנו את המכירה? כי בעצם ... הזאת לא טעימה לי" מה נגיד לו, "המנה הזאת מלוחה לי מדי" מה נגיד לו "כן תראה בעיניך היא מלוחה מדי היא לא באמת מלוחה", "מה זה אומר לא באמת מלוחה? היא אמורה להיות עבורי לא מלוחה, מה זה לא באמת מלוחה? אם לי היא מלוחה היא מלוחה אין פה מה לדון". ולכן יש מצבים שאם הלקוח מציג חיסרון במוצר ואנחנו נגרום ללקוח לחשוב "שזה לא באמת ככה רק אתה חושב שזה ככה, רק עבורך בעיניך יש את החיסרון הזה" אנחנו בעצם עוד נהרוס את המכירה כי ההתאמה צריכה להיות פרסונלית עבור הלקוח ואם הלקוח יגיד "נכון לי אישית זה לא מתאים גם אם לכולם זה מתאים מה אכפת לי, לי זה לא מתאים", אוקי ולכן צריך לשים לב כשלקוח מציג חיסרון במוצר לא תמיד השיטה שאומרת קח את החיסרון שהוא הציג במוצר ותהפוך אותו לסובייקטיבי לא תמיד היא נכונה, למה לא תמיד היא נכונה? כי לפעמים זה שהחיסרון הוא סובייקטיבי זה לא יגרום ללקוח לקנות את המוצר הוא עדיין לא יקנה את המוצר כי ההתאמה אמורה להיות סובייקטיבית ולא בהכרח אובייקטיבית, מי שהבין את הפרינציפ שישליך מזה על כל מקרה לגופו. עכשיו ואז השאלה הנשאלת היא כאשר לקוח אומר "המוצר הזה", נגיד שזה מנה נגיד עם מלח והלקוח אומר "המנה הזאת מלוחה לי מדי" ונגיד שאנחנו רוצים למכור לו את המנה הזאת למרות שהוא אומר "היא מלוחה לי מדי", אז מה נגיד לו "המנה מתוקה"? היא לא מתוקה הוא אומר שהיא מלוחה, מה נגיד לו "טוב תראה רק בעיניך אוהבים את זה" מה זה עוזר "אבל אתה רוצה שאני יאכל את זה אני צריך לאהוב את זה נכון?", מה עושים במקרה כזה מה עושים במקרה שההתאמה של המוצר ללקוח צריכה להיות סובייקטיבית ומבחינה סובייקטיבית הוא לא רוצה את זה זה לא מתאים לו הוא לא אוהב את זה מה נגיד לו "בעיניך", "אז מה אם בעיני אבל כל המהות היא שבעיני זה מתאים ובעיני זה לא מתאים". מה עושים במקרה כזה? מה שבעצם צריך לעשות זה להפוך את החיסרון שהלקוח הציג בצורה אובייקטיבית לסובייקטיבית, מה זאת אומרת? אני אסביר הלקוח נגיד אומר "המוצר הזה לא מתאים לי" נגיד אומר "המיטה הזאת לא נוחה", תכף ניתן דוגמא מהמנה המלוחה אבל בא נגיד לדוגמא הלקוח אומר "המיטה הזאת לא נוחה לי" עכשיו הלקוח בעצם מציג את החיסרון כחיסרון אובייקטיבי עבורו, מה זאת אומרת כחיסרון אובייקטיבי עבורו? זאת אומרת גם בתוך הסובייקטיבי עצמו גם בתוך התפיסה הסובייקטיבית שהוא אומר "עבורי זה לא נוח" גם בתוך זה יש אובייקטיבי וסובייקטיבי. מה זאת אומרת אובייקטיבי וסובייקטיבי, איך בתוך תפיסה סובייקטיבית של הלקוח שהוא אומר "לי אישית המוצר לא מתאים" איך