... והשאלה היא, איך הופכים את האפשרי למחוייב, ואיך גורמים לדבר שהוא נכון רק בצורה יחסית, להיראות כאילו הוא נכון בצורה
מוחלטת. ונקדים ונאמר, שככל שהאדם מבין טוב יותר, כיצד להפוך ... שהוא אפשרי, לדבר שהוא מחוייב. ובגדול יש להבין את מערכת החוקים של האפשרי מול המחוייב. והאפשרי, מטבעו הוא רק יחסי ולא
מוחלט. בניגוד למחוייב, שהוא
מוחלט ולא יחסי. וזה לדוגמא אומר, שכאשר אתה רוצה להפוך דבר אפשרי לדבר מחוייב, עליך להתחיל את המהלך בצורה יחסית, ורק אח"כ לעבור לצורה
מוחלטת. ז"א אם בהתחלה תגיד בצורה
מוחלטת שרק אתה צודק, אז מצד אחד זה יכול לעבוד. אבל מצד שני ... לדבר עליו בצורה יחסית, שגם הוא נכון, ושקיימת האפשרות לכך שהלקוח יקנה את המוצר. ולא תמיד כדאי להתחיל לדבר בצורה
מוחלטת, אלא להתחיל לדבר בצורה יחסית. ואח"כ לאט לאט מתחילים לדבר על העניין בצורה
מוחלטת, ובשימוש במילים שמבטאות
מוחלטות ושאינן מטילות ספק. ועוד דבר שיש להבין, שהדרך לעבור ... רק אפשרי בלבד. ולכן, כדי להפוך דבר אפשרי לדבר מחוייב, בהחלט כן צריך להשתמש באמונה, ולא רק בשכל. דהיינו, אם תחפש את
המוחלט, ותדבר רק בהיגיון, אז ממילא לא תוכל להסתכל על הדבר היחסי כעל דבר
מוחלט. ולכן צריך לא להתעקש רק על שכל והיגיון, אלא אפשר גם קצת לא לדבר בהיגיון
מוחלט, וכך אפשר להפוך דבר יחסי, שיראה כאילו הוא
מוחלט. ומי שהוא מספיק חכם, הוא יודע לדבר בצורה הגיונית, ... שלו בדעה הנגדית, שם כן צריך להפעיל טכניקות של המרה ממחוייב לאפשרי. דהיינו, בלי שום אמונה, רק שכל נקי, ורק אמת
מוחלטת, עם הטלת ספק בכל דבר. ואח"כ עושים את הפעולה ההפוכה, של יותר אמונה ופחות שכל, ופחות
מוחלטות ויותר יחסי, וכך גורמים לאפשרי להפוך להיות מחוייב. ...