כתיבה שיווקית - איך להתנסח נכון, ניתוח טקסט שיווקי לדוגמא, ניתוח סרטון שיווקי לדוגמא, קופירייטינג, איך לשכנע לקוחות? איך לגייס לקוחות? הדרכת מכירות... וידאו שלך אומר את המילים האלו, יותר אמין מתמונה שלך, שאולי נלקחה מהאינטרנט. ואני אלמד אתכם להרוויח כסף >> צ"ל ואני אלמד אתכם - איך - להרוויח כסף. המילה איך, הופכת את מה שכתובת לסוג של שאלה, שיוצר חיסרון אצל השומע ורצון לשמוע את ההמשך תכירו את אבא שלי >> להגדיל שם ... ושוב, זה כדי ליצור אצל השומע תחושת חיסרון ביחס לתשובה שלך ששוק ההון הוא האמצעי הנוח ביותר להרוויח כסף בכל זמן נתון וכולי >> ניסוח מסורבל, שלא מדבר ישירות אל הצורך של השומע. לדוגמא: "ששוק ההון הוא האמצעי", זה עונה על השאלה, מהו האמצעי הנוח ביותר להרוויח כסף בכל זמן נתון. אבל בראש של הצופה, הוא לא שואל את השאלה הזאת, ובטוח שלא בניסוח הזה. ולכן היה יותר הגיוני לדוגמא לומר: ... מיישם את השיטה שלי. [סדר החלקים במשפט השתנה] 2 - דרך המסחר שלי, זה ניסוח עקום. צ"ל שיטה שלי לעשות כסף. 3 - אלפי דולרים בחודש, זה סכום מאוד קטן. רוב האנשים בארץ עושים אלפי דולרים בחודש. ביחד הקמנו את XXX לאור הפוטנציאל ... כדי לעשות עליו כסף? או שהקמת את העסק כדי לעזור לו? להכנס ולהבין את שוק ההון >> צריך להוסיף, לעשות כסף בשוק ההון. בנוסף "להכנס ולהבין את" זה ניסוח תחבירית לא נכון. צ"ל להיכנס אל ולהבין את. זה לא כזה מסובך >> צ"ל זה מאוד ... לכתוב - עבורך - / - גם עבורך - שיתן לכם את הכלים להבין את שוק ההון >> צ"ל להבין את שוק ההון ואיך לעשות כסף בשוק ההון. ועוד יותר טוב, במקום שיתן לכם את הכלים, שילמד גם אותך באופן אישי, לעשות כסף, בשוק ההון. ...