... עשרה שנה אתה מתעסק בזה. מה שהוא היה צריך להגיד "בין
לקוחותי 1 2 3" מה אתה צריך להתחיל לי בשנת 2011. ש: כן, אבל אז אתה אומר בין
לקוחותי, לך תדע אולי זה עשרים שנה בערך. אליעד: מה את אומרת? ש: אני ... הם אומרים, כמו שאתה נכנס לאיזה אתר והם אומרים בין
לקוחותינו ויש שם רשימה כמעט של כל המדינה. אז אתה אומר "רגע, אז איך ... להיות הם עובדים עם כולם?". נגיד אני נכנס לאיזה אתר, בין
לקוחותינו משטרת ישראל, משרד ראש הממשלה, כולם. עכשיו, אתה נכנס לאתר ... מנסה למכור את עצמו לקולגות שלו הוא מנסה למכור את עצמו
ללקוחות שאין להם מושג איך עובדים עליהם ולכן
הלקוחות מספיק טוב שתגיד להם "זה
הלקוחות והם הזמינו אותי או מזמינים אותי". למה אתה צריך להגיד בבושה 2011?
הלקוחות לא יודעים את המניפולציה וזה גם לא יעזור שתגיד 2011 אם הם ... חיסרון. למה אתה בכלל צריך לציין את זה, אתה אומר יש לי
לקוחות שהם "1,2,3", לא, יש כאלו שהם יותר מפעם אחת הזמינו אותי. ש: ... 2011, נכון? אז למה יותר מפעם אחת? הרי ההיגיון אומר שאם
הלקוח מרוצה הוא אמור להזמין אותך עוד פעם ועוד פעם, מה זה "חלקם יותר ... כיוון שהוא לא טוב". למה לפתוח את זה? היית אומר "בין
לקוחותי 1,2,3 אני עובד איתם, הם מזמינים אותי על בסיס קבוע כשהם ... המוח, אוקי? זה הרעיון. ש: השאלה לא קיימת ממילא אצל
הלקוחות? אליעד: קיימת. אבל מה אתה מנסה לחזק את השאלה או לחזק את ... זה צריך לשים לב. אבל פה זה שונה כי אתה מנסה לשכנע את
הלקוחות. פה זה שונה. אתה מנסה לשכנע את
הלקוחות? אל תדחוף להם לראש את האופציה שהם לא יכולים. כי אתה מנסה ...