... את המוצר, זה בעצם הופך את הדעה שלו, מדעה מחוייבת, לדעה שהיא רק דעה אפשרית בלבד. וכאן יש עוד טקטיקה נוספת. והיא,
שלפעמים הלקוח לא מוכן לקבל את השאלה של "למה" ... שלו שהוא בשום פנים ואופן לא רוצה את המוצר. ז"א הלקוח חושב שהוא בשום פנים ואופן לא רוצה את המוצר, באופן מחוייב.
ולפעמים הלקוח לא מוכן אפילו לשאול את עצמו, למה ... "למה", אז אפשר לנסות להחליף את השאלה "למה" לשאלה "מה הסיבה" או להשלמת משפט של "וזה בגלל ש" או "וזה כי" וכיו"ב. כי
לפעמים הלקוח מתנגד לשימוש במילה אחת, ועדיין ... למה הוא כ"כ לא רוצה את המוצר. והיא, על ידי זה שהמוכר מוסיף את ההסבר "למה" הלקוח לא רוצה את המוצר. והרעיון הוא,
שלפעמים הלקוח בטוח מבחינתו שהוא לא רוצה את ...