... אותו שאלה הוא יראה את זה כאסון, כל פעם כשהלקוח יביע התנגדות הוא יראה את זה כקטסטרופה מה שזה לא יהיה למה כי יש לו מצב רוח רע. זאת אומרת מההיבט של מי חושב שיותר קל
למכור יותר קל לשכנע את הלקוח מההיבט של עד כמה זה קל המוכר השמח יחשוב שזה קל כנראה יותר מהמוכר העצוב כי המוכר העצוב הוא רואה ... מצב רוח יכול לשפר לי את המצב רוח, יכול להעלות לי את הערך העצמי" מה שזה לא יהיה "יכול לשנות את המצב הכלכלי" מה שזה לא יהיה ולכן יכול להיות שדווקא המוכר העצוב יכול
למכור יותר טוב ודווקא יכול להיות שהמוכר השמח יכול
למכור יותר טוב והכל לפי ההקשר. אז שיהיה לכולם בהצלחה תודה. ...