... מידע להציג
ללקוח קודם? מתי להציג את המידע
ללקוח? באיזה שלב
הלקוח נמצא? שלבים בתהליך מכירה, ... בעיקרון, למכור זה כמו לבנות בניין שיש בו כמה קומות. כאשר הקומה האחרונה, היא המכירה
ללקוח. ומתחת לקומה הזאת, יש כל ... לפני הקומה העשירית. ובפועל זה אומר, שעליך להכין לעצמך רשימה של הדברים שאתה חושב
שהלקוח שלך צריך לחשוב, לפני שהוא קונה את המוצר שלך. לדוגמא אתה מוכר לו רכב מרצדס. אז
הלקוח שלך צריך לחשוב שהוא רוצה ... שהמרצדס יותר טוב מהמתחרים שלו. הוא גם צריך לחשוב שהמרצדס שווה את הכסף שלו, עבורו
כלקוח. הוא גם צריך לחשוב עוד כל ... או שאולי קודם הוא צריך לחשוב שהוא יכול להרשות לעצמו לקנות רכב כזה. ועליך להבין, מה
הלקוח שלך צריך לחשוב קודם ומה הוא צריך לחשוב אחר כך. ועליך תמיד לדעת, באיזה קומה אתה נמצא בתהליך המכירה מול
הלקוח שלך. שלא תמכור לו את קומה 5 ... אם בסוף צריך באמת לבנות את קומה 5,כדי להגיע לגג. דהיינו, לפעמים איש המכירות מוכר
ללקוח כל מיני רעיונות, שאכן צריך למכור אותם בתהליך המכירה, אבל בשלב מאוחר יותר. כי
הלקוח, עוד לא הגיע לשם במחשבה שלו. ולכן לא רק שחשוב לדעת, מה לומר
ללקוח, אלא שחשוב גם לדעת, מתי לומר את זה
ללקוח. וזה אפשרי רק אם תדע בצורה מובנית, מה
הלקוח שלך צריך לדעת לפני שהוא ...