אליעד כהן
יעוץ אישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






1 ...2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...12 RSS
נוסחא לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2
... לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות ... שעליך כאיש מכירות ללמוד לשאול את עצמך, כאשר אתה שומע התנגדות מהלקוח, שהוא לא רוצה לקנות את המוצר אז ראשית, להלן רשימה של התנגדויות מכירה נפוצות אצל לקוחות, שלא רוצים לקנות כרגע את המוצר ממך, משום שלטענתו של הלקוח: המוצר יקר לי, המוצר לא מתאים לי, ... השאלה הראשונה שעליך כאיש מכירות לשאול את עצמך היא, אם אני הייתי הלקוח, האם גם אני הייתי חושב כך, כמו הלקוח. אם לא, למה לא? ולמה הלקוח חושב כך? ואיך אני כן יכול להסביר זאת גם ללקוח? ואם כן, שגם אתה היית חושב כמו הלקוח, האם אתה עצמך חייב לחשוב כך? ואו ... מוצר אחר. ולהלן עוד מספר שאלות שעליך ללמוד לשאול את עצמך, כאשר הלקוח אומר שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, כי: המוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה: האם הלקוח באמת חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? איך אני בטוח בזה? אולי הלקוח לא חושב כך בדיוק, אלא רק רוצה לראות ... למוצר הזה, אבל עדיין הוא לא חושב שזה אך ורק נכון? האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף ... שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק ... לו / אין לו כסף למוצר הזה? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת? האם זה שהלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר ... זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, שהלקוח הזה או לקוח אחר כלשהו בעולם, כן יקנה את המוצר הזה ... שהוא חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם המחשבה של הלקוח שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר? למה הלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר ... שאני לא יודע מה הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם כל הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר ... דרך לראות שהן לא בהכרח נכונות? אם הייתי חייב למכור את המוצר הזה ללקוח, האם באמת לא הייתה שום דרך למכור את המוצר הזה ללקוח שחושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף ...
השאלה הראשונה התמודדות עם התנגדויות ביקורת התנגדויות לקוחות המוצר יקר ללקוח בהתנגדויות לשכנע חוסר וודאות
איך לפתור בעיות? איך להיות חכם? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? למה להיות מוכר טיפש? למה לא להיות מוכר חכם? למה להקטין ראש? למה לא להגדיל ראש? איך להבין את הלקוח? איך למכור יותר? טיפול בהתנגדויות במשא ומתן, התנגדויות בביצוע עסקה
... למה להקטין ראש? למה לא להגדיל ראש? איך להבין את הלקוח? איך למכור יותר? טיפול בהתנגדויות ... יותר טוב? ואיך לדעת יותר טוב לטפל בהתנגדויות של הלקוח? האם באמת כדאי להיות מוכר חכם או ... מכירות, תהיה גם טיפש וגם תלמד להקטין ראש, כאשר הלקוח מביע התנגדות כלשהי. ואל תגדיל ראש ואל תהיה חכם שמבין את ההתנגדות של הלקוח. ואסביר: חכם, מבין דבר מתוך דבר ... אתה מרגיש שאתה חכם, זה מונע ממך לפעמים לשאול את הלקוח את השאלות הנכונות, כאשר הוא מביע את ההתנגדות מכירה שלו לעסקה. כי אתה מבין את הלקוח, חושב לפעמים שהלקוח צודק, ואז הלך על העסקה. אבל מוכר טיפש לעומת זאת, "לא יבין" את ההתנגדות של הלקוח וינסה להבין את ההתנגדות של הלקוח, ואז ממילא יש יותר סיכוי שהמוצר יימכר ללקוח בסופו של דבר. לדוגמא: נניח שאתה מוכר ללקוח רכב שעולה 100 אלף ש"ח. ונניח שהלקוח אומר לך, תקשיב, אין לי 100 אלף ... שאתה "מוכר חכם", הרי שאתה מבין טוב מאוד מה הלקוח אמר, בטוח שהבנת אותו נכון, מבין ... מוכר טיפש, לא יהיה בטוח שהוא שמע נכון את מה שהלקוח אמר. הוא גם לא יהיה בטוח שהוא הבין נכון את הלקוח. והוא גם לא יהיה בטוח שזה שהלקוח במינוס של 100 אלף ש"ח, שזה מונע ... לסגור את העסקה. כי אולי הוא לא הבין נכון את הלקוח, אולי הלקוח לא בטוח במה שהוא עצמו אמר, אולי ... לו, הוא ממילא יטרח לברר כל חלק בהתנגדות של הלקוח, ולא יניח שום הנחת יסוד לגבי ההתנגדות מכירה של הלקוח. ואז כאשר מבררים כל חלק בהתנגדות של הלקוח, ממילא יש יותר סיכוי למכור את המוצר ללקוח. לעומת זאת, המוכר שמגדיל ראש, ... יהיה יותר בטוח בעצמו שהוא הבין את ההתנגדות של הלקוח, וממילא הוא פחות יטיל בה ספק, ...
