... היא מחוייבת, עד כדי כך שהוא לא מוכן אפילו לא
לשאול את עצמו, למה הוא לא רוצה את המוצר. ובמקרה כזה, אפשר להוביל את הלקוח לשאלה "למה", דרך השאלה "מה". ז"א אם רוצים לגרום ללקוח
לשאול את עצמו, למה אני כ"כ לא רוצה את המוצר, ואם הלקוח לא מוכן לשאול ולקבל את השאלה ... באופן מחוייב. ולפעמים הלקוח לא מוכן אפילו
לשאול את עצמו, למה הוא בשום פנים ואופן לא מוכן לרכוש את המוצר. ואז צריך לגרום ללקוח ... במילים אחרות. ויש עוד דרך נוספת לגרום ללקוח
לשאול את עצמו למה הוא כ"כ לא רוצה את המוצר. והיא, על ידי זה שהמוכר מוסיף את ההסבר ... אפשרי ולא מחוייב. ואם הלקוח לא מוכן להתבונן
ולשאול את עצמו למה הוא לא רוצה את המוצר, אז המוכר והמשכנע צריך לחזור על דברי הלקוח, ...