... ויש הטלת ספק סמויה. והטלת ספק גלויה, היא כאשר בצורה גלויה שואלים את הלקוח,
למה הוא מתנגד לרכישת המוצר. שאז הלקוח רואה שבצורה ... של הלקוח - כפי שביארתי במקום אחר). ובהוספת המידע, הוא בעצם יסביר טוב יותר
למה הוא מתנגד לרכישת המוצר. ואם הלקוח לא מסביר
למה הוא לא רוצה את המוצר, אז אפשר במקום לשאול ... עצמה, יש בעצם משמעות נסתרת, שבעצם אומרת, שכאילו זה וודאי שהלקוח נתן סיבה
למה הוא לא רוצה לקנות את המוצר. כי הרי אין שום אפשרות בעולם שסתם לא בא לו על המוצר. ושכאילו מוכרח שהוא ייתן סיבה
למה הוא לא רוצה את המוצר. כי לפעמים סתם אין ללקוח ... את המוצר", בעצם בכך בעצם מעבירים לו מסר שאומר, שכאילו זה וודאי שהוא אמר סיבה
למה הוא לא רוצה את המוצר. ואז בעצם הלקוח מרגיש שהוא חייב לנמק
למה הוא לא רוצה את המוצר. ובכך בעצם הוא מטיל ספק ... המוצר. ונחדד: שכל הנ"ל מדבר על מצב שבו הלקוח מתנגד לרכישת המוצר, בלי להסביר
למה הוא לא רוצה את המוצר. כי לפעמים יש לקוח עקשן / לקוח קשה מאוד, שהוא מתנגד לביצוע העסקה, בלי שהוא מנמק
למה הוא מתנגד לביצוע העסקה. והוא בעצם רוצה ... ושהוא צריך לנמק את ההתנגדות שלו. ועוד נוסיף, כי לפעמים כאשר הלקוח מסביר
למה הוא לא רוצה את המוצר, לפעמים זה יכול דווקא ... לפעמים גורם לאותו הדבר לטעת שורשים בקרקע. כי כאשר מישהו מתחיל לנמק ולהסביר
למה הוא חושב בצורה כלשהי, לפעמים זה מחזק אצלו את ... לא תחזק אצל הלקוח את ההתנגדות שלו. ועוד צריך לדעת, שאם הלקוח נותן סיבות
למה הוא לא רוצה את המוצר, אז לפעמים אפשר להטיל ...