בתוך זה יכולה להיות תפיסה אובייקטיבית וסובייקטיבית? מאוד פשוט כשהלקוח אומר "המוצר הזה לא מתאים לי לא נוח לי" השאלה היא האם הוא ראה את זה באופן אובייקטיבי, מה זאת אומרת באופן אובייקטיבי? באופן מכליל דהיינו, "אף פעם זה לא מתאים לי, בשום מקרה זה לא מתאים לי" אומנם הוא מדבר על עצמו הוא לא מדבר על כולם, שימו לב אובייקטיבי מוחלט "זה לא מתאים לאף אחד, המיטה הזאת לא נוחה לאף אחד", סובייקטיבי "זה לא מתאים לי אולי זה נוח לכולם לי זה לא ... כאשר הלקוח יגיד "אתה יודע אבל המיטה הזאת לא נוחה לי לגב שלי" בהנחה שרוצים למכור לו את המיטה בכל זאת למרות שהיא לא נוחה לגב שלו, אז אם הלקוח אומר "המיטה הזאת לא נוחה" אז מה נגיד לו "המיטה הזאת לא נוחה לך"? "נכון אבל צריכה להיות נוחה לי", אז מה נעשה? בהנחה שרוצים למכור לו את המוצר אנחנו צריכים בעצם לבדוק איך אנחנו יכולים לקחת את המשפט שאומר "המיטה הזאת לא נוחה לי" ולהפוך אותו לנכון שהוא עדיין יישאר ושזה עדיין לא ימנע את המכירה ללקוח. לדוגמא "המיטה הזאת לא נוחה לך רק בגלל שאתה לא שם את הראש נכון על הכרית, המיטה הזאת לא נוחה לך רק כאשר קר, המיטה הזאת לא נוחה לך רק כאשר חם, המנה הזאת מלוחה לך מדי כי אתה מאוד צמא, המנה הזאת מלוחה לך מדי כי אתה מאוד רעב", אוקי אז מה הוא אומר? הוא אומר "אוקי נכון אבל כרגע אתה יכול לעשות ככה וככה ואז המנה לא תהיה מלוחה לך אבל אתה יכול לעשות ככה וככה והמיטה כן תהיה נוחה לך". זאת אומרת מה הפרינציפ? הפרינציפ בעצם אומר כזה דבר קח את החיסרון שהלקוח סיפר על המוצר ותנסה להסביר ללקוח שלמרות שהמוצר לא מתאים לו אבל זה לא שהוא לא מתאים לו באופן אובייקטיבי, מה זאת אומרת לא מתאים לו באופן אובייקטיבי? לא שזה תמיד ככה לא שזה בכל מקרה ככה זה כרגע באופן יחסי ביחס לדבר מסוים, זאת אומרת זה גם סוג של סובייקטיבי כאילו מנקודת מבט מסוימת אתה יכול לחשוב שהמוצר לא מתאים לך אבל מנקודת מבט אחרת ה ⬅לצפייה בהרצאה בנושא מוצר - לחץ כאן...
עבור לדף >> 1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 RSS
לזמן מוגבל!   1 ספר 125 ש"ח   2 ספרים 200 ש"ח   4 הספרים 250 ש"ח   050-3331-331
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מוצר, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם ocd / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מוצר, איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לחנך ילדים? איך לקבל החלטות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? בשביל מה לחיות ועוד...

לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

זוגיות ומערכות יחסים: זוגיות - ראשי זוגיות - כל הנושאים בגידות - כל הנושאים זוגיות טיפול זוגי בעיות בזוגיות גירושים להתגרש לגרום לבחורה פרידה לשכוח מישהו בגידות אחרי בגידה אקסים - כל הנושאים אקסים והחזרת אהבה - ראשי לגרום למישהו לאהוב אותך להתחיל עם בחורה פחד גישה דייטים למצוא זוגיות התאמה זוגית סקס מיניות חשק מיני משיכה פורנו התמכרות למין גמילה מסקס זהות מינית נטייה מינית הומוסקסואליות טרנסקסואליות טיפולי המרה א מיניות
חרדות ופחדים: חרדות ודיכאון - ראשי חרדות / פחדים - כל הנושאים חרדות פחדים פוביות פרנויה התקף חרדה תרופות נגד חרדה פחד קהל חרדת בחינות פחד מדחייה חרדת מוות פחד למות פחד מנטישה חרדה חברתית חרדה דתית פחד גישה פחד להתחיל עם בחורה פחד מכישלון
ביטחון הערכה ואהבה עצמית: ביטחון והערכה - ראשי אהבה עצמית הערכה עצמית ביטחון עצמי כעס עצמי שנאה עצמית קבלה עצמית אמונה עצמית ביישנות רגשות אשם אמונה עצמית
שכנוע / מכירות: שכנוע - ראשי איך לשכנע מישהו - כל הנושאים שכנוע לשכנע לקוחות מוצר למכור מכירות לקרוא מחשבות מניפולציות התנגדויות מכירה למכור מוצר יקר לשתול מחשבות להשפיע רטוריקה לגרום ללקוח הזדהות אנשי מכירות שכנוע עצמי דיבייטינג סוגסטיות לשכנע בחורות לשכנע ילדים התניה ראפור Nlp
ניהול למנהלים: ניהול למנהלים - כל הנושאים ניהול עובדים ניהול עובדים לשכנע עובדים לפטר עובדים משכורת לקוחות לשכנע לקוחות לסגור עסקה מוצרים לתמחר עסקים הקמת עסק לראיין ולהתראיין קריירה יעוץ פוליטי יעוץ תקשורתי ניהול משא ומתן קבלת החלטות - ראשי החלטות ולהחליט - כל הנושאים איך לקבל החלטה
יום יומי: התמודדות / להתמודד - כל הנושאים רגשות / תחושות - כל הנושאים להרגיש טוב / להרגיש רע - כל הנושאים רגשות הרגלים שינוי התנהגות שינוי הרגלים שינוי חשיבה אובססיות התמכרויות גמילה מחשבות טורדניות עישון - כל הנושאים עישון דיאטה ספורט תזונה בריאות התמכרות למין Ocd טורדנות כפייתיות דחיינות עצלנות שעמום סמים - כל הנושאים סמים ייאוש כעס לחץ מתח נפשי עצבנות דיכאון התאבדות אובדנות בדידות בעיות התמודדות כאבים אובדן התמודדות עם בעיות עצבות שליליות חשיבה שלילית ביקורת החלטות איך להחליט
חינוך ילדים והורות: חינוך ילדים - ראשי הדרכת הורים הורים יחסי הורים וילדים לחנך ילדים לשכנע ילדים להביא ילדים ילדים מתבגרים הפרעות קשב וריכוז של ילדים התנהגות של ילדים ענישה אלימות ילדים חרדות ילדים אוטיזם
אושר חיוביות ואהבה: אושר - ראשי חשיבה חיובית - ראשי אהבה - ראשי אהבה והתאהבות - כל הנושאים שמחה אושר להיות מאושר הנאה חיוביות חשיבה חיובית אהבה לאהוב אהבה עצמית התאהבות לגרום למישהו לאהוב אותך להתאהב להפסיק לאהוב החזרת אהבה
הפרעות נפשיות: הפרעות נפשיות - כל הנושאים הפרעות נפשיות פסיכיאטריה מחלות נפש פסיכוזה סכיזופרניה הפרעת אישיות טראומה פוסט טראומה אוטיזם טיפול תרופתי כדורים אישיות גבולית פיצול אישיות דה פרסונליזציה דיסוציאציה שמיעת קולות קשב וריכוז מאניה דיפרסיה ניתוקים פרנויות משוגע שיגעון גדלות הפרעת...