צריך לשאול רגשות התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות לקוח פיתוח הביטחון העצמי צריך פיתוח יכולות קוגניטיביות לבצע
מכירות למתחילים, מבוא למכירות, איך למכור בפעם הראשונה? איך למכור ללקוח הראשון? איך למכור מוצר חדש? הדרכת איש מכירות מתחיל, איך לגשת למכירה? איך למכור? איך לדעת למכור? איך ללמוד למכור? איך מוכרים? איך לבנות תסריט שיחה? איך להתכונן לשיחת מכירות? איך להתכונן לפגישת מכירות? איך להצליח למכור? איך מתחילים למכור? איך ניגשים למכירה? הדרכת אנשי מכירות מתחילים, הכנת תסריט שיחה
... למתחילים, מבוא למכירות, איך למכור בפעם הראשונה? איך למכור ללקוח הראשון? איך למכור מוצר חדש? הדרכת איש מכירות מתחיל, איך לגשת למכירה? איך למכור? איך לדעת למכור? איך ללמוד למכור? איך מוכרים? איך לבנות תסריט שיחה? איך להתכונן לשיחת מכירות? ... שאתה מתחיל למכור משהו? איזה שאלות עליך לשאול את עצמך, לפני שאתה מוכר מוצר כלשהו וניגש ללקוח הראשון שלך? איזה שאלות כדאי לך לשאול את עצמך גם תוך כדי שאתה כבר מוכר מוצר כלשהו, כדי לשפר את המכירות שלך? איך עליך לגשת לתהליך חדש של מכירה? איך לבנות תסריט שיחה? איך ... חדש? איך מתכוננים לשיחת המכירה הראשונה? איך סוגרים את המכירה הראשונה? איך משכנעים את הלקוח הראשון? ועוד. אז נקודת ההתחלה, היא בהבנה הבסיסית ביותר של תהליך המכירה. והיא, שכדי שהלקוח יקנה ממך את המוצר, לשם כך הוא צריך לחשוב, שאם הוא יקנה את המוצר שלך, אז יהיה לו יותר טוב מאשר רע. דהיינו, הלקוח צריך לחשוב, שלקנות את המוצר שלך יעשה לו טוב, יותר מאשר לא לקנות את המוצר שלך ויותר מאשר לקנות מוצרים אחרים. או במילים אחרות, הוא צריך לחשוב שלקנות את המוצר שלך, יש בזה עבורו, יותר יתרונות מאשר חסרונות, גם ביחס לכל שאר האלטרנטיבות שלו. כאשר האלטרנטיבות של הלקוח, הן, 1 - לא להשתמש בכלל במוצר שלך. 2 - לקנות מוצרים מתחרים למוצר שלך. והלקוח צריך לחשוב, שהאפשרות הטובה ביותר עבורו, היא להשתמש במוצר שלך + לקנות אותו ממך ולא מהמתחרים שלך. ולכן ממילא השאלות הנשאלות הן: 1 - איזה טוב יכול לעשות המוצר שלך ללקוח. 2 - איזה רע יכול לעשות המוצר שלך ללקוח. 