... צרכי
הלקוח - מה זה צרכי
הלקוח? מה
הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי
הלקוח? למה לאתר את צרכי
הלקוח? איך לאתר את צרכי
הלקוח? איך לא לאתר את צרכי
הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי
הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של
הלקוח? - חלק 2 אז למה בעצם לאתר את צרכי
הלקוח? למה חשוב לאתר את צרכי
הלקוח? כאשר איש המכירות רוצה לבצע תהליך של מכירה, עליו לאתר את צרכי
הלקוח. דהיינו, על איש המכירות לאתר ולמצוא את הצרכים של
הלקוח, שבאמצעותם איש המכירות יכול להגדיל את הסיכוי שלו לבצע מכירה מוצלחת. ונתחיל באופן הפשוט ביותר.
לקוח נכנס לחנות למוצרי חשמל. איש המכירות צריך לנסות להבין מה המוצר שאותו
הלקוח צריך, כדי להפנות את
הלקוח למוצר שהוא צריך. במילים אחרות, איתור צרכי
הלקוח, משמש בראש ובראשונה כדי לעזור להתאים את המוצר אל
הלקוח. דהיינו, אם לאיש המכירות יש מגוון של מוצרים שאותם הוא יכול למכור
ללקוח ולא רק מוצר אחד בלבד, הרי שכדי שנגדיל את הסיכוי לכך שתתבצע עסקה, עלינו לגרום
ללקוח לרצות לרכוש את המוצר. וכדי
שהלקוח ירצה לרכוש את המוצר, על
הלקוח לחשוב שהוא רוצה את המוצר. וכדי
שהלקוח ירצה את המוצר, לשם כך עלינו להציע
ללקוח את המוצר שיש יותר סיכוי שהוא ירצה את אותו המוצר. וזה אפשרי על ידי זה שמבינים את הצרכים של
הלקוח, ואז אפשרי להתאים
ללקוח את המוצר שלו. דהיינו, אם יש לך כמה מוצרים שאותם אתה מוכר, הרי שעליך לאתר את צרכי
הלקוח. בגלל שרק כך תוכל להתאים את המוצר שאותו אתה רוצה למכור אל
הלקוח. אבל מה קורה אם יש לך רק מוצר אחד שאותו אתה מוכר
ללקוח? מה קורה אם
הלקוח מתעניין אך ורק במוצר ספציפי שאתה מוכר? מה קורה אם ה