... לא מאמין בו? איך לשכנע
לקוח לקנות? למה אנשים לא אוהבים לעבוד במכירות? למה קשה לעבוד במכירות? איך לעבוד במכירות בקלות? איך להצליח לעבוד במכירות? איך להתמודד עם קושי למכור? למה ... בגלל שהוא לא אוהב לקבל לא
מלקוחות ולא רוצה להתמודד עם התנגדויות
לקוחות וכיו"ב. או בגלל שהאדם מרגיש רע שהוא גורם לאנשים שהוא מנסה למכור להם, מסיבות שונות כאלו ואחרות. אז איך בעצם אפשרי ליהנות מעבודה במכירות? ויש לכך ... שהמוצר שלי בהכרח יפתור
ללקוח את כל הבעיות שלו בחיים שלו, אלא בגלל שיש במוצר שלי יתרונות כלשהם, שעבור
הלקוח שלי יכולים לעשות לו טוב. במילים אחרות, אל תחפש מוחלט ואל תנסה לעשות טוב באופן מוחלט
ללקוח שלך. אלא בדוק האם ומה התועלת היחסית שיכולה להיות
ללקוח שלך מרכישת המוצר. כמו כן, אל תיכנס בנעלי
הלקוח שלך ואל תעשה את החישובים שלו כאילו אתה הוא. אלא תשאיר לו לקבל את ההחלטה שלו. לדוגמא, אל תחשוב שאם המוצר שאתה מוכר לא מתאים לך, אז בהכרח שהוא לא יתאים
ללקוח שלך. כי
הלקוח שלך הוא אדם אחר ממך ויש לו את השיקולים שלו, את התקציב שלו וכולי, שהם לא שלך. וכל אחד יעשה את החישובים שלו. בטוח נכון זה, שהמוצר שלך יכול לעשות טוב
ללקוח שלך, במצבים מסויימים. ותשאיר
ללקוח שלך להחליט את זה בעצמו, גם אם אתה עצמך לא היית רוכש את המוצר. נקודת מבט נוספת היא, אל תנסה למכור
ללקוח שלך את המוצר שלך. כן תנסה לעשות את המקסימום שאתה יכול כדי שהוא יקנה, אבל אל תנסה למכור לו. דהיינו, אל תנסה בהכרח להגיע למכירה, כי זה עשוי בסיכוי ... הצלחות, גם אם תקבל לא
מהלקוח, וגם אם לא תהיה עסקה. כי אתה כן מצליח לנהל את המשא והמתן בצורה מאוד טובה במה שכן תלוי בך. במילים אחרות, אל תנסה למכור בכח. אל תמדוד את עצמך לפי ... בעיקר בטיפול בהתנגדויות
הלקוח מכל ההיבטים השונים, אבל לא לפי התוצאה של שיחת המכירה, כי היא לא בהכרח תלויה בך. לדוגמא, בדוק, האם וכמה טוב לדעתך טיפלת בהתנגדויות המכירה של
הלקוח? כמה עשית את איתור צרכי
הלקוח? וכולי. תן לעצמך ציון על מה שכן תלוי בך ולא על מה שלא תלוי בך. תמדוד את עצמך על איכות השיחה שלך ולא על התוצאה של השיחה, שהיא לא בהכרח תלויה בך. כמו ... שבו אתה יכול לנצח, גם אם
הלקוח לא קנה. כי אם
הלקוח קנה או לא, זה לא תמיד תלוי בך מסיבות שונות. אבל אתה יכול לשחק די טוב ולנצח במשחק, ועדיין
הלקוח לא יקנה מסיבות שונות. כי אתה מציב לעצמך את הגבול כמה אתה מתעקש עם
הלקוח והיכן הם גבולות הגזרה שלך, בלנסות לשכנע את
הלקוח. כי המאמץ שלך לשכנע את
הלקוח, הוא רק עד היכן שאתה בוחר להתאמץ מול
הלקוח. ועד לאותה הנקודה, אתה בהחלט יכול להצליח, גם אם לא תהיה מכירה בפועל. לסיכום, חשוב על הטוב היחסי שכן יכול לצאת
ללקוח מהמוצר שלך. חשוב על זה שיש אפשרות
שהלקוח שלך כן יעשה לו טוב להשתמש במוצר שלך. חשוב על זה שאתה בא לעזור
ללקוח להבין את המוצר שלך, להכיר את המוצר שלך ולבדוק אם המוצר שלך מתאים לו או לא. אל תנסה למכור את המוצר שלך, תנסה להכיר
ללקוח את המוצר שלך. אתה לא חייב למכור את המוצר, אתה כן חייב לגרום
ללקוח שלך להכיר את המוצר שלך, לדעת את האמת על המוצר שלך.
כשהלקוח מעלה התנגדות מכירה, נסה להבין האם ועד כמה היא משקפת את האמת, או שמא יש כאן כשל של הסברה. שה