3 - מהן האלטרנטיבות של הלקוח שלך, להשיג את הטוב שהמוצר שלך יכול לעשות עבורו, בצורה שתעשה לו פחות רע. לדוגמא, מחיר יותר נמוך אצל המוצרים המתחרים שלך. ואחרי שתשאל את השאלות הנכונות, ותמצא את התשובות ... את המוצר שלך! אז כמובן לפני שניגשים בכלל להתחיל לשאול, מה הטוב שהמוצר שלך יכול לעשות ללקוח שלך, לשם כך כמובן עליך להכיר את המוצר שלך, כמה שיותר, יותר טוב. וגם זה, לא ברור מאליו. כי ישנם הרבה אנשי מכירות, שלא מכירים כל המאפיינים של המוצר שהם מוכרים. ובכל מקרה, ... את המוצר שאתה רוצה למכור, עכשיו בשלב השני עליך להבין, מה הטוב שהמוצר שלך יכול לעשות ללקוח שלך. שזה בעצם אומר לשאול את עצמך את השאלות הבאות, שמטרתן היא לגרום לאיש המכירות למצוא את כל הטוב האפשרי שיש במוצר שלו. כאשר את כל תחושת הטוב הזה, צריך כמובן להעביר ללקוח. והשאלות הן: מה הטוב שהמוצר שלי יכול לעשות ללקוח שלי? איזה טוב המוצר שלי עושה לאנשים? איך המוצר שלי יכול לשמח אנשים / מישהו בעולם? אם המוצר שלי היה ניתן לאנשים בחינם, איזה טוב הוא היה עושה להם (בידוד העלות של הכסף)? איזה ... במוצר שלי, למרות שמלכתחילה המוצר שלי לא נועד עבורם? איזה בעיות המוצר שלי יכול לפתור ללקוח? איזה בעיות יהיו ללקוח שלי, אם הוא לא ישתמש במוצר שלי? איזה בעיות יוכלו להיות ללקוח, אם הוא לא ישתמש במוצר? איזה בעיות הלקוח יוכל לחשוב שיהיו לו, אם הוא לא ישתמש במוצר? איזה בעיות מישהו יוכל לחשוב שיהיו לו, אם הוא לא ישתמש במוצר? איזה תועלות המוצר שלי יכול להביא ללקוח? איזה יתרונות המוצר שלי יכול להביא ללקוח? איזה חסרונות יהיו ללקוח שלי, אם הוא לא ישתמש במוצר שלי? איזה חסרונות מישהו יוכל לחשוב שיהיו לו, אם הוא לא ישתמש במוצר שלי? איזה חסרונות ורצונות המוצר שלי יכול למלא ללקוח? איזה דברים טובים יכולים לצאת ללקוח מהמוצר שלי, גם בלי שהלקוח ידע עליהם? איזה תועלות יצאו ללקוח משימוש במוצר שלי, גם בדרך עקיפה מכך שהוא השתמש במוצר, ולא בהכרח בדרך ישירה? לדוגמא: דברים טובים שאנשים אחרים יחשבו עליו, בעקבות השימוש שלו במוצר. ז"א המוצר לא נוצר בשביל זה שיחשבו עליו... אבל המוצר מביא בדרך עקיפה את התועלת הזאת. איזה טוב יהיה ללקוח בטווח זמן מיידי / בינוני / רחוק, משימוש במוצר שלי? טוב ישיר + טוב עקיף? מהם היתרונות של השימוש במוצר, ביחס לאפשרות של לא להשתמש במוצר הזה בכלל? מהם היתרונות של השימוש ... במוצר זהה / דומה של המתחרים? במה המוצר שלך יותר טוב, מאשר המוצר של המתחרים? למה כדאי