... כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה,
למכור ללקוח שמח,
למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, ... על עוד היבט בנושא של יצירת כימיה עם לקוחות,
למכור ללקוחות וזה הולך ככה מה שמלמדים אנשים, שיש בזה גם היגיון תכף אני אסביר את זה יותר לעומק, ... כבר הסברתי במקום אחר בפעם אחרת, למי יותר קל
למכור ללקוח שהוא עצוב או ללקוח שהוא שמח ויש דווקא מצבים שיותר קל
למכור ללקוח שהוא עצוב, למה? כי הוא עצוב רע לו ואז הוא רוצה "להתנחם" במוצר, יש גם מצבים הפוכים ...