רוחניות ומודעות: רוחניות ומודעות - ראשי רוחניות מודעות עצמית הארה הארה רוחנית מורים רוחניים מורה רוחני תת מודע חומריות גשמיות חיפוש רוחני משמעות החיים - ראשי משמעות החיים מטרת החיים משחק החיים תכלית החיים צמחונות
התפתחות והצלחה: הצלחה - ראשי הצלחה / להצליח - כל הנושאים לפתח את השכל התפתחות אישית מוטיבציה כישלון מטרות הצלחה להצליח התמדה השגת מטרות יצירתיות לפתח שיחה תקשורת בין אישית
כסף ולהתעשר: כסף - ראשי כסף - כל הנושאים כסף אושר וכסף לעשות כסף להתעשר כסף בקלות להרוויח שוק ההון בחירת קריירה
סודות החיים: אלוהים - ראשי בריאת העולם - ראשי בחירה חופשית - ראשי להיות אלוהים - ראשי אלוהים - כל הנושאים בחירה - כל הנושאים אלוהים להיות אלוהים האם יש אלוהים מי ברא את אלוהים בריאת העולם המפץ הגדול פיזיקה החושים מי ברא את העולם יקומים מקבילים בחירה חופשית האם יש בחירה דטרמיניזם הספר להיות אלוהים מה זה להיות אלוהים
מושגים כללי: מילון מושגים מחשבות - כל הנושאים רצונות - כל הנושאים אין הבדל בין יש לאין מהות מהות וצורה מחוייב ואפשרי הנחות יסוד להטיל ספק אחדות ונפרדות אחדות שקרית שלמות אין סוף זמן ומקום הרצון שורש הרצון הכל אחד חסרונות ויתרונות מוחלטות צמצום פרדוקס קבלה מחוייב המציאות אפשרי המציאות עובדה ופירוש סיבה ותוצאה סיבתיות אקראיות ניתוח סיבתיות לוגיקה אמת שקר להיצמד לאמת אמת מוחלטת אובייקטיביות וודאות מציאות אחדות נפרדות טוב ורע יש ואין הפכים פוטנציאל
יהדות ודת: דת ויהדות - ראשי יהדות שמירת מצוות שכר ועונש חזרה בתשובה חזרה בשאלה דתיים אמונה באלוהים אתאיזם אמיתות התורה תורה מול מדע מי כתב את התורה
רבי נחמן וברסלב: רבי נחמן מברסלב ליקוטי מוהרן סיפורי מעשיות ברסלב
שיטות טיפול: טיפול - כל הנושאים טיפול cbt טיפול nlp טיפול ocd טיפול בדמיון מודרך טיפול בהיפנוזה טיפול בהצפה טיפול בחשיפה טיפול דינמי טיפול היפנוטי טיפול הכרתי טיפול התנהגותי טיפול נפשי טיפול עצמי טיפול פסיכדלי טיפול פסיכולוגי טיפול פסיכותרפי טיפול פסיכיאטרי טיפול קוגניטיבי טיפול קצר מועד טיפול רגשי טיפול שכלי טיפול תרופתי Nlp אימון אישי תת מודע גישור הילד הפנימי חשיבה חיובית ביירון קייטי האופונופונו טיפול זוגי פסיכולוגיה פסיכיאטרים היפנוזה מיסטיקה גרפולוגיה אסטרולוגיה תקשור נומרולוגיה סיינטולוגיה


נושאים מומלצים לעיונך...





הדף ב: Facebook      הקבוצה ב: Facebook
YouTube
בכל דבר ועניין, ניתן ליצור קשר בווצאפ 050-3331-331
 
‏אליעד כהן - להיות אלוהים - EIP.co.il‏
קבוצת פייסבוק · ‏1,712‏ חברים
הצטרף לקבוצה
 

קבל תכנים נוספים שיעניינו אותך...




האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן לחיים, מטפל הוליסטי, אימון אישי להפרעות קשב וריכוז, טיפול אישי מומלץ, אימון אישי טלפוני, טיפול אישי, אימון אישי להפרעות קשב, טיפול הוליסטי, ייעוץ אישי מומלץ בתחום מוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה / ייעוץ טלפוני / הזמנת הספרים - חייג: 050-3331-331

© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים, ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.

האתר נבנה על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 3.3740 שניות
עכשיו 18_10_2019 השעה 03:55:37
wesi1