ללקוח לקנות את המוצר דווקא ממך ולא מוצרים שמתחרים בשלך? במה המוצר שלך יעשה יותר טוב ללקוח, אם הוא יקנה את המוצר שלך ולא את של המתחרים שלך? ואחרי שסיימת לשאול את עצמך את כל השאלות הנ"ל, עכשיו עליך לשאול את עצמך, האם אני בטוח שהמוצר שלי, לא יכול לעשות שום דבר טוב ... עד כאן, שאלנו שאלות שאמורות לגרום לך איש המכירות, לראות את הטוב שהמוצר שלך יכול לעשות ללקוח הפוטנציאלי שלך. שלב 3: למד איך להסביר את היתרונות של המוצר שלך! עכשיו עוברים לשלב הבא, שהוא להבין, שלא מספיק שאתה מבין מה הטוב שהמוצר שלך עושה ללקוח שלך, אלא גם צריך להבין איך גורמים ל
איך לטפל בהתנגדויות מכירה התנגדויות בתהליך מכירות מסודר הביטחון איך לבנות תסריט שיחת מכירה לקוח פוטנציאלי איך להתמודד עם
מניפולציה סיבתית - איך לעשות מניפולציה, באמצעות חיבור סיבתי שגוי, בין טענות שהן אכן נכונות? איך להציג משפטים שהם אמת, ולחבר אותם למסקנה שגויה? איך לשתול מחשבה? איך לשכנע מישהו? איך לנצח בויכוח, באמצעות חיבור לוגי סיבתי שגוי, בין רעיונות נכונים? קשר סיבתי שגוי
... הסיבתי שבין שני המשפטים האלו, שכאילו כדי שתצליח בחיים, לשם כך עליך ללכת לעשות שיעורים, הוא כמובן לא בהכרח נכון. או לדוגמא נניח שאנחנו רוצים לשכנע לקוח לקנות את המוצר שלנו, שהוא נניח מחשב נייד. אז נאמר לו מספר משפטים שהוא מסכים עליהם, ונחבר אותם בהקשר לוגי שהוא לא ... שהמון זמן לא ראינו סרט אקשן ויכול להיות שבדיוק עכשיו יש סרט אקשן, אבל זה לא מחייב את המסקנה שאומרת, שבא נראה עכשיו סרט אקשן. נניח שאתה רוצה לשכנע לקוח לקנות מוצר, אז באפשרותך לומר כמה אמיתות שהוא יסכים איתן, ולחבר בינן לבין המוצר שלך. למרות שזו לא בהכרח האמת. או ...
לגרום לו דוגמא ל באמת לשתול צריך ללמוד להיות מסקנה לוגית לעשות מניפולציה
טיפים לניהול משא ומתן, איך לשדר שאתה חזק? איך להצליח במשא ומתן? מי צריך את מי? ניהול משא ומתן, אימון למנהלים, אימון עסקי, להביע התלהבות, לשדר קרירות
... אם אתה כן מתלהב מהחוזק שלו. אלא עליך לשדר לו, כאילו אתה כ"כ גדול וחזק, עד כדי כך שאתה לא מתלהב מהחוזק שהוא משדר לך. לדוגמא הצד השני אומר לך: "יש לנו לקוחות מאוד גדולים, כגון חברת מיקרוסופט". אז במקום להגיב בצורה של התפעלות, תגיב בצורה קרירה כלשהי, ואל תראה את ההתלהבות שלך. ככה לא תשדר לו שאתה ...
