31:11מי שרוצה להרגיש טוב - שלא יפחד להרגיש רע... לפי האמת. זה כמו אדם הנמצא בבית כלא, כבול, הוא בכלל היה פעם מלך גדול, או בן מלך. בשבי הוא כבר רגיל לעבודה הקשה, לסדר יום, אבל אף על פי כן בתוך תוכו הוא יודע את האמת, בתת מודע כשאדם נמצא בכלא ונדמה לו שחייו בכלא טובים. אותו דבר האדם, שנמצא בבית כלא, ובתוכו יודע שלא חייב להיות ... וכו'. קשה להיות בבית כלא, כשאתה יודע שאתה מלך, מאשר שאתה לא יודע שאתה בעצם מלך ואתה בכלל לא צריך להיות בכלא. וכל אדם מצד האמת יודע שהוא לא צריך להיות בכלא, כי אם לא היה מודע לזה, ממילא היה מאושר. כי היה יודע וחושב שזה כל מה שיש, אבל האדם אף פעם לא מאושר, כי הוא יודע שהוא כן מלך ... שבאמת אפשר לצאת משם. וכאן על האדם לבחור, למרות שמצד האמת אפילו לא צריך לבחור, כי מצד השלמות המלך הוא גם עבד, כי אם יהיה רק מלך יהיה לו משעמם, ואז יכול להשתתף במשחק, ובמודעות שלמה להיות גם עבד, גם להיות בנפרדות, וגם להיות מלך להיות באחדות, בו זמנית כשהוא בוחר בעצם לשחק את המשחק, ... על המחשבה שהטוב שלו הוא טוב. זה כמו במשל על הכלא שהאדם יגיד מה זאת אומרת אני יכול להיות מלך, גם פה אני מלך, אני בוחר פה מה לאכול בארוחת צהריים וכדומה, אותו דבר האדם במודעות שלו יש לו כמה אפשרויות, אבל כולן גרועות, בחירה באיזה צד לישון בלילה, איזה אוכל לאכול משלוש האפשרויות שיש ... כי הוא חושב שהוא בוחר ומחליט. אבל מה שמנסים להגיד לאדם, תתבגר, זה לא הטוב הזה שאתה מדמיין, יש משהו הרבה יותר רציני, ואז האדם מרגיש רע, רגע זה לא באמת טוב מה שקורה לי, כי בתת מודע הוא יודע שבאמת יש משהו הרבה יותר טוב. וזה לבוא לאדם ולהגיד לו בו נכפיל לך פי מליון את הטוב שלך, ואז שואלים אותו, גם אז תרצה יותר טוב? והאדם שלא יהיה מרוצה אף פעם, יגיד לא... תמיד אשאף לעוד משהו, תמיד ארצה עוד משהו. השורש של השאיפה של להרגיש יותר טוב, זה הידיעה בתוכו בתת המודע שיכול להיות תמיד טוב בשלמות, ואם לא הייתה בתוך תוכו הידיעה הזו שיכול להיות מושלם, הוא ממילא לא היה ...