משא ומתן להצליח מה שאתה רוצה צריך לעשות התלהבות רוצה ניהול
טיפול בהתנגדויות לקוח מראש, האם לטפל בהתנגדויות לקוח מראש? תזמון טיפול בהתנגדויות לקוח, איך נכון לטפל בהתנגדויות לקוח? מתי לטפל בהתנגדויות לקוח? איך לא לטפל בהתנגדויות לקוח? שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה
... בהתנגדויות לקוח מראש, האם לטפל בהתנגדויות לקוח מראש? תזמון טיפול בהתנגדויות לקוח, איך נכון לטפל בהתנגדויות לקוח? מתי לטפל בהתנגדויות לקוח? איך לא לטפל בהתנגדויות לקוח? שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה שאלה: האם כדאי לטפל בהתנגדויות של לקוח מראש, או שכדאי שהוא יעלה אותן ורק אח"כ לטפל בהן. תשובה: אם אתה יודע בוודאות שהלקוח יעלה התנגדות מסוימת ואתה יודע בוודאות שאתה אמור ... לפני שהיא עלתה. יחד עם זאת, לא תמיד אתה יודע איזה התנגדות יעלה הלקוח. ולא תמיד אתה יודע מהי התגובה הטובה ביותר ... מראש לטפל בכל ההתנגדויות האפשריות. כי 1 - אתה לא רוצה לגרום ללקוח שלך לחשוב על ההתנגדויות האלו. 2 - לא בטוח ... שתציג לו, שהוא אכן האידיאלי עבורו. בנוסף, יש מצבים שאתה רוצה שהלקוח שלך יחשוב שהוא התנגד לך, כדי שהוא ירגיש שהוא לא ... ורק אח"כ תאמר לו את התשובה שלך להתנגדות שלו. לדוגמא: נניח שיש לקוחות ששואלים אותך, מה היתרון שלך על המתחרים שלך. ונניח שאתה רוצה מראש לספר ללקוח שלך, מה היתרון שלך על המתחרים שלך. זו לדוגמא תהיה טעות. משום שלא בטוח שאתה רוצה בכלל לגרום ללקוח שלך לחשוב על ההתנגדות הזאת. כי אולי הוא בכלל לא חושב על המתחרים שלך. בנוסף, התשובה שאתה אמור לענות ללקוח שלך לגבי היתרונות שלך על המתחרים שלך, אמורה להיות מותאמת ללקוח שלך באופן ספציפי. ולכן אתה לא רוצה מראש לתת ...
רוצה התנגדויות בתהליך מכירות ללקוח להשיג להתנגד טעויות התנגדות לקוח אתה לא רוצה
איך לגרום לעובד לא להסיר אחריות? בקשת עדכון לסטאטוס משימה מעובד, איך לדבר נכון עם עובד? איך לשאול עובד שאלה? איך לנהל עובדים? הסרת אחריות של עובד, אימון למנהלים, ניהול עובדים, הסרת אחריות של עובדים, לקיחת אחריות של עובדים, יעוץ למנהלים, אימון עסקי
... שלך, מה קורה עם התקלה שיש אצל לקוח X. ואז העובד מעדכן אותך. ואז לפעמים העובד שלך ... את זה ששאלת אותו לגבי התקלה אצל הלקוח, כאילו העברת את המשימה אליך. כי כאשר מישהו ... בהמשך לגבי איך התקדמת בטיפול בלקוח הזה?". ובמהות, תוסיף משפט שמבהיר, שזה ...
דוגמא איך לשכנע עובדים הלקוח הסרת אחריות של עובדים טיפול בלקוחות יעוץ טוב איך לגרום לעובד לא
פרזנטציה ללקוח - תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח, איך למכור את עצמך ללקוח? מתי למכור את עצמך ללקוח? איך לא למכור את עצמך ללקוח? לגרום ללקוח למכור את עצמו, ליצור אמון עם הלקוח, איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, יעוץ לאנשי מכירות
... ללקוח - תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח, איך למכור את עצמך ללקוח? מתי למכור את עצמך ללקוח? איך לא למכור את עצמך ללקוח? לגרום ללקוח למכור את עצמו, ליצור אמון עם הלקוח, איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, יעוץ לאנשי מכירות כשאתה מתחיל תהליך של מכירה, שים לב שאתה לא מתחיל אותו בתהליך של מכירה. דהיינו, שים לב שהלקוח שלך לא ירגיש שאתה מתחיל למכור את עצמך. כשאתה מוכר את עצמך, בעצם אכפת לך שהלקוח יקנה את המוצר, אבל לא אכפת לך ממנו כלקוח. בתהליך תקין, אתה אמור לשדר ללקוח שאכפת לך ממנו כלקוח, יותר ממה שאכפת לך למכור לו. ולכן, אל תמכור את עצמך ואת המוצר שלך, לפני שאתה יודע מה הלקוח שלך / רוצה / צריך / לפני שהלקוח שלך מבין שאתה מבין אותו / לפני שביררת מידע על הלקוח שלך / לפני שאתה מכיר את הלקוח שלך / לפני שהלקוח שלך מרגיש שאכפת לך ממנו. ואיך? באמצעות זה שתשאל את הלקוח מידע עליו כלקוח, לפני שתתחיל למכור לו משהו. בנוסף, כשיהיה לך מידע על הלקוח לפני שתתחיל למכור, אז בנוסף גם תוכל להתאים את המכירה שלך, ללקוח הספציפי שלך, לפי המידע שקיבלת ממנו. ושים לב: אם תפנה לחבר קרוב שלך ותבקש ממנו לקנות ממנו משהו, ... ולמה? כי אכפת לו ממך, יותר מאשר למכור לך את עצמו. וזה מה שאתה אמור לשדר ללקוח שלך. אא"כ... ...
ללקוח איך למכור את המוצר לשאול שאלות תהליך בירור צרכי לקוח מכירה עצמית לאנשים
איזה מידע להציג ללקוח קודם? מתי להציג את המידע ללקוח? באיזה שלב הלקוח נמצא? שלבים בתהליך מכירה, הנחות היסוד של המכירה - שלבי מכירה / תהליך מכירה / טיימינג של שכנוע, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות
... מידע להציג ללקוח קודם? מתי להציג את המידע ללקוח? באיזה שלב הלקוח נמצא? שלבים בתהליך מכירה, הנחות היסוד של המכירה - שלבי ... כאשר הקומה האחרונה, היא המכירה ללקוח. ומתחת לקומה הזאת, יש כל מיני קומות נוספות, שצריך לבנות ... רשימה של הדברים שאתה חושב שהלקוח שלך צריך לחשוב, לפני שהוא קונה את המוצר שלך. לדוגמא אתה מוכר לו רכב מרצדס. אז הלקוח שלך צריך לחשוב שהוא רוצה לקנות רכב באופן כללי. הוא גם ... שווה את הכסף שלו, עבורו כלקוח. הוא גם צריך לחשוב עוד כל מיני מחשבות כאלו ואחרות. אבל ... לקנות רכב כזה. ועליך להבין, מה הלקוח שלך צריך לחשוב קודם ומה הוא צריך לחשוב אחר כך. ועליך ... אתה נמצא בתהליך המכירה מול הלקוח שלך. שלא תמכור לו את קומה 5 לפני שבנית את קומה 2. גם אם ... לפעמים איש המכירות מוכר ללקוח כל מיני רעיונות, שאכן צריך למכור אותם בתהליך המכירה, אבל בשלב מאוחר יותר. כי הלקוח, עוד לא הגיע לשם במחשבה שלו. ולכן לא רק שחשוב לדעת, מה לומר ללקוח, אלא שחשוב גם לדעת, מתי לומר את זה ללקוח. וזה אפשרי רק אם תדע בצורה מובנית, מה הלקוח שלך צריך לדעת לפני שהוא קונה ממך את המוצר, ובאיזה סדר ...
איש מכירות תהליכים מתי להציג את המידע ללקוח הלקוח באיזה שלב הלקוח נמצא בסדר הנכון מה לומר ללקוח דוגמא
1 ...2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...12 RSS
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לקוחות
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: לקוחות, איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להנות בחיים? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? איך להיות מאושר? איך להיות הכי חכם בעולם? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...



הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לקוחות, איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך למצוא זוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להאמין בעצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להעריך את עצמך ועוד...



שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון עסקי, מאמן אישי לירידה במשקל, מאמן אישי לחיים בנושאי לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2188 שניות - עכשיו 28_03_2024 השעה 14:20:55 